Απάντηση του δήμου Χανιών για την εφαρμογή με τις καταγγελίες πολιτών

Απάντηση σε δημοσίευμα του zarpanews.gr, (δείτε εδώ) αναφορικά με τις καταγγελίες πολιτών στη νέα εφαρμογή για “έξυπνες” συσκευές, έδωσε ο δήμος Χανίων.

Η απάντηση:

«Αναφορικά με το δημοσίευμα με τίτλο: “Τι γίνεται με την εφαρμογή του Δήμου Χανίων; Στον “πάγ(κ)ο” οι καταγγελίες πολιτών για τα προβλήματα | Photos”, που δημοσιεύθηκε την Πέμπτη 24/1/2019, από τη Δ/νση Καθαριότητας του Δήμου Χανίων διευκρινίζονται τα εξής:

  • H Διεύθυνση Καθαριότητας του Δήμου Χανίων από την πρώτη στιγμή έλαβε γνώση του συγκεκριμένου αιτήματος, μέσω της εφαρμογής “Δημότης Χανίων”, ωστόσο δεν περιλαμβάνεται στις αρμοδιότητες της συγκεκριμένης Υπηρεσίας η αποκομιδή οικοδομικών και αδρανών υλικών, τα οποία, άλλωστε, και απεικονίζονται στο φωτογραφικό υλικό, που συνοδεύει το δημοσίευμα.
  • Έπειτα από τη γνωστοποίηση του αιτήματος, αρμόδιος Υπάλληλος επικοινώνησε τηλεφωνικά με τον ενδιαφερόμενο δημότη, τον οποίο και ενημέρωσε τόσο για τις αρμοδιότητες της Υπηρεσίας όσο και για το γεγονός ότι δεν προβλέπεται από τον Κανονισμό Καθαριότητας του Δήμου η απομάκρυνση των συγκεκριμένων υλικών από τον Δήμο Χανίων.
  • Το αίτημα παρέμεινε σε εξέλιξη και δεν καταχωρήθηκε ως ολοκληρωμένο στην πλατφόρμα, καθώς δεν διεκπεραιώθηκε από την Υπηρεσία.

Η Δ/νση Προγραμματισμού και Πληροφορικής είναι ευνόητο ότι είναι απολύτως υπεύθυνη για τη δημιουργία, την ανάπτυξη και την τεχνικά σωστή λειτουργία οποιουδήποτε πληροφοριακού συστήματος, που αφορά το Δήμο Χανίων. Διευκρινίζεται παρόλα αυτά ότι στην περίπτωση της εφαρμογής «Δημότης» το υποβαλλόμενο αίτημα απευθύνεται στην εκάστοτε αρμόδια κάθε φορά Υπηρεσία.

Η Δ/νση Προγραμματισμού και Πληροφορικής ενημερώνεται και διεκπεραιώνει τυχόν λειτουργικά προβλήματα της ίδιας της εφαρμογής ή θέματα, που αφορούν τη δωρεάν πρόσβαση στο διαδίκτυο μέσω του “Chania CITYNET”.»

zarpanews.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ