Χανιά | Δεν σας ήρθε ο λογαριασμός του νερού; – Τι λέει η ΔΕΥΑΒΑ για το πρόβλημα

χανιά-δεν-σας-ήρθε-ο-λογαριασμός-του-ν-1301514

Η ΔΕΥΑΒΑ ενημερώνει τους καταναλωτές της ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα έχει γίνει αποδέκτης παραπόνων, που αφορούν στη μη παράδοση από τα ΕΛΤΑ των λογαριασμών ύδρευσης – αποχέτευσης ή άρδευσης που εκδίδει η Επιχείρηση, η οποία έχει αναθέσει (στα ΝΕΛΤΑ) τη σύμβαση παράδοσης των λογαριασμών, έναντι αμοιβής.

Παρακαλούνται οι καταναλωτές μας, που δεν έχουν παραλάβει λογαριασμό ύδρευσης- αποχέτευσης ή άρδευσης το τελευταίο χρονικό διάστημα, να επικοινωνήσουν με το Γραφείο Καταναλωτών της ΔΕΥΑΒΑ (στα τηλέφωνα 28210-84014, 28210-84019), να το αναφέρουν ώστε να τούς αποσταλεί λογαριασμός απευθείας από τη ΔΕΥΑΒΑ. Άλλως να δηλώσουν (στο [email protected]) το e-mail τους για την άμεση αποστολή του λογαριασμού.

Η ΔΕΥΑΒΑ διαβεβαιώνει ότι βρίσκεται σε διαρκή επικοινωνία με τις υπηρεσίες των ΕΛΤΑ και προσπαθεί να αποκαταστήσει τη δυσλειτουργία της διανομής των λογαριασμών το συντομότερο δυνατό.

Παρακαλεί για τη συνεργασία και την υπομονή όλων των καταναλωτών της, μέχρι να αποκατασταθεί το πρόβλημα αυτό, το οποίο δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα της ΔΕΥΑΒΑ.

zarpanews.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook