Χανιά | Η στιγμή που ποδηλάτες περνούν κόκκινο φανάρι – Τι καταγγέλλει οδηγός | Video
Τη στιγμή που μια ομάδα ποδηλατών περνά με κόκκινο φανάρι δρόμο της Σούδας κατέγραψε σε βίντεο μια Χανιώτισσα οδηγός.
Αυτό που θέλει να υπογραμμίσει καταγγέλλουσα, είναι πως και οι ποδηλάτες θα πρέπει να σέβονται τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας καθώς με αυτήν την οδική συμπεριφορά, δημιουργούν εν δυνάμει επικίνδυνες καταστάσεις στους ήδη πολύπαθους δρόμους των Χανίων.
Η ίδια μάλιστα, σημειώνει πως δεν είναι η πρώτη φορά που έρχεται αντιμέτωπη με τέτοια συμπεριφορά και ζητά να εφαρμοστεί και για τους ποδηλάτες ο νόμος και όσα προβλέπει ο ΚΟΚ.
Πιο αναλυτικά, η οδηγός αναφέρει:
«Μονο εγω εχω 2 φορες δει να κατεβαινουν αναποδα τη Ζυμβρακακηδων και 3 να ανεβαινουν αναποδα τη Τζανακακη χωρις καν να σταματανε και να ελεγχουν στις διασταυρωσεις. Καποιες φορες μαλιστα και με ακουστικα στα αυτια ωστε να μην ακουνε κιολας.
Ομαδες ολοκληρες (με το ονομα του συλλογου ποδηλατιστων στη φανελα) περνουν οπως τωρα με κοκκινο ακομα και στον κομβο του Κλαδισου.» αναφέρει και διερωτάται αν γινόταν κάποιο ατύχημα ή ακόμα και δυστύχημα, ποιος θα είχε την ευθύνη.
«Φτανει πια με τις διαμαρτυριες τους οτι δεν τους προσεχουμε. Ας μαθουν πρωτα να σεβονται τους κανονες οδηγησης και μετα να διαμαρτυρονται…» καταλήγει.
Δείτε το βίντεο με τους ποδηλάτες να περνούν το κόκκινο φανάρι:
zarpanews.gr







Εχουν δικαιωματα αλλα και υποχρεώσεις ολοι στον δρόμο…Ανεξαρτήτως του τι τροχούς καβαλάνε…
Θα το πω χωρίς δόση ειρωνείας ή εμπαθειας ή οτιδήποτε άλλο.Εγω προσωπικά δεν έχω δει ποδηλατη να περιμένει σε κόκκινο φανάρι.Οσο για τον κοκ,απλά δεν ισχύει για τους ποδηλάτες……
Οι ποδηλάτες στην χώρα μας μπορούν να κάνουν ότι, μα ότι θέλουν, καλή μου κυρία, δεν το ξέρετε;
Μόνο οι οδηγοί των μηχανοκίνητων οχημάτων είναι κακοί, κάνουν παραβάσεις και δημιουργούν κινδύνους στους ποδηλάτες και ποτέ το αντίθετο. Τούτο αποτελεί άγραφο νόμο στην χώρα μας εδώ και χροοοόνια.. Α, ξέχασα. Αυτοί είναι οικολόγοι και μπορούν να κινούνται όπως θέλουν στους δρόμους κι εκτός αυτών, ενώ οι οδηγοί μηχανοκίνητων οχημάτων καταστρέφουν το περιβάλλον,συν τοις άλλοις…
Πάτε καλά; Αν είχαμε εμείς στα ποδήλατα κάμερες θα καταλαβαίνατε τι αντιμετωπίζουμε κάθε μέρα από οδηγούς αυτοκινήτων, βγαίνουν κι από πάνω κιόλας, ότι να ναι, κοιτάξτε τα χάλια σας και αφήστε τα ποδήλατα, τουλάχιστον αυτοί δεν θα σκοτώσουν κόσμο. Έχετε πολλά περιστατικά που ποδηλάτης σκότωσε οδηγό αυτοκινήτου; Πείτε ένα, ένα μόνο. Το αντίθετο είναι κανόνας.
ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ. ΕΙΜΑΙ ΠΟΔΗΛΑΤΙΣΣΑ ΚΑΙ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΠΑΡΑΒΙΑΖΩ ΚΟΚΚΙΝΟ Η ΠΗΓΑΙΝΩ ΑΝΑΠΟΔΑ ΣΤΟ ΡΕΥΜΑ. ΤΟ ΓΙΑΤΙ ? ΔΙΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ !! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΟΤΙ ΤΟ ΠΟΔΗΛΑΤΟ ΔΕΝ ΣΚΟΤΩΝΕΙ!! ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΦΤΑΙΕΙ!!!
ΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΚΟΚΚΙΝΟ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!
Όταν περνάτε με κόκκινο ή κινείστε ανάποδα στους δρόμους δεν είναι καθόλου σίγουρο ότι δεν θα σκοτώσετε κόσμο γιατί στην προσπάθεια μας να σας αποφύγουμε μπορεί να δημιουργηθεί ατύχημα με άλλο όχημα. Επίσης αν σας χτυπήσουμε, μέχρι να βρούμε το δίκιο μας, θα μας βγει η ψυχή και επιπλέον θα κουβαλάμε την ψυχική οδύνη για μια ζωή, χωρίς να φταίμε.
Έχετε δίκιο ότι και οι οδηγοί δεν προσέχουν τα ποδήλατα αλλά αυτό δεν είναι λόγος για να παραβιάζετε τον ΚΟΚ όποτε θέλετε. ΟΦΕΙΛΕΤΕ να προσέχετε και να σέβεστε τους κανόνες, όπως και οι άλλοι οδηγοί, σας αρέσει δεν σας αρέσει.
Είστε πολύ τυχερός, πραγματικά!
Εμένα μου έχει τύχει κάμποσες φορές και ευτυχώς προσέχω πολύ σε όλες τις διασταυρώσεις, έχω-δεν έχω στοπ.
Όταν θα σας τύχει, που δεν το εύχομαι, θα καταλάβετε…
https://www.bbc.com/news/uk-england-london-56320121
Πρώτον, η κυρία που έβγαλε το βίντεο προφανώς δεν έχει δει κανένα οδηγό αυτοκινήτου να περνάει με κόκκινο μάλλον γι αυτό της έκανε εντύπωση. Δεύτερον, οι ποδηλάτες που έχω δει να περνάνε φανάρια το κάνουν γιατί φοβούνται οτι αν σταματήσουν μπροστά όπως προβλέπεται απο τον ΚΟΚ τότε μόλις το φανάρι ανάψει πράσινο θα τους κανιβαλλήσουν οι όδηγοι απο πίσω που φεύγουν πατητοί χωρίς να υπολογίζουν τίποτα. Όπως είπε και κάποιος παραπάνω, ας μας πείτε τις περιπτώσεις που ποδηλάτης σκότωσε οδηγό αυτοκινήτου ή πεζό στα Χανιά να σας πω και γω για αυτές που έγινε το αντίθετο… Επίσης οι ευσυνείδητοι οδηγοί θα έπρεπε να ευγνωμονούμε αυτούς που επιλέγουν να κάνουν ποδήλατο, 1ον γιατί είναι καλύτερο για το περιβάλον, 2ον γιατί είναι καλύτερο για την υγεία τους και ως εκ τουτου καλύτερο για το ΕΣΥ (που δεν θα επιβαρυνθεί με επιπλέον καρδιακά), και 3ον και κυριότερον γιατί κάθε ποδήλατο στο δρόμο είναι ένα αυτοκίνητο λιγότερο μπροστά μας στο φανάρι. Ωριμάστε λίγο…
Χαχαχα εχεις πολυ πλακα! Εψαξες πολυ να βρεις τη μια περιπτωση που ποδηλατης σκοτωσε πεζο στη Βρετανια; Παρε τωρα τις στατιστικες απο την Κρητη απο περυσι… https://neamatia.gr/kriti-165-trochaia-me-32-nekroys-to-2023-ta-stat/