Αυτά είναι τα 10 φτηνότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα

αυτά-είναι-τα-10-φτηνότερα-ηλεκτρικά-αυτ-1509114

Η απόφαση ελήφθη και πλέον η απόκτηση ενός αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος είναι δεδομένη. Το θέμα είναι πoιο από τα προσφερόμενα μοντέλα θα πάρεις, τελικώς; Ας δούμε ποια είναι τα πιο φτηνά ηλεκτροκίνητα στη χώρα μας.

Ο συσχετισμός των εννοιών «φτηνό» και «ηλεκτρικό αυτοκίνητο» είναι σχετικός, ακόμα. Οι τιμές πώλησής των ηλεκτροκίνητων είναι αυξημένες, ιδίως με τη φυσική τάση που έχει ο ανθρώπινος νους να συγκρίνει.

Έτσι, η ακούσια και αυτόματη αντιπαραβολή του ποσού απόκτησης ενός αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου με το αντίστοιχο συμβατικό -ή ακόμα και με ένα μεγαλύτερης κατηγορίας και πολυτελέστερο όχημα με θερμικό κινητήρα-, είναι αναπόφευκτή και συνήθως αποβαίνει κατά του πρώτου.

Ωστόσο, οι πωλήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων αυξάνονται διαρκώς. Ποια είναι τα πιο προσιτά για το πορτοφόλι μας; Ας δούμε τι πρέπει να πληρώσουμε για να αποκτήσουμε κάποιο από αυτά.

Διευκρινίζουμε ότι τα ποσά που αναγράφονται είναι αυτά που ανακοινώνει η κάθε εταιρεία στον επίσημο ισχύοντα τιμοκατάλογό της τη στιγμή που γράφονται αυτές οι γραμμές κσι είναι χωρίς την κρατική επιδότηση ΚΙΝΟΥΜΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ 2.

MINI Cooper SE – Από 37.990 ευρώ

Πώς ορίζεται και πώς είναι το κλασικό στη σύγχρονη εποχή της Αυτοκινητοβιομηχανίας; Το MINI Cooper SE θα μπορούσε να είναι μία απάντηση. Η αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή τού βρετανικού μοντέλου αποδίδει 184 ίππους και έχει μέγιστη θεωρητική αυτονομία 225-234 χλμ. Το στυλ του δεν αλλάζει από αυτό που γνωρίζουμε, ούτε οι επιδόσεις του. Μάλιστα, ο ηλεκτροκινητήρας του επιταχύνει το όχημα με τρόπο που ταιριάζει στον χαρακτήρα και στη διαχρονική αγωνιστική φήμη του.

Honda e – Από 35.990 ευρώ

Η ιαπωνική εταιρεία για μία ακόμα φορά παρουσίασε ένα όχημα το οποίο προκάλεσε ενδιαφέρον με τις τεχνολογίες που διαθέτει, με το σχήμα του και με την ευρυχωρία του εσωτερικού του. Το Honda e είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο που θα το ευχαριστηθείς, τόσο οπτικά όσο και στον δρόμο. Η πιο αδύναμη εκδοχή του, που είναι και η προσιτότερη οικονομικά, αποδίδει 136 ίππους.

Nissan Leaf – Από 35.980 ευρώ

Η Nissan, είναι μία από τις πρωτοπόρες εταιρείες του κλάδου στην ηλεκτροκίνηση και το Leaf (ως μοντέλο) έχει υπερδεκαετή παρουσία και ιστορία στην αγορά. Στη δεύτερη γενιά του, το αμιγώς ηλεκτρικό όχημα μεγάλωσε σε διαστάσεις, έγινε πιο ευρύχωρο εσωτερικά και απέκτησε αποδοτικότερο σύστημα διαχείρισης της ενέργειας και του συστήματος ανάκτησης αυτής κατά την πέδηση. Στη φτηνότερη εκδοχή του έχει μπαταρίες 40 kWh και μέγιστη θεωρητική αυτονομία 270 χλμ.

Cupra Born – Από 35.500 ευρώ

Η νεοσύστατη ισπανική εταιρεία δεν θα μπορούσε να κάνει πιο εντυπωσιακό ξεκίνημα στην ηλεκτροκίνηση. Το Born είναι ένα από τα πιο ενδιαφέροντα ηλεκτροκίνητα μοντέλα στην κατηγορία του, αλλά και ένα από τα πιο αξιοπρόσεκτα στην ελληνική αγορά. Η σχεδίασή του, το γενικότερο στυλ του, η ευρυχωρία εντός του και ο σπορτίφ χαρακτήρας του το κάνουν να συγκεντρώνει πολλά πλεονεκτήματα. Η οικονομικά προσιτότερη εκδοχή του έχει μπαταρίες (ονομαστικής) ενεργειακής χωρητικότητας 55 kWh και μέγιστη θεωρητική αυτονομία 340 χλμ.

Opel Corsa-e – Από 35.400 ευρώ

Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι η καινούργια γενιά του Corsa (η έκτη κατά σειρά, ως τώρα) παρουσιάστηκε πρώτα στην αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή της. Η Opel, έδειξε ότι ξεπέρασε τα προβλήματα που αντιμετώπιζε την προηγούμενη δεκαετία και με τη συνδρομή του Ομίλου Stellantis έχει μεταβάλλει ουσιαστικά την εταιρική εικόνα της. Το Corsa-e αποδίδει 136 ίππους και έχει μέγιστη θεωρητική αυτονομία 356 χλμ.

Fiat 500e – Από 33.800 ευρώ

Το έτερο, διαχρονικό μοντέλο της Fiat στη mini κατηγορία οχημάτων (μαζί με το MINI) είναι μια ευχάριστη έκπληξη για τη διαχείριση της ενέργειας κατά την κίνησή του, ιδίως εντός πόλης. Το κλασικό στυλ του 500e, με την ιταλική φινέτσα και τη χαρακτηριστική αισθητική ταυτότητα, η πρακτικότητα στο εσωτερικό του και το πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού κάνουν το 500e να διακρίνεται σε πωλήσεις στη χώρα μας έναντι των ανταγωνιστών του. Η απόδοσή του είναι 95 ίπποι και η μέγιστη θεωρητική αυτονομία του φτάνει τα 190 χλμ.

Peugeot e-208 – Από 33.500 ευρώ

Το e-208 είναι ένα από τα πιο ιδιότυπα οχήματα που συναντούμε στον δρόμο. Στην αμιγώς ηλεκτρική έκδοσή του δεν ξεχωρίζει ουσιαστικά (σχεδιαστικώς), σε σχέση με τις εκδοχές του με τους θερμικούς κινητήρες. Τη διαφορά θα την καταλάβεις όταν (ως οδηγός) θα βυθίσεις το δεξί πεντάλ στο πάτωμα του οχήματος, ή (ως παρατηρητής) θα το δεις να απομακρύνεται με γοργό ρυθμό. Το διαφορετικό στυλ του μοντέλου (εκτός και εντός), το καλό επίπεδο εξοπλισμού, οι 136 ίπποι και η μέγιστη θεωρητική αυτονομία των 362 χλμ. είναι τα κύρια στοιχεία του.

Volkswagen e-up! – Από 25.350 ευρώ

Η δεύτερη γενιά του Volkswagen e-up! διαθέτει μπαταρίες μεγαλύτερης ενεργειακής χωρητικότητας (36,8 ονομαστική, 32,3 πραγματική) κάτι που αύξησε τη μέγιστη θεωρητική αυτονομία του στα 260 χλμ., από τα 160 χλμ. που ήταν στην πρώτη (με μπαταρίες 18,7 kWh). Η ηλεκτροκίνητη έκδοση του μοντέλου πόλης της γερμανικής εταιρείας είναι ευκολοδήγητη και έχει καλή αυτονομία στην πράξη. Η απόδοση του ηλεκτροκινητήρα του είναι 83 ίπποι.

Smart EQ fortwo – Από 24.990 ευρώ

Η επαναδραστηριοποίηση της Smart έγινε με σκοπό να μετατραπεί σε μια εταιρεία η οποία θα κατασκευάζει αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Το fortwo, το οποίο πριν από περίπου 25 χρόνια εισήγαγε στη σύγχρονη εποχή τα «microcars», έχει μέγιστη θεωρητική αυτονομία έως 159 χλμ. και ο ηλεκτροκινητήρας του αποδίδει 82 ίππους. Για να μην επηρεάζεται σημαντικά η αυτονομία του, η τελική ταχύτητά του περιορίζεται στα 130 χλμ./ώρα.

Citroen Ami – Από 10.350 ευρώ

Η τετράτροχη ηλεκτροκίνηση στην πιο απλοϊκή μορφή της. Το Ami, μπορεί να το οδηγήσει και ένας έφηβος ηλικίας τουλάχιστον 16 ετών, με δίπλωμα μοτοποδηλάτου. Ο «Φίλος», έχει μήκος 2,41 μέτρα, κύκλο στροφής 7,2 μέτρα και ζυγίζει 490 κιλά. Οι μπαταρίες του είναι 5,5 kWh και φορτίζουν σε τρεις ώρες μέσω οικιακής παροχής. Η τελική ταχύτητά του περιορίζεται στα 45 χλμ./ώρα και η μέγιστη θεωρητική αυτονομία του φτάνει τα 75 χλμ.

newsauto.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook