Αυτά είναι τα πιο επικίνδυνα σημεία της Εθνικής σύμφωνα με τον διοικητή της Τροχαίας του ΒΟΑΚ

αυτά-είναι-τα-πιο-επικίνδυνα-σημεία-τη-1121872

Για τα πιο επικίνδυνα σημεία του ΒΟΑΚ και την μείωση των τροχαίων που έχει παρατηρηθεί την τελευταία δεκαετία μίλησε ο διοικητής της Τροχαίας του ΒΟΑΚ και αστυνομικός Διευθυντής, Χρήστος Παπαδάκης στην εκπομπή της Ευτυχίας Πενταράκη και του Γιώργου Κολομπάκη στο Zarpa Radio 89,6.

Aντίθετα με την προ κορονοϊού εποχή όπως είναι αναμενόμενο φέτος υπήρξε μια μείωση της κίνησης για τον ΒΟΑΚ στο 60-80% για τους καλοκαιρινούς μήνες. Προ κορονοϊού κυκλοφορούσαν περίπου 200.000 αυτοκίνητα στον ΒΟΑΚ ημερησίως, ενώ σήμερα κυκλοφορούν περίπου 40.000 με 50.000.

Ανεξαρτήτως όμως της κίνησης στους δρόμους, ο ΒΟΑΚ έχει κάποια σημεία που είναι σταθερά επικίνδυνα ειδικά μετά από τις έντονες βροχοπτώσεις και τις κατολισθήσεις του χειμώνα 2018-2019.

Η λίστα με τα επικίνδυνα σημεία του ΒΟΑΚ

Παρά τις παρεμβάσεις που γίνονται επικίνδυνα παραμένουν τα παρακάτω σημεία:

Στα Χανιά και συγκεκριμένα στον Αποκόρωνα επικίνδυνη είναι η περιοχή από το Πλατάνι μέχρι την περιοχή των Βρυσών, όπου ο δρόμος έγινε ακόμα χειρότερος μετά τον χειμώνα του 2018 -2019 καθώς σε κάποια σημεία οι κατολισθήσεις δεν έχουν ακόμη επιδιορθωθεί, όπως είναι για παράδειγμα η κατολίσθηση στα Μεγάλα Χωράφια. Ωστόσο ο κ. Παπαδάκης δήλωσε αισιόδοξος ότι θα τελειώσουν οι εργασίες φέτος το χειμώνα και θα αποκατασταθεί η λειτουργία του δρόμου, καθώς πλέον είναι ανάδοχος το Υπουργείο.

Στο Ρέθυμνο το δύσκολο σημείο είναι στο Μυλοπόταμο, μετά το Μπαλί, Χαρακιανή που συνεχίζει πηγαίνει στο Φόδελε. Παλαιότερα ήταν η Αγία Πελαγία αλλά τώρα με κάποιες επεμβάσεις που γίνονται θα είναι πιο βατό το δίκτυο εξήγησε ο διοικητής της Τροχαίας.

Αντίστοιχα στις κακιές στροφές της Λυγαριάς, λίγο πριν το Ηράκλειο υπάρχει μια κατολίσθηση όπου γίνονται μικροεπεμβάσεις ακόμα, στο οποίο υπάρχει μια στένωση, και είναι δύσκολο σημείο. Ωστόσο η Τροχαία του ΒΟΑΚ βρίσκεται σε επαφή με το Υπουργείο που έχει αναλάβει το έργο και αναμένουν την αποκατάσταση του σημείο.

Δύσκολο σημείο είναι και το Σελινάρι στο Λασίθι λόγω των συνεχών στροφών και την στένωση του οδοστρώματος που υπάρχει ούτως ή άλλως.

Οι αιτίες των τροχαίων στον ΒΟΑΚ

Τα κύρια αίτια των τροχαίων σήμερα στον ΒΟΑΚ είναι ο ανθρώπινος παράγοντας, δηλαδή ο οδηγός γύρω στο 33%. Ακολουθεί η κίνηση στο αντίθετο ρεύμα με 29% κάτι που δεν υπάρχει στο αστικό δίκτυο ή στις επαρχιακές οδούς.

«Aν είχαμε διαχωριστικά στο ΒΟΑΚ το δεύτερο βασικό αίτιο των τροχαίων δεν θα υπήρχε.

Το να κινηθεί κάποιος στο απέναντι ρεύμα δεν είναι μόνο ανθρώπινος παράγοντας, μπορεί να υπάρχει διέλευση ζώων, μπορεί να υπάρχει κάποια κακοτεχνία το οδοστρώματος και άλλα επιμέρους θέματα που οδηγούν τον οδηγό στο αντίθετο ρεύμα.» διευκρίνισε ο κ. Παπαδάκης

Τρίτη αίτια των τροχαίων είναι η υπερβολική ταχύτητα, αλλά αντιστοιχεί μόλις στο 6% όλων των τροχαίων.

Καλύτεροι οδηγοί έγιναν οι Κρητικοί

Εκτός από τις αιτίες των τροχαίων που έχουν σημειώσει μεγάλη μείωση την τελευταία δεκαετία ο διοικητής της Τροχαίας του ΒΟΑΚ, αναφέρθηκε και στην μεγάλη πρόοδο που έχουν σημειώσει στην τήρηση των κανόνων οι κρητικοί οδηγοί.

«Η συμπεριφορά του κρητικού οδηγού στον ΒΟΑΚ έχει αλλάξει πάρα πολύ και αυτό φαίνεται και από τα νούμερα των τροχαίων ατυχημάτων. Την τελευταία δεκαετία που λειτουργεί η τροχαία στον ΒΟΑΚ τα τροχαία έχουν μειωθεί κατά 78%, τα θανατηφόρα έχουν μειωθεί κατά 60-65%, οι σοβαροί τραυματίες έχουν μειωθεί κατά 70-75% και οι ελαφριά κατά 80%.»

Στόχος της Τροχαίας του ΒΟΑΚ σύμφωνα με τον κ. Παπαδάκη είναι να μειώσει όλα τα τροχαία ατυχήματα, μαζί και τα υλικών, « γιατί σε αυτό το οδικό δίκτυο όλα τα τροχαία είναι εν δυνάμει θανατηφόρα, αυτή είναι η ιδιαιτερότητα αυτού του δρόμου με τα τεχνικά χαρακτηριστικά που έχει και τις μελέτες σχεδιασμού από το 1970, είναι πλέον ένας παρωχημένος δρόμος.»

zarpanews.gr

One thought on “Αυτά είναι τα πιο επικίνδυνα σημεία της Εθνικής σύμφωνα με τον διοικητή της Τροχαίας του ΒΟΑΚ

  1. «Τρίτη αίτια των τροχαίων είναι η υπερβολική ταχύτητα, αλλά αντιστοιχεί μόλις στο 6% όλων των τροχαίων.» μονο και μονο γι αυτο που ξεστομισε θα επρεπε να παραιτηθει. Οταν ενα οποιοδηποτε οχημα πηγαινει ακομη και με το ανωτατο οριο ταχυτητας που επιτρεπεται στο μεγαλυτερο μερος του βοακ, και ειναι τα 70χαω, και το αντιθετο οχημα πηγαινει κι αυτο με 70χαω και συγκρουστουν μετωπικα λογω προφανως παρανομης προσπερασης και εισοδου στο αντιθετο ρευμα, κατι που μονο ενας τυφλος δεν βλεπει οτι γινεται στον βοακ συνεχεια, τοτε η ταχυτητα της συγκρουσης γινεται 140χαω. Οταν λοιπον ελαχιστοι πηγαινουν με το οριο ταχυτητας, ενω το 99% τρεχει του σκοτωμου, με 90χαω, με 100 και πανω, κανοντας διαδοχικες παρανομες προσπερασεις και μαλιστα πολλαπλα οχηματα ανα προσπεραση, τοτε ας μας εξηγησει ο κυριος αυτος πως βγαζει αυτο το 6%…
    α και που ‘σαι μεγαλε, οταν λες οτι οι Κρητικοι εγιναν καλυτεροι οδηγοι, να εισαι πιο συγκεκριμενος, οι χανιωτες οδηγουν σαν μπουρτζοβλαχοι οπως παντα και ειναι ασχετοι οδηγοι. Οι Ρεθεμνιωτες απο την αλλη, ειναι εξαιρετικοι οδηγοι και με στατιστικα και ως εμπειρια. Για πατε μια βολτα ως το Ρεθυμνακι να σας πεσει το σαγονι που ολοι ανεξαιρετως σταματανε στις διαβασεις των πεζων σαν Ευρωπαιοι, ενω εδω στη μια και μοναδικη διαβαση πεζων στο κεντρο των Χανιων εξω απο τα ΖΑΡΑ, οχι μονο δεν σταματανε, αλλα τους βριζουνε κι ολας που βγαινουνε στη «μεση του δρομου»… Αυτα τα ολιγα για να μην βαυκαλιζεστε με ψευτιες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook