Αυτά είναι τα 10 αυτοκίνητα που «έσπασαν» τα ταμεία

αυτά-είναι-τα-10-αυτοκίνητα-που-έσπασαν-912176

Πολλές είναι οι περιπτώσεις αυτοκινήτων που κατέγραψαν υψηλά ποσοστά πωλήσεων και έμειναν για πάντα στην ιστορία. Ορισμένα εξ αυτών παρέμειναν για πολλά χρόνια στη γραμμή παραγωγής, προσπαθώντας να καλύψουν τη μεγάλη ζήτηση. Ας δούμε 10 αυτοκίνητα που έμειναν ίδια και απαράλλαχτα  για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα.

VW Beetle

O θρυλικός Σκαραβαίος έκανε τον δικό του άθλο στην ιστορία της αυτοκίνησης. Αποτέλεσε το πρώτο παγκόσμιο αυτοκίνητο της VW και παρέμεινε στην παραγωγή από το 1938 έως το 2003. Σε όλο αυτό το χρονικό διάστημα πούλησε πάνω από 22 εκατομμύρια μονάδες σε περισσότερες από 14 χώρες. Χωρίς αμφιβολία, τα 65 χρόνια παραγωγής της πρώτης γενιάς του Beetle αποτελούν ρεκόρ!

Range Rover
To 1970 οι Βρετανοί παρουσίασαν το Range Rover. Ένα μοντέλο που συνδύαζε με άριστο τρόπο off road ικανότητες και στοιχεία πολυτέλειας. Η εμβληματική πρώτη γενιά, με αρκετές βελτιώσεις, πωλούνταν στις εκθέσεις μέχρι και το 1996. To μοντέλο κυκλοφόρησε και σε 2θυρες εκδόσεις φέροντας εξ αρχής πλαίσιο αλουμινίου.

Fiat Panda
Η πρώτη γενιά του Panda παρουσιάστηκε στην Ευρώπη το 1980 και παρέμεινε στην αγορά μέχρι το 2003. Σε αυτά τα 23 χρόνια που μεσολάβησαν το ιταλικό μίνι μοντέλο της Fiat δέχτηκε αρκετά φρεσκαρίσματα παραμένοντας αναλλοίωτο στο πέρασμα του χρόνου. Στα highlights του συμπεριλαμβάνεται η απλότητα της κατασκευής του και η ύπαρξη κατ’ επιλογήν τετρακίνησης στην 4Χ4 version. To συγκεκριμένο σύστημα προερχόταν από τη Stayer και θεωρούνταν εξαιρετικά αποτελεσματικό σε δύσκολα σημεία.

Peugeot 404

Πρόκειται για ένα από τα δημοφιλέστερα γαλλικά μεσαία σεντάν μοντέλα. Η κατασκευή του ξεκίνησε το 1960 και έμεινε στην ευρωπαϊκή αγορά μέχρι το 1975. Οι Γάλλοι συνέχισαν την παραγωγή μέχρι το 1980 για την αγορά της Αργεντινής και έως το 1991 για κάποιες χώρες της Αφρικής (συνολική παραγωγή 31 ετών). Για την κίνηση του Peugeot 404 φρόντιζαν δύο μοτέρ βενζίνης 1,5 & 1,6 λίτρων και ένας κινητήρας ντίζελ 1.900 κυβικών εκατοστών.

Land Rover Defender
To πρώτο και μοναδικό όχημα της Land Rover παρουσιάστηκε το 1948 και το 1983 αντικαταστάθηκε από τη μοντέρνα εκδοχή του, το Defender. Το τελευταίο, με αλλεπάλληλες αλλαγές και αναβαθμίσεις πωλούταν μέχρι και το 2016, όπου και σταμάτησε η παραγωγή του. Σημειώστε, επίσης, πως το βρετανικό μοντέλο παρήχθη σε διαφορετικές εκδοχές αμαξώματος, μεταξύ των οποίων και pick up. Εν αναμονή της παρουσίασης του νέου Defender (μέσα στον επόμενο μήνα), η προηγούμενη γενιά παραμένει μια από τις μακροβιότερες στην ιστορία της αυτοκίνησης.

Lada 2104/2105
Oι Ρώσοι βασίστηκαν στο Fiat 124 και παρουσίασαν το 1980 το Lada 2105. Το sedan μοντέλο, με το αναγνωρίσιμο τετράγωνο σχήμα και τα εξαιρετικά απλά μηχανικά μέρη, σταμάτησε να παράγεται μόλις το 2012. Το μεγαλύτερο μέρος των μονάδων που πουλήθηκαν διατέθηκαν στην τοπική αγορά.

Mercedes G-Class
H πρώτη γενιά της G-Class λανσαρίστηκε το 1979 και για 38 χρόνια αποτέλεσε σήμα κατατεθέν στα πολυτελή εκτός δρόμου μοντέλα. Μάλιστα, οι αυξημένες off road δυνατότητές ήταν η αφορμή να χρησιμοποιηθεί και για στρατιωτικό όχημα από πολλές χώρες (μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα). Πέρυσι, η Mercedes παρουσίασε τη δεύτερη γενικά της G-Class η οποία διατηρεί τα κλασικά στοιχεία που γνωρίσαμε όλα αυτά τα χρόνια.

Mini Moris
Πρόκειται για ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα μοντέλα παγκοσμίως. Το σχεδιασμένο από Έλληνα Mini κέρδισε την εμπιστοσύνη του κοινού για πάνω από 40 χρόνια (1959-2000) και έγινε συνώνυμο της χρηστικότητας και της μοναδικής οδηγικής εμπειρίας. Ακόμη και η σύγχρονη εκδοχή του, σήμερα, έχει κρατήσει πολλά από τα διαχρονικά στοιχεία που γνωρίσαμε το 1959.

Lada Niva
Από τα σημερινά μοντέλα που σας παρουσιάζουμε, χωρίς αμφιβολία, το Niva παρουσιάζει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Και αυτό γιατί παραμένει στην παραγωγή από το 1977 μέχρι σήμερα χωρίς καμία αλλαγή (με εξαίρεση την προσθήκη κάποιων στοιχεία άνεσης). Στόχος των Ρώσων ήταν να δημιουργήσουν ένα φθηνό εκτός δρόμου όχημα με χαμηλά κόστη συντήρησης, το οποίο θα μπορούσε να αντεπεξέλθει στο απαιτητικό ρωσικό κλίμα. Έχει κυκλοφορήσει σε διάφορες παραλλαγές αμαξωμάτων και με ειδικές προσθήκες το Niva μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και σαν αγροτικό μηχάνημα.

Citroen 2CV
Σύμβολο της γαλλικής καθημερινότητας, το 2CV έχτισε το δικό του μύθο μέσα από τις δυνατότητές και τον πρωταγωνιστικό ρόλο που είχε αρκετές φορές στη μεγάλη οθόνη. Παρουσιάστηκε το 1948 και παρέμεινε στην παραγωγή για 42 ολόκληρα χρόνια. Έγινε best seller σε πολλές ευρωπαϊκές αγορές και κατάφερε να πουλήσει αρκετά εκατομμύρια μονάδες. Ακόμη και σήμερα, το 2CV έχει το δικό του φανατικό κοινό.

Πηγή: newsauto.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook