Αλαλούμ με το «πόρτα – πόρτα» των ΕΛΤΑ στα Χανιά | Σοβαρά παράπονα από πολίτες

αλαλούμ-με-το-πόρτα-πόρτα-των-ελτα-777465

Δυσαρεστημένους πελάτες φαίνεται πως αφήνει στα Χανιά η υπηρεσία «πόρτα – πόρτα» των ΕΛΤΑ με τους πολίτες να στέλνουν ομαδικά παράπονα στο zarpanews.gr για καθυστερήσεις, έλλειψη οργάνωσης και δυσκολία συνεννόησης.

Σας παραθέτουμε τέσσερις ιστορίες αναγνωστών μας:

«Απαράδεκτοι! Την Δευτέρα 26/11 επικοινώνησα και είπαν ότι θα το στείλουν

την Παρασκευή 30/11 το πρωί. Πήγα και με έδιωξαν λέγοντας ότι θα το στείλουν

την ίδια μέρα το βράδυ με πήραν και μου είπαν να πάω να το πάρω

και όταν τους είπα τι έγινε το πρωί μου απάντησαν ότι θα το στείλουν το Σάββατο

βέβαια δεν μου διευκρίνισαν ποιου μήνα το Σάββατο!

Εσεις τι λέτε για την ταχύτητα τους και την εξυπηρέτηση τους;» μας γράφει ο Σ.Χ.

«Χτες Κυριακή (!) έλαβα sms οτι προσπάθησαν να μου παραδώσουν δέμα και αφού δεν ήταν εφικτό, να επικοινωνήσω στο (…) για να ορίσουμε νέα μέρα και ώρα παράδοσης. Αρχικά η απορία: δουλεύουν τα ΕΛΤΑ Κυριακή; Και μετά, αφού όλο το ΠΣΚ έμεινα σπίτι, πώς και δεν ήταν εφικτή η παράδοση;» αναφέρει ο Κ.Ν. και συνεχίζει λέγοντας πως μέχρι και το μεσημέρι της Δευτέρας δεν κατάφερε να τους βρει σε κανένα τηλέφωνο ενώ και η ηλεκτρονική φόρμα επικοινωνίας ήταν εκτός λειτουργίας: «Μπορει να μου πει κάποιος πως θα βγάλω άκρη μαζί τους;» καταλήγει.

«Έχετε δει την κατασταση στα Ελτα Κουριερ που μετακομισαν Κισσαμου 69?

Δεν εχουν ατομα για delivery και λένε στον κόσμο να πάει από εκεί. Εκεί έχει μια τεράστια ουρά ως έξω (σήμερα πχ μέσα στη βροχή). Όταν πήγαμε πριν από μια εβδομάδα περίπου να ζητήσουμε το δέμα μας, μας είχαν να περιμένουμε 45 ολόκληρα λεπτά γιατί δεν το έβρισκαν. Στο μεταξύ, όση ώρα περιμέναμε ήρθε ένας courier και πιάστηκε στα χέρια με έναν άλλο courier που ήταν ήδη εκεί (και οι 2 εργαζόμενοι των Ελτα Κουριερ). Τους χώρισαν οι πελάτες, γιατί χτυπήθηκαν άσχημα»

«Περίμενα έναν επιτραπέζιο υπολογιστή (desktop, που δεν το λες δηλαδή και ό,τι ελαφρύτερο), με πήραν τηλέφωνο για να με ενημερώσουν ότι έφτασε και ότι «θα τον φέρουν το απόγευμα». Από ‘κει και ύστερα δεν εμφανίστηκε ποτέ κανείς, ούτε κανείς επικοινώνησε στη συνέχεια μαζί μου. Αφού πέρασαν λίγες ημέρες -και ύστερα από αρκετές ανεπιτυχείς προσπάθειες- τους τηλεφώνησα και μου απάντησαν ότι ο μόνος τρόπος για να παραλάβω το δέμα μου ήταν να περάσω ο ίδιος από τα γραφεία τους…

Τους είπα ότι αυτό δεν είναι σωστό, από τη στιγμή που πλήρωσα επιπλέον χρήματα για «πόρτα-πόρτα» παράδοση. Μετά από κάποιες ημέρες, χωρίς φυσικά την παραμικρή επικοινωνία από μέρους τους, αναγκάστηκα και πήγα ο ίδιος στο υποκατάστημα της Κισσάμου. Εκεί μία προθυμότατη ομολογουμένως υπάλληλος προσπαθούσε να εξυπηρετήσει μια μεγάλη ουρά από κόσμο που περίμενε να παραλάβει τις… «πόρτα-πόρτα» αποστολές των ΕΛΤΑ COURIER. Αντιλαμβάνεστε ότι έπρεπε να περιμένουμε τουλάχιστον 15 λεπτά μέχρι να έρθει η σειρά μας.Οι εργαζόμενοι εκεί ήταν ευγενέστατοι, δούλευαν κυριολεκτικά χωρίς να παίρνουν ανάσα, αλλά σίγουρα κάποιος «υπεύθυνος» θα ευθύνεται για όλη αυτή την έλλειψη οργάνωσης και την ταλαιπωρία του κόσμου»

zarpanews.gr

11 thoughts on “Αλαλούμ με το «πόρτα – πόρτα» των ΕΛΤΑ στα Χανιά | Σοβαρά παράπονα από πολίτες

  1. Τα παιδιά κάνουν ότι μπορούν και πάντα με ευγένεια είναι η αλήθεια όμως βλέπεις ότι το φόρτο είναι τεράστιο και νιώθεις άβολα ως πελάτης οτι μπορεί να τρελαθούν εξαιτίας σου. Ο υπεύθυνος θα πρέπει να προσλάβει άμεσα άτομα! Αν συνεχιστεί αυτό το βιολί και οι πελάτες θα τον εγκαταλείψουν και οι υπάλληλοί του.. όπως και σε άλλες courier της πόλης που ακόμα απορούν τι πήγε στραβά…

  2. Μου μοιάζει με την μεθόδευση των χαλασμένων μηχανημάτων που παραπέμπουν σε εξωτερικούς για εξετάσεις. Όσο περισσότερα παράπονα, τόσο ευκολότερα θα τα κλείσουν. Τα παράπονα δικαιολογημένα, αλλά κάποιοι «φροντίζουν» γι’αυτό αυτό…. Εμείς πληρώνουμε και πρέπει να απαιτούμε σωστές υπηρεσίες, όχι από τους υπαλλήλους, αλλά απ’ αυτούς που ευθύνονται.

  3. Άσε που όσο συστεγαζόταν με το ταχυδρομείο στην οδό Αναπαύσεως δεν δεχόταν πληρωμή με κάρτα, αλλά μόνο μετρητά! Το ξέρει αυτό η Εφορία;

  4. Την καραμέλα με το SMS την ξεκινησαν αυτοι και μετα το υιοθετησαν και μερικες αλλες εταιρειες ταχυμεταφορων, με ναυαρχιδα την ACS Κουνουπιδιανων! Αναπηρη μητερα εχω στην Δημητρακακη, λενε ηλθαν στο SMS δεν την βρηκαν κλπ κλπ, οτι αναφερει ο παθοντας και απο την καμερα (εχει πεσει θυμα κλοπης η μαμα) κανεις δεν ηλθε! Το ιδιο τωρα που εφερα την μαμα στα Κουνουπιδιανα, η ACS λεει το ιδιο παραμυθι, μεχρι που ψευδονται και λενε ΟΤΙ Η ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΤΟΥΣ διοτι ο αποστολεας δεν εχει πληρωσει διανομη κατ’οικον. Παιρνεις τον αποστολεα του κανεις φασαρια αυτος δεν ξερει τιποτα κλπ κλπ. Ειναι μια μεθοδος να μην ερχονται και να σε πιεσουν να περασεις απο το καταστημα τους. Γλυτωνουν χρονο, χρηματα, εργατοωρες και προσωπικο οι ιδιωτες, οι του δημοσιου…το νοων, νοειται!

  5. Μιας κι εχεις τοσο σοβαρο προβλημα με την acs στα κουνουπιδιανα γιατι δεν απευθυνθηκες στον υπευθυνο να σου λυση το προβλημα σου μιας κι εγω ως υπευθυνος δεν εχω ενημερωθει για κατι τετοιο ποσο μαλλον οταν λες οτι εχεις αναπηρη μητερα

    1. Aυτη ειναι η παγια τακτικη της ΔΙΚΙΑ ΣΑΣ ACS κ. Αλιφιερακη! Μια εταιρεια ταχυμεταφορων αχολειται με ταχυμεταφορες, οχι με ανταλλακτικα αυτοκινητων, παραδοση καθυστερημενων αεροπορικων αποσκευων κλπ. Με την ACS Χανιων δεν υπαρχει ΟΥΔΕΝΑ πεοβλημα! Στην βροχη και στον αερα, στον καυσωνα & στον χιονια ερχονται, ουτε SMS oυτε τηλεφωνα!

  6. Πάντα γινόντουσαν όλα αυτά ,εγώ τουλάχιστον τα τελευταία 10 χρόνια ψωνίζω πολύ από ίντερνετ ,παντού τα πάντα… Δεν ξέρω σε τι αποσκοπεί όλο αυτό το άρθρο…. Έχω ζήσει και χειρότερα…. Εγώ θέλω να πω ένα τεράστιο μπράβο στις 2 κοπελιές εκεί πέρα, που δουλεύουν και ιδιαίτερα στη μαυρομάλλα που έκατσε και παραπάνω από την ώρα της σήμερα, για να με εξυπηρετήσει… Θα μπουν σιγά-σιγά στο ρυθμό τους. Η μετακόμιση βέβαια έγινε σε περίοδο οχι και τόσο κατάλληλη .Μιας που υπάρχουν τόσες γιορτές και έρχονται και Χριστούγεννα και όλοι τρέχουν να αγοράσουν από τώρα… Αλλά ίσως να μην γινόταν και αλλιώς… Κάνουν ότι μπορούν και ναι είναι καλύτερα να πεταχτείτε από κει,αν μπορέσετε και όσοι μπορείτε, για να αδειάζουν και αυτοί πιο γρήγορα. Είναι λίγοι υπάλληλοι αλλά ακόμα και αν πάρει περισσότερους, σε αυτή τη χρονική στιγμή μέχρι να μάθουν τα κατατόπια, μη σας πω και χειρότερο θα ναι …Αργότερα -ναι -χρειάζεται… Λίγο υπομονή άνθρωποι είναι, χριστούγεννα έρχονται εντάξει… Όσοι μπορείτε περάσετε… Εγώ σήμερα πάντως ξαφνιάστηκα ευχάριστα γιατί περίμενα ότι δεν θα χει έρθει και αν έχει έρθει με το αλαλούμ…Αλλά έκατσε επίτηδες η κοπελιά και με περίμενε 10 λεπτά να πάω να το πάρω όπως της είχα πει..Δεν ήταν υποχρεωμένη…Κιόμως…… Θέλει τουλάχιστον 10 μέρες για να στρώσει όλο αυτό… Υπομονή στους εργαζόμενους και όσοι μπορείτε -απλά περάστε… Όλα καλά- καλές καρδιές παιδιά …Αυτά δεν είναι προβλήματα… Άλλα είναι τα προβλήματα….Δωστε μια ευκαιρία σε εργαζόμενους που όντως τρέχουνκαι δεν φτάνουν..δεν κάθοντε ξέρετε…

  7. Οι συνταξεις εχουν πιστωθει στους λογαριασμους απο 19/12 τα χρηματα ομως τα ΕΛΤΑ δεν τα εχουν μοιρασει ακομα στους συνταξιουχους. Γιατι αραγε?

  8. Γιατί δεν λέει κανένας ότι τα ΕΛΤΑ ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ στα Χανιά έχουν ιδιωτικοποιηθεί (δόθηκαν εργολαβία σε ιδιώτη) και από τότε οι υπηρεσίες δεν είναι ούτε ΠΟΡΤΑ-ΠΟΡΤΑ, ούτε courier ; Ο υπεύθυνος και ιδιοκτήτης της επιχείρησης δεν εμφανίζεται ποτέ και καλούνται να βγάλουν τα κάστανα από τη φωτιά οι ελάχιστοι υπάλληλοι.
    Έχω αντίστοιχη εμπειρία, 3 φορές σε 2 μήνες με καθυστέρηση πάνω από 8 μέρες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook