Χανιά | Με στάσεις εργασίας ανοίγουν τα σχολεία μετά το Πάσχα, λόγω της αξιολόγησης

χανιά-με-στάσεις-εργασίας-ανοίγουν-τα-2112084

Με στάσεις εργασίας ανοίγουν τα σχολεία μετά το Πάσχα καθώς η ΟΛΜΕ έχει προκυρήξει κινητοποιήσεις σχετικά με το ζήτημα των υπερωριών αλλά και της αξιολόγησης.

Η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Χανίων αναφέρει:

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ Χανίων κηρύσσει συμπληρωματικά στην απόφαση της ΟΛΜΕ, διευκολυντικές στάσεις εργασίας μίας, δύο ή τριών ωρών, από την Δευτέρα 20/4 έως και την Παρασκευή 29/5/2026 στο πλαίσιο της αποτροπής της υλοποίησης του ν.4823/21 και της ΥΑ 9950/ΓΔ5/27-01-23 (παρακολούθηση μαθημάτων από αξιολογητές κλπ.), ώστε μαζί με αυτές που έχει κηρύξει η ΟΛΜΕ (3ωρες στάσεις), να καλυφθούν οι συνάδελφοι για όλη τη διάρκεια του εργασιακού ωραρίου.

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook