Ανεμβολίαστη κάλεσε την αστυνομία γιατί δεν της επέτρεπαν την είσοδο σε κατάστημα | Photos

ανεμβολίαστη-κάλεσε-την-αστυνομία-γι-1315120

“Θερμό” επεισόδιο συνέβη μεταξύ ανεμβολίαστης πελάτισσας και εργαζομένων σε κατάστημα, σε εμπορικό πεζόδρομο της Χαλκίδας, την Τρίτη.

Σύμφωνα με το EviaZoom.gr, μία 65χρονη ανεμβολίαστη γυναίκα πήγε σε ένα κατάστημα και όταν η υπάλληλος της ζήτησε κάποιο από τα απαιτούμενα πιστοποιητικά, η γυναίκα της έδειξε ένα χαρτί, το οποίο προερχόταν από ιδιωτικό μικροβιολογικό ιατρείο της Χαλκίδας με σφραγίδα και υπογραφή της γιατρού και ανέγραφε ότι η 65χρονη υπεβλήθη σε τεστ για τον κορονοϊό, το οποίο ήταν αρνητικό.

Η υπάλληλος πήρε το κινητό για να σκανάρει το έγγραφο, διαπιστώνοντας με έκπληξη ότι δεν υπάρχει barcode (σ.σ. ο λεγόμενος κωδικός επαλήθευσης QR code) με αποτέλεσμα να της απαγορεύσει την είσοδο καθώς δεν μπορούσε να ελέγξει, όπως ορίζει ο νόμος, αν το τεστ είναι σε ισχύ και εάν το ιατρικό έγγραφο ήταν αυθεντικό.

Τότε ξεκίνησε ο “κακός χαμός”, καθώς η 65χρονη εισέβαλε στο κατάστημα. Διαμαρτυρήθηκε έντονα και ωρυόταν στον ιδιοκτήτη και τους υπαλλήλους ότι ήθελε να πληρώσει έναν λογαριασμό και έλεγε, ότι νωρίτερα την ίδια ημέρα με το ίδιο έγγραφο είχε μπει κανονικά σε εμπορικά καταστήματα αλλά και στον Δήμο Χαλκιδέων χωρίς να το ελέγξουν, να σκανάρουν δηλαδή το έγγραφο. Όπως έλεγε, δεν γνωρίζει από υπολογιστές, ίντερνετ και από κινητά αφής, ενώ είπε κάποια στιγμή “θα πληρώσω εγώ το πρόστιμο…”.

Τελικά ο ιδιοκτήτης και οι υπάλληλοι, αφού της εξήγησαν τη διαδικασία που πρέπει να ακολουθείται, της ζήτησαν να φύγει από το κατάστημα όπως και έγινε. Ωστόσο η 65χρονη κάλεσε την αστυνομία. Στο σημείο έσπευσαν αστυνομικοί της Ομάδας ΔΙ.ΑΣ, που μίλησαν με την 65χρονη.

Ένας από τους αστυνομικούς συνομίλησε με το προσωπικό του καταστήματος και ακολούθως της εξήγησαν αυτό που της είχε ειπωθεί ότι στο έγγραφό της δεν υπάρχει barcode. Το σκηνικό έντασης συνεχίστηκε, με τους αστυνομικούς να προσπαθούν να μάθουν τηλεφωνικά αν τελικά αυτό το έγγραφο ήταν νόμιμο. Στο τέλος είπαν στην 65χρονη ότι μπορεί να εξυπηρετηθεί από το κατάστημα, ενημερώνοντας σχετικά και το προσωπικό του καταστήματος.

enikos.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook