Χανιά | Αλλάζουν όλα σε δημόσιους χώρους και στάθμευση στην πόλη! Φεύγουν οι αφετηρίες των λεωφορείων από το κέντρο

Σε τομές σε ότι αφορά τόσο τους δημόσιους χώρους, όσο και τους χώρους στάθμευσης,  φαίνεται να είναι διατεθειμένη να προχωρήσει η δημοτική αρχή του δήμου Χανίων, όπως διεφάνη στη συνάντηση που έγινε το πρωί της Παρασκευής, παρουσία του δημάρχου Χανίων κ. Παναγιώτη Σημανδηράκη, αντιδημάρχων και εκπροσώπων φορέων εμπλεκόμενων με τον τουρισμό.

Αντικείμενο της συνάντησης ήταν οι χώροι στάθμευσης στην Παλιά Πόλη των Χανίων.

Από την συζήτηση όμως προέκυψε, η διάθεση της δημοτικής αρχής να μπει μια τάξη, σε ότι αφορά όχι μόνο τους χώρους στάθμευσης, αλλά και στην διαχείριση των δημόσιων χώρων.

Ειδικότερα, είναι απόφαση του δήμου Χανίων σε πρώτη φάση, και σε ότι αφορά τους δημόσιους χώρους ότι πρέπει να πάψει να υφίσταται η κατάληψη τους.

Ο δήμαρχος Χανίων σημείωσε πως, παρά το ότι υπάρχουν αντιλήψεις που θεωρούν πως ο σχεδιασμός του δήμου, θα πρέπει να είναι στην κατεύθυνση της ικανοποίησης των επιχειρηματιών της περιοχής της Παλιάς Πόλης, εμείς, τόνισε ο κ. Σημανδηράκης “πιστεύουμε ότι η Παλιά Πόλη δεν αφορά μόνο τους επισκέπτες και τον τουρισμό, έχει μόνιμους κατοίκους, και πρέπει να διατηρήσει αυτό το χρώμα της καθημερινότητας που της δίνει η παρουσία τους”.Επεσήμανε πως, θα γίνει προσπάθεια για να τηρηθούν οι κανόνες που ήδη υπάρχουν, και να υλοποιηθούν οι αποφάσεις που έχουν ήδη ληφθεί,  πράγμα το οποίο απαιτεί μια πολύ καλή συνεργασία και αλλαγή αντίληψης και νοοτροπίας των επιχειρηματιών, που θα πρέπει να καταλάβουν πως ο δημόσιος χώρος και τα όρια εκμετάλλευσης του, θα πρέπει να γίνουν σεβαστά από όλους.

Για τους χώρους στάθμευσης έγινε γνωστό πως είναι στις άμεσες προτεραιότητες η απομάκρυνση της αφετηρίας των αστικών λεωφορείων από το κέντρο της πόλης των Χανίων. Τονίσθηκε πως στόχος είναι η μεταφορά τους σε περιφερειακά σημεία ενώ εντος της πόλης θα είναι δυνατή μόνο η στάση.Ιδιαίτερο ενδιαφέρον επίσης έχει και το ενδεχόμενο μεταφοράς της Αφετηρίας του Υπεραστικού ΚΤΕΛ Χανίων από το κέντρο της πόλης σε περιοχή στον Μακρύ Τοίχο και η εκμετάλλευση του συγκεκριμένου χώρου ως χώρου στάθμευσης και όχι μόνο.

Αναφορικά με τους χώρους στάθμευσης στόχος είναι η διαχείριση τους να γίνεται συνολικά από την Δημοτική Επιχείρηση ΚΥΔΩΝ Α.Ε..Μάλιστα σημειώθηκε πως γίνεται προσπάθεια για την δημιουργία χώρων στάθμευσης περιφερειακά του αστικού ιστού και η δωρεάν μεταφορά επισκεπτών κοκ με mini bus εντός της πόλης.Για την απαγόρευση της στάθμευσης των τουριστικών λεωφορείων στο σημείο απέναντι από το ΕΒΕΧ όπως είπε ο κ. Σημανδηράκης αν και υπήρξαν αρχικά αντιδράσεις, έπειτα από συνάντηση με τον ενδιαφερόμενο σύλλογο έγινε κατανοητό ότι και αποδεκτό ότι η συγκεκριμένη απόφαση, μπορεί να έχει μόνο θετικό αποτέλεσμα.

Παρόντες στην συνάντηση ήταν επίσης οι αντιδήμαρχοι Γιώργος Ξανθουδάκης, Μιχάλης Τσουπάκης, Νίκος Χαζιράκης, Τάσος Αλόγλου και ο  πρόεδρος της “Κύδων ΑΕ” Μιχάλης Καλογριδάκης.

zarpanews.gr

5 ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ ΒΟΥΓΙΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΕΧΝΗ.
    ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΙΔΙΚΟΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΛΗ ΖΩΩΔΗ ΛΟΓΙΚΗ ΜΟΥ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ ΑΝ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ 5 ΑΦΕΤΗΡΙΕΣ ΤΩΝ ΑΣΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ.
    ΓΙΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΘΕΙ ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΑΘΜΕΥΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΟΧΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΚΕΝΤΡΙΚΕΣ ΑΡΤΗΡΙΕΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΕΜΠΟΔΙΣΤΑ (ΚΑΙ ΣΕ ΔΥΟ ΛΩΡΙΔΕΣ) Η ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ.
    ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΚΑΙ ΛΗΨΗ ΑΥΣΤΗΡΩΝ ΜΕΤΡΩΝ (ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ, ΠΡΟΣΤΙΜΑ Κ.Λ.Π.) ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΤΙΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΓΑΪΔΑΡΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΑΪΔΟΥΡΙΣΤΑΣ.

  2. μπετά όλο το ΚΤΕΛ 5 ορόφους πάνω και δημοτικό parking 24/7
    το ίδιο και σε άλλα 3-4 σημεία και ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ εκτός δικύκλων από νέα καταστήματα και κάτω

  3. όντως να απαγορευτεί η κυκλοφορία όλων των δικύκλων μέσα στην πόλη τα οποία δημιουργούν και τα ατυχήματα τις σφήνες την φασαρία τις σούζες και ένα σωρό άλλες καγκουριές όπως και να αφαιρούνται οι πινακίδες σε όποιον γάιδαρο διπλοπαρκάρει και να αφαιρείται η άδεια σε όποιον μαγαζάτορα βάζει καρέκλες-κασόνια-χαλασμένα μηχανάκια μπροστά από το μαγαζί του νομίζοντας ότι του ανήκει και ο δρόμος και να δείτε πως λύνεται το κυκλοφοριακό!!!!!!

  4. Αλήθεια σκέφτηκε κανείς τι σημαίνει η μεταφορά του υπεραστικου ΚΤΕΛ στο μακρύ τοίχο? Διπλά εισητηρια για όσους φτάνουν στο σταθμό στο μακρύ τοίχο για να έρθουν στο κέντρο με αστικό η ταξί Ανεβοκατεβασμα των αποσκευών από το ένα μέσο στο άλλο που που για άτομα κάποιας ηλικίας θα μπορούσε να είναι ιδιαίτερα δύσκολο Επιβάρυνση του οδικού άξονα προς μακρύ τοίχο από τα λεωφορεία που έρχοντε από ανατολικά της πόλης
    Και άλλα πολλά….
    Ας το σκεφτούν πολύ οι αρμόδιοι φωστήρες πριν το αποφασισουν
    Έχουμε την ΤΎΧΗ να έχουμε το υπεραστικο ΚΤΕΛ στην καρδιά της πόλης σε ιδιόκτητο χώρο Μη βάζουμε τα χεράκια μας να βγάζουμε τα ματάκια μας

  5. ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΔΡΟΜΟ…..ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ….Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΑΝ ΕΧΕΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ