Χανιά | Ταλαιπωρία των επιβατών για Στέρνες – Τι λύση δίνει ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ

Με αφορμή την ταλαιπωρία που πέρασαν την Τετάρτη περίπου 15 επιβάτες του δρομολογίου των ΚΤΕΛ για Στέρνες, όπου, εξαιτίας μιας μηχανικής βλάβης του λεωφορείου, περίμεναν μία ώρα στο σημείο μεταφόρτωσης, στο Πολυκλαδικό και τα έντονα παράπονα που υπήρξαν, ο πρόεδρος υπεραστικού ΚΤΕΛ Χανίων Ρεθύμνης, Ιωάννης Καψανάκης δεσμεύτηκε στο zarpanews.gr, πως την επόμενη εβδομάδα θα δοθεί λύση στο πρόβλημα και θα κοπεί τελείως η μεταφόρτωση, που γίνεται μέχρι σήμερα για λόγους οικονομίας χρόνου.

Χθες το μεσημέρι πάντως οι 15 επιβάτες του ΚΤΕΛ από τα Χανιά για τις Στέρνες, μεταξύ των οποίων και ηλικιωμένοι, περίμεναν στο σημείο μεταφόρτωσης στο Πολυκλαδικό, έζησαν μία μικρή … Οδύσσεια, περιμένοντας μία ώρα στη στάση το λεωφορείο για να πάνε στον προορισμό τους.

Όπως κατήγγειλαν χαρακτηριστικά στο zarpanews.gr αγανακτισμένοι επιβάτες , εκ των οποίων και μια ηλικιωμένη με προβλήματα υγείας, τα παράπονα που έχουν είναι πολλά, αφού δεν είναι η πρώτη φορά που τους ξεχνάει το ΚΤΕΛ.

«Δεν είναι η πρώτη φορά που μας ξεχνάνε στο σημείο μεταφόρτωσης και δε μεριμνούν από το ΚΤΕΛ να στέλνουν λεωφορείο να μας πάρει… Μάλιστα μαζί μας ήταν και μια ηλικιωμένη κυρία η οποία αισθάνθηκε κάποιες ενοχλήσεις και αφού απηύδησε από την αναμονή, μπήκε στο αστικό λεωφορείο και παρακαλούσε τον οδηγό να την πάει σπίτι της, κάτι που όπως της εξήγησε ευγενικά ο άνθρωπος δεν μπορούσε να κάνει.

Κάποια άλλα παιδιά, που όπως όλοι μας είχαν πληρώσει κανονικά το εισιτήριό τους, αναγκάστηκαν να κάλεσαν τους γονείς τους να έρθουν να τους πάρουν με το αυτοκίνητό τους, για να μη χάσουν τα φροντιστήρια που είχαν» τόνισε στο zarpanews.gr ένας από τους επιβάτες που προσπάθησαν να καλέσουν στα ΚΤΕΛ για να εκφράσουν τα παράπονά τους, αλλά τα τηλέφωνα χτύπαγαν χωρίς να καταφέρουν ποτέ να μιλήσουν με τον υπεύθυνο δρομολογίων, ο οποίος όπως καταγγέλλουν σε άλλες περιπτώσεις συχνά η συμπεριφορά του προς τους επιβάτες, είναι αγενής.

Μιλώντας στο zarpanews.gr o ο πρόεδρος υπεραστικού ΚΤΕΛ Χανίων Ρεθύμνης, Ιωάννης Καψανάκης, παραδέχθηκε ότι όντως υπήρξε χθες καθυστέρηση, λόγω έκτακτης μηχανικής βλάβης στο λεωφορείο που θα έκανε την μεταφόρtωση και της καθυστέρησης άφιξης ενός άλλου από τα Χανιά, εκφράζοντας την λύπη του για ό,τι συνέβη. Κάτι που ι όπως είπε δεν γίνεται συχνά και μέχρι την επόμενη εβδομάδα θα τελειώσει η ταλαιπωρία.

«Όντως υπάρχει κάποια μεταφόρτωση στο σημείο εκείνο, η οποία μέχρι σήμερα γίνεται για οικονομία χρόνου, επειδή κάποια δρομολόγια δεν μπορούν να επιστρέψουν , λόγω κάποιων μαθητικών, ούτως ώστε να γίνεται το δρομολόγιο από τα Χανιά. Σε μία εβδομάδα όμως θα λυθεί το πρόβλημα γιατί θα μπει δρομολόγιο απευθείας από τα Χανιά. Σχετικά όμως με τη μεταφόρτωση, τις προηγούμενες μέρες οι επιβάτες δεν ταλαιπωρούνται, αφού το λεωφορείο είτε είναι εκεί και μετεπιβιβάζονται άμεσα ή αν χρειαστεί , η αναμονή δεν ξεπερνά τα 10 λεπτά.

Όσον αφορά στην καθυστέρηση που υπήρχε χθες, όντως από την ενημέρωση που είχα από το γραφείο κίνησης, υπήρξαν πολλά παράπονα επειδή καθυστέρησε το λεωφορείο μία ώρα. Προέκυψε όμως ένα πρόβλημα με το ένα λεωφορείο και ήρθε άλλο, όχι το προγραμματισμένο. Μία μηχανική βλάβη, όπως η χθεσινή όσο καλά και να συντηρούνται τα οχήματα, μπορεί να συμβεί και στο λεωφορείο που κάνει το κανονικό δρομολόγιο και λυπάμαι για την αναμονή.

Επειδή όμως τα παράπονα είναι πολλά και κατά την προσωπική μου άποψη, δεν υπάρχει και λόγος να γίνεται η μεταφόρτωση, θα βρω μια λύση και μέχρι την επόμενη εβδομάδα θα βάλω και άλλο λεωφορείο από τα Χανιά και το πολύ πολύ θα μεταβάλλω λίγο την ώρα. Δηλαδή από το να γίνεται μεταφόρτωση, καλύτερα να αλλάξω λίγο την ώρα. Το βέβαιο είναι πως θα την κόψω την μεταφόρτωση και μετά θα μπει ξεχωριστή γραμμή από τα Χανιά για τις Στέρνες» δεσμεύτηκε ο κ. Καψανάκης στο zarpanews.gr.

zarpanews.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ