Αποσύρονται οι αφίσες κατά των αμβλώσεων από το μετρό, μετά τον σάλο

αποσύρονται-οι-αφίσες-κατά-των-αμβλώσ-982080

Κατεβαίνει από τους σταθμούς του μετρό η μεσαιωνική καμπάνια κατά των αμβλώσεων έπειτα από εντολή του υπουργείου Μεταφορών, μετά και τις σφοδρότατες αντιδράσεις που προκλήθηκαν.

Σύμφωνα με στελέχη του υπουργείου που επικαλείται το athenstransport.com, «στο μετρό δεν νοείται διαφημιστική δραστηριότητα που θίγει δικαιώματα των κοινωνικών ομάδων και ειδικά των γυναικών». Για την τοποθέτηση των διαφημιστικών αφισών, οι οποίες έχουν προκαλέσει σοβαρές αντιδράσεις, το υπουργείο θα διεξάγει σχετική έρευνα.

Νωρίτερα πάντως η ΣΤΑΣΥ είχε απαντήσει πως το διαφημιστικό τμήμα της εταιρείας είχε κρίνει πως οι αφίσες δεν προκαλούν το δημόσιο αίσθημα συγκρίνοντάς τες μάλιστα με τις αφίσες για το… Athens Pride

Στην αφίσα αναφερόταν το εξής: «Ήξερες ότι από την 18η ημέρα κτυπά η καρδιά του; Από την 42η μέρα ανιχνεύονται εγκεφαλικά κύματα; Από την 8η εβδομάδα όλα τα όργανά του έχουν δημιουργηθεί; Από την 10η εβδομάδα νοιώθει πόνο. Διάλεξε τη ζωή».

Υπενθυμίζεται ότι πρόκειται για το ίδιο μήνυμα το οποίο υπήρχε στο σκοταδιστικό πρωτοσέλιδο της SporTime στις 29 Δεκεμβρίου, με αφορμή την «ημέρα του αγέννητου παιδιού» που όρισε η Ιερά Σύνοδος.

Το κόστος που έχει πληρωθεί στη ΣΤΑΣΥ για την προβολή των μηνυμάτων αυτών για δύο εβδομάδες δεν έχει γίνει γνωστό, αλλά σύμφωνα με πληροφορίες,είναι χαμηλότερο από τις εμπορικές διαφημίσεις καθώς ακολουθεί το τιμολόγιο των Μη Κερδοσκοπικών Φορέων που είναι σημαντικά μειωμένο σχεδόν κατά 50%.

Δήλωση του προέδρου της ΣΤΑΣΥ

Σε ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο πρόεδρος της ΣΤΑΣΥ, Σταύρος Στεφόπουλος, τονίζει ότι θεωρεί «αδιανόητη» την προβολή ενός τέτοιου προπαγανδιστικού μηνύματος, προσθέτοντας ότι το πώς αποφασίστηκε η ανάρτηση θα πρέπει να αποτελέσει αντικείμενο έρευνας:

Ως μέχρι και σήμερα πρόεδρος της ΣΤΑΣΥ Α.Ε. δηλώνω ότι:

Θεωρώ αδιανόητο, ένα εδώ και χρόνια κατοχυρωμένο δικαίωμα των γυναικών, να αποφασίζουν για την μητρότητα, να προβάλλεται για προπαγανδιστικούς λόγους μέσα από το Δίκτυο του μετρό.

Το πώς αποφασίστηκε να επιτραπεί η ανάρτηση της συγκεκριμένης αφίσας στα διαφημιστικά πλαίσια του Δικτύου της ΣΤΑΣΥ Α.Ε, θα πρέπει να αποτελέσει αντικείμενο έρευνας.

Κανένας δεν έχει δικαίωμα να » παίζει» με τις κοινωνικές ευαισθησίες των πολιτών

Στεφόπουλος Σταύρος

Πρόεδρος Δ.Σ. ΣΤΑΣΥ Α.Ε.

«Ουδέποτε ρωτήθηκε το διοικητικό συμβούλιο», υποστηρίζει ο κ.Στεφόπουλος σε προηγούμενη ανάρτησή του. Νωρίτερα, κύκλοι της ΣΤΑΣΥ απαντούσαν ότι «πρόκειται για μία διαφήμιση όπως όλες οι άλλες», ενώ υποστήριζαν ότι εφόσον καταβλήθηκε το προβλεπόμενο ποσό και «δεν υπάρχει ξεκάθαρη αναφορά στις αμβλώσεις» δε στοιχειοθετείται λόγος για να μην υπάρχει η διαφήμιση.

Σύμφωνα με άλλες πηγές η καμπάνια είναι πληρωμένη από τον Κοινωφελή Φιλανθρωπικό Σύλλογο «Πανελλήνια Ένωση Φίλων των Πολυτέκνων».

Πηγή:avgi.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook