Χανιώτες φοροτεχνικοί προς Κυριάκο Μητσοτάκη: «Γνωρίζετε ότι το 90% των αναστολών τις φτιάχνουν λογιστές κ. Πρωθυπουργέ;»

χανιώτες-φοροτεχνικοί-προς-κυριάκο-μ-1066519

Επιστολή στον Πρωθυπουργό, σε σειρά υπουργείων και φορέων, αλλά και τους βουλευτές των Χανίων, απέστειλε ο Σύλλογος Λογιστών Χανίων. Οι φοροτεχνικοί χαρακτηρίζουν εμπαιγμό την κατάσταση με τα επιδόματα ανεργίας και τις αναστολές για τους εργαζόμενους που χρειάζεται να ενταχθούν σε μια από αυτές τις ρυθμίσεις:

«Αγαπητέ Πρωθυπουργέ,

Πάντα όταν έχουμε θέμα που ξεπερνά τα όρια αξιοπρέπειας παρακάμπτουμε τους αρμοδίους, μια και είναι οι κύριοι υπεύθυνοι για τον επαναλαμβανόμενο – δυστυχώς – εμπαιγμό αυτό, απευθυνόμαστε σε εσάς ελπίζοντας στο πρόσωπο σας,  ως κάτοχος του ανώτατου αξιώματος αλλά και ως συντοπίτης μας,  να δώσετε μια λύση.

Δείτε λοιπόν τι έχουν κάνει οι αρμόδιοι για τους εργαζόμενους που θέλουν να λάβουν το τακτικό επίδομα ανεργίας:

Κατ’ αρχάς η Διοίκηση του ΟΑΕΔ στα κεντρικά, εξέδωσε Δελτίο Τύπου με απίστευτες διατυπώσεις στις 8/11/2020. Εκεί αναφέρει ότι  τα Τοπικά Παραρτήματα του ΟΑΕΔ θα εξυπηρετούν ή ηλεκτρονικά ή μόνο με ραντεβού. Πολύ σωστό. Όμως αναφέρουν πως για τις υπηρεσίες που είναι υποχρεωτικά ηλεκτρονικές (και καταγράφουν ένα πλήθος περιπτώσεων) οι εργαζόμενοι δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν ούτε καν με ραντεβού !! Μέσα σε αυτά που δεν μπορούν να κάνουν οι εργαζόμενοι είναι και η αίτηση για το Τακτικό Επίδομα Ανεργίας!! Εν ολίγοις, έτσι που τα έχουν σχεδιάσει, όποιος εργαζόμενος θέλει να πάρει ταμείο ανεργίας ή θα το κάνει μόνος του ή θα πληρώσει κάποιον επαγγελματία για να του το κάνει.

Όμως  η αίτηση δεν είναι απλή και απαιτεί επισύναψη διάφορων εγγράφων. Πόσοι μπορούν να τα κάνουν μόνοι τους;

Αυτήν την αντιμετώπιση κύριε Πρωθυπουργέ και μάλιστα σε ανέργους, δεν την έχει κάνει καμία άλλη Δημόσια Υπηρεσία, δηλαδή να απαγορεύσει την εξυπηρέτηση πολίτη με ραντεβού για βασικές της υπηρεσίες ! Μπορεί εκ των πραγμάτων (διότι και οι υπάλληλοι των Υπηρεσιών έχουν και αυτοί τις αντοχές τους) να αργούν, άρα να ταλαιπωρούν, όμως άρνηση εξυπηρέτησης δεν το έχει κάνει καμία Υπηρεσία. Και που τελικά έγινε; Σε ένα τόσο βασικό και υποστηρικτικό επίδομα όπως αυτό της Τακτικής Ανεργίας !

Νομίζετε ότι τελειώσαμε;

Όχι κύριε Πρωθυπουργέ!!  Τώρα αναλαμβάνουν άλλοι… «υπεύθυνοι» που θα σας καταπλήξουν!

Πάει λοιπόν ο άνεργος, πάρα ταύτα, σε έναν λογιστή να του φτιάξει την αίτηση για το Τακτικό Επίδομα Ανεργίας. Τον σταματούν οι αστυνομικοί στην διαδρομή και καθώς δεν προβλέπεται διαδικασίας μετάβασης σε λογιστή, του ρίχνουν 300 ευρώ πρόστιμο !!! Και αυτό κε Πρωθυπουργέ δεν είναι υπόθεση.  Μόλις πριν, ενημερωθήκαμε στον σύλλογο, από συνάδελφο ότι εδώ στα Χανιά  πελάτης του (έχει τα στοιχεία του) κατά την μετάβασή του στον λογιστή, έχοντας στείλει sms (αναγκαστικά δήλωσε τον κωδικό αυτό που είναι μετάβαση προς Τράπεζα, όπως έχετε φροντίσει να γίνεται και με τους δικηγόρους) ελέγχθηκε από την αστυνομία και έλαβε πρόστιμο !!

Και δείτε το και από την πλευρά των λογιστών:

Εντέλει μας ζητάτε να διεκπεραιώνουμε τα πάντα ενώ ταυτόχρονα έχετε απαγορεύσει  την είσοδο των πελατών μας στο γραφείο μας !! Τελικά εμάς τους λογιστές γιατί μας αντιμετωπίζετε με αυτόν τον τρόπο;

Να σας ενημερώσουμε περιπίπτοντος ότι  εδώ στα Χανιά (έχει παρθεί ίδια απόφαση και σε άλλους νομούς) έχουμε κλειστά τα γραφεία μας  και παραλαμβάνουμε από την πόρτα με δικό μας υγειονομικό πρωτόκολλο γιατί τα στελέχη σας  κ Πρωθυπουργέ δεν κατάφεραν να μας πουν τι γίνεται με τις χιλιάδες συναλλαγές που έχει ένας λογιστής αφού παραλαμβάνει του κόσμου τα έγγραφα και τιμολόγια κάθε μέρα…

Νομίζετε ότι τελειώσαμε;

Όχι κύριε Πρωθυπουργέ.

Σε συνέχεια της αναφοράς στα μέτρων που πρέπει να λαμβάνουμε στα γραφεία μας, γνωρίζεται ότι η Ομοσπονδία μας (ΠΟΦΕΕ) έχει στείλει δύο φορές επιστολή στον ΕΟΔΥ ζητώντας οδηγίες για όσα αναφέραμε στην προηγούμενη παράγραφο και ο ΕΟΔΥ δεν έχει απαντήσει καμία φορά;

Μα δεν είναι απίστευτο;

Ο ΕΟΔΥ που έχει την ευθύνη σε ένα τόσο σημαντικό πεδίο όπως είναι η λήψη μέτρων προστασίας κατά την διαδικασία ανταλλαγής εγγράφων ιδιωτών και επαγγελματιών καθώς και των τιμολογίων προς τους λογιστές και επιστροφή αυτών που αφορά, ναι ότι σας λέμε, που αφορά το 1/6 του Ελληνικού πληθυσμού , ε λοιπόν σε αυτό το θέμα δεν μας απάντησε!!

Και ένα τελευταίο κ Πρωθυπουργέ.

Σε προηγούμενη επιστολή μας,  σας αναφέραμε για την πολύ κακή έως κάκιστη συμπεριφορά των στελεχών του Υπ. Εργασίας προς τους λογιστές. Ανατρέξτε σας παρακαλούμε σε πρόσφατη επιστολή μας όπου ζητούσαμε και αποπομπή τους. Η αλήθεια είναι ότι στις τρεις τελευταίες ημέρες υπήρξαν διθυραμβικά σχόλια από στελέχη του για εμάς. «Έχουμε επιτελέσει τεράστιο έργο» μας είπαν. Και μετά το καρότο την επόμενη ημέρα έχουμε ξανά το μαστίγιο.

Ιδού η ανακοίνωση: « ΕΚΤΑΚΤΩΣ για την ομαλή λειτουργία του ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ οι υποβολές δηλώσεων και ορθών επαναλήψεων των αναστολών των συμβάσεων εργασίας μηνός Οκτωβρίου από εργοδότες και εργαζομένους θα ολοκληρωθούν στις 15/11/2020, ώρα 15:00»

Γνωρίζετε ότι το 90% των αναστολών τις φτιάχνουν λογιστές κε Πρωθυπουργέ; Γνωρίζετε τι μέρα «πέφτει» – που λέμε εδώ στα Χανιά -, η 15η Νοεμβρίου;

Καταλαβαίνετε ότι δουλεύουμε με απίστευτο άγχος διότι σε εμάς τα πάντα λήγουν, και ξέρετε τι σημαίνει αυτό ψυχολογικά; Αν καταλαβαίνετε λοιπόν ότι δουλεύουμε από το πρωί ως τα μεσάνυχτα με τέτοιο άγχος γιατί μας βάζετε υποχρεώσεις και τις Κυριακές λες και οι Δευτέρες δεν κάνουν. Δεν χρειαζόμαστε  και εμείς, μέσα σε όλο αυτό τον πανικό,  λίγο, να μια Κυριακή για εμάς και τα παιδιά μας;;  Και προσέξτε !! Δεν είμαστε Δημόσια υπηρεσία να εναλλάσσονται πρόσωπα και να επιτυγχάνονται κάποιες ώρες  ή και μέρες ξεκούρασης!

Εμείς οι λογιστές, όλοι μας, σε όλη τη Χώρα, (όχι μόνο στις «κόκκινες» περιοχές)  δεν σταματάμε καθόλου!!

Γνωρίζετε ότι αυτό έχει επαναληφθεί πάρα πολλές φορές;

Πείτε μας κε Πρωθυπουργέ αν τελικά μπορείτε να δώσετε λύσεις στα παραπάνω.»

zarpanews.gr

One thought on “Χανιώτες φοροτεχνικοί προς Κυριάκο Μητσοτάκη: «Γνωρίζετε ότι το 90% των αναστολών τις φτιάχνουν λογιστές κ. Πρωθυπουργέ;»

  1. Δηλαδή κύριοι λογιστές, οι ατελείωτες ουρές έξω στον ΟΑΕΔ για 3-4 μήνες το χρόνο είναι προτιμότερο; Ελάχιστοι είναι αυτοί που πραγματικά δεν μπορούν. Από τους υπόλοιπους σχεδόν όλοι έχουν έξυπνα κινητά και χειρίζονται fb και λοιπά social media, αλλά κατά τ’ άλλα «δεν ξέρουν» να στείλουν ένα e-mail ή να κάνουν μία ηλεκτρονική αίτηση. Και μία ακόμη ερώτηση: Γιατί με την ΑΑΔΕ (Εφορία) δεν έχετε ανάλογα παράπονα; Μήπως γιατί οι πελάτες σας που έχουν συναλλαγές με αυτή την Υπηρεσία μπορούν να πληρώσουν καλά; Λίγο ειλικρίνεια κύριοι.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook