Απίστευτο: Εταιρεία παρέδωσε αυτοκίνητο με διαφορετικά λάστιχα

απίστευτο-εταιρεία-παρέδωσε-αυτοκίν-1392489

Μετά τα περιστατικά με μοντέλα της συγκεκριμένης εταιρείας χωρίς τακάκια φρένων, έρχεται και ένα ακόμα επεισόδιο στο σίριαλ του χαμηλού ποιοτικού ελέγχου της εταιρίας.

Πολλά ακούγονται για την ποιότητα κατασκευής και τον γενικότερο έλεγχο που γίνεται στα αυτοκίνητα της Tesla πριν παραδοθούν στους οδηγούς τους. Κάτι που την φέρνει αρκετά κάτω στις μετρήσεις για την ικανοποίηση πελατών στις περισσότερες έρευνες που δημοσιεύονται σε όλο τον κόσμο.

Ένα νέο επεισόδιο στο σίριαλ έρχεται να προστεθεί. Αυτή τη φορά σχετίζεται με την ύπαρξη διαφορετικών ελαστικών εμπρός πίσω. Ελαστικών άλλης μάρκας, άλλων διαστάσεων και διαφορετικών χαρακτηριστικών.

Ο ιδιοκτήτης με το όνομα Ethan Joseph έχει ήδη τρία αυτοκίνητα της εταιρίας, και παρήγγειλε το νέο του Model X Plaid. Κατά την διάρκεια της παράδοσης όμως διαπίστωσε ότι εμπρός υπήρχαν καλοκαιρινά ελαστικά Michelin Latitunde Sport 3 και στον πίσω άξονα τα 4 εποχών Continental Crosscontact LX Sport.

Aν και πολλοί θα πουν ότι δεν υπάρχει κάποιο σοβαρό πρόβλημα, η αλήθεια είναι ότι διαφορετικά ελαστικά σε κάθε άξονα δημιουργούν αρκετά θέματα με την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Ιδίως όπως στην συγκεκριμένη περίπτωση όπου τα εμπρός Μichelin έχουν σαφώς καλύτερο γκριπ σε στεγνό δρόμο.

Επίσης επειδή το Model X είναι τετρακίνητο, υπάρχει θέμα με την λειτουργία των συστημάτων, καθώς προκύπτουν θέματα με την διαφορετική πρόσφυση των ελαστικών.

Ο Joseph δημοσιοποίησε την ιστορία του στο Twitter και γρήγορα έκαναν την εμφάνισή τους και άλλοι παθόντες, μεταξύ των οποίων και ένας με διαφορετικά ελαστικό στην πλευρά του οδηγού και άλλα ελαστικό στην πλευρά του συνοδηγού (ακόμα πιο επικίνδυνο).

Μάλιστα, στον οδηγό αυτό απάντησε ένας άλλος από κοντινή περιοχή, ο οποίος είχε ακριβώς την αντίθετη διάταξη στα πίσω ελαστικά, και κανόνισαν να βρεθούν να τα αλλάξουν.

Αυτή η δεύτερη περίπτωση εγκυμονεί ακόμα μεγαλύτερους κινδύνους καθώς η διαφορά σε πρόσφυση ανάμεσα στους τροχούς του ίδιου άξονα το κάνε ασταθές στην γρήγορη οδήγηση αλλά και δύσκολο να ελεγχθεί στην επιτάχυνση.

Όπως και να έχει όλα αυτά είναι ανεπίτρεπτα για καινούργια αυτοκίνητα, και μάλιστα στο κόστος των Τesla. Στην περίπτωση του Joseph αρνήθηκε να το παραλάβει ενώ η Tesla κατά πάγια τακτική της αρνήθηκε να το σχολιάσει.

Μένει τώρα να αναλάβουν οι ελεγκτικοί μηχανισμοί των ΗΠΑ, και δη η NHTSA, έτσι ώστε να εξακριβωθεί αν αυτό το επικίνδυνο φαινόμενο δεν ήταν περιστασιακό αλλά κάτι που υπάρχει σε πολλά αυτοκίνητα της Tesla.

Πηγή: newsauto.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook