Χανιά | Η τράπεζα του παίρνει το POS γιατί δεν έκανε τζίρο, ενώ είχε κλείσει με κρατική εντολή

χανιά-η-τράπεζα-του-παίρνει-το-pos-γιατί-δ-1167250

Αναλγησία και πρόκληση δυσκολιών στη λειτουργία της επιχείρησης από την Eurobank , καταγγέλλει ο ιδιοκτήτης βιβλιοχαρτοπωλείου στα Χανιά (στοιχεία στη διάθεση του zarpanews.gr).

Σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζει, η τράπεζα τον ενημέρωσε ότι θα πρέπει να επιστρέψει το POS του ή να πληρώσει συνδρομή, επειδή την περασμένη χρονιά δεν κατάφερε να τζιράρει 20.000 ευρώ μέσω του μηχανήματος. Και μάλιστα, του έδωσε προθεσμία μόλις μιας εβδομάδας, με αποτέλεσμα να… τρέχει και να μη φτάνει.

Αναφέρει η καταγγελία: «Ο υπάλληλος στο τηλέφωνο μου μετέφερε ότι πρέπει να επιστρέψω το POS που μου έχει διαθέσει η τράπεζα για τις συναλλαγές με κάρτα γιατί το κατάστημα μου  δεν έκανε τον τζίρο των 20.000€ που είναι απαραίτητη προϋπόθεση.

Πήγα λοιπόν από το κατάστημα και ο (ευγενέστατος) υπάλληλος  μου είπε και από κοντά τα ίδια. -Πρέπει να επιστρέψετε το POS γιατί δεν πραγματοποιήσατε τον Τζίρο των 20.000€ και αυτό θα απενεργοποιηθεί στις 12/2/2021.

Σε ερώτηση μου σχετικά με το που υπάρχει αυτή η δέσμευση για τις 20.000€, δηλαδή αν αναγράφεται ρητά σε κάποια σύμβαση – δεν έλαβα κάποια απάντηση.»

Ενδιαφέρον παρουσιάζει ότι η σύμβαση… δεν υπάρχει. Για την ακρίβεια, αντίγραφο δεν δόθηκε ποτέ στην επιχείρηση – όπως υποστηρίζει ο ιδιοκτήτης – ενώ και ο υπάλληλος της τράπεζας δεν την είχε διαθέσιμη.

Όταν ζήτησε να μιλήσει με τον διευθυντή του υποκαταστήματος, τον ενημέρωσαν ότι είναι σε άδεια.

Πλέον, ο ιδιοκτήτης της επιχείρησης ζητάει από την τράπεζα να του παρουσιάσει τo έγγραφο της σύμβασης και επιμένει ότι, ακόμα και αν προβλέπεται ρήτρα για το POS, θα προσφύγει στην επιτροπή Ανταγωνισμού με αίτημα να χαρακτηριστεί καταχρηστική.

Εκείνο όμως που προξενεί την πιο αλγεινή εντύπωση, είναι ότι η τράπεζα δεν δείχνει να αντιλαμβάνεται την κατάσταση στην οποία βρέθηκε η οικονομία την περασμένη χρονιά, λέει ο ιδιοκτήτης. Τη στιγμή που υπήρξαν μήνες καραντίνας με υποχρεωτικό κλείσιμο της επιχείρησης και τεράστια μείωση εσόδων, δεν έκανε καμία κίνηση διευκόλυνσης, μειώνοντας την απαίτηση για τον τζίρο. Και μάλιστα, όταν το κατάστημα έκανε τζίρο μέσω του e-shop που η ίδια τράπεζα εξυπηρετεί. Αντίθετα, λέει ο ιδιοκτήτης, έδωσε μια συντομότατη προθεσμία μιας μόλις εβδομάδας, δεν μπορεί να παρουσιάσει καν τη σύμβαση και δεν μπαίνει ούτε σε συζήτηση για την υπόθεση, ενώ το κατάστημα ήταν κλειστό με εντολή δημόσιας αρχής.

Αναρωτιέται κανείς, γιατί τέτοια αντιμετώπιση.

zarpanews.gr

7 thoughts on “Χανιά | Η τράπεζα του παίρνει το POS γιατί δεν έκανε τζίρο, ενώ είχε κλείσει με κρατική εντολή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook