Χανιά | Η ΔΕΥΑΒΑ αναβαθμίζει τις δυνατότητες ψηφιακής εξυπηρέτησης προς τους δημότες

Νέες δυνατότητες ψηφιακής εξυπηρέτησης προς τους δημότες προσφέρει η ΔΕΥΑΒΑ, με την αναβάθμιση των υπηρεσιών της.

Ειδικότερα η επιχείρηση κάνει γνωστό πως «έσα από ένα δυναμικό εξελισσόμενο και άμεσο site  που προσφέρουμε στον Δημότη-πολίτη θα μπορεί να εξυπηρετηθεί άμεσα και πολύτροπα.

Α) Άμεση πληρωμή από το site, είτε με  e-banking είτε με κάρτα.

Β) Θα μπορεί να παρακολουθεί online τον λογαριασμό του και να συγκρίνει τις προηγούμενες καταναλώσεις του.

Γ) Να υποβάλλει σε έτοιμες φόρμες αιτήματα και να λαμβάνει απαντήσεις χωρίς φυσική παρουσία.

Δ) Να ενημερώνεται για τον προγραμματισμό έργων, την εξέλιξη τους και την πραγματοποίηση τους.

Ε) Να ενημερώνεται για τους διαγωνισμούς, τις προκηρύξεις και κάθε άλλη δραστηριότητα της επιχείρησης.

Στ) Να υποβάλλει προτάσεις οι οποίες θα επεξεργάζονται και θα απαντώνται.

Ζ) Να παρακολουθεί την καθημερινή δραστηριότητα της τεχνικής υπηρεσίας με πλούσιο φωτοειδησεογραφικό υλικό.

Η) Να υποβάλλει παράπονα με email και γενικά να συμμετέχει ενεργά στην λειτουργία της επιχείρησης.

Θ) Να ενημερώνεται για τα αποτελέσματα των μικροβιολογικών και χημικών αναλύσεων του νερού ανά σημείο δειγματοληψίας και των αναλύσεων των αστικών λυμάτων της εισροής και εκροής της ΕΕΛ, καθώς επίσης και τα αποτελέσματα της παρακολούθησης της ποιότητας των νερών κολύμβησης των ακτών του Δ. Πλατανιά.

Ι) Να βρει εγκυκλοπαιδικές πληροφορίες για την οικολογία της περιοχής και για τον «Κύκλο του Νερού».

Κ) Να λάβει γνώση για τις  ενέργειες της ΔΕΥΑΒΑ που αποσκοπούν στην συμβολή της στην αντιμετώπιση των περιβαλλοντικών και κοινωνικών ζητημάτων.

Από την πρώτη στιγμή που μας ανατέθηκε η πολιτική ευθύνη της διαχείρισης της ΔΕΥΑΒΑ, ο γνώμονας των ενεργειών μας είναι η αντιμετώπιση της σκληρής καθημερινότητας με τον προγραμματισμό έργων με το βλέμμα στο αύριο.

Zarpanews.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ