ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΚΥΡΩΣΕΩΝ

ΤΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΣ

Για να τερματίσετε την συνδρομή σας στείλτε μας ένα email στο [email protected] με τον τελευταίο κωδικό πληρωμής τον οποίο θέλετε να ακυρώσετε. Τον κωδικό πληρωμής θα τον βρείτε στο My Account > Πληρωμές, και εντός 2 εργασίμων ημερών θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την διακοπή της συνδρομής.
Εναλλακτικά καλέστε το 28210 52010 και ενημερώστε μας για τον τελευταίο κωδικό πληρωμής τον οποίο θέλετε να ακυρώσετε. Τον κωδικό πληρωμής θα τον βρείτε στο My Account > Πληρωμές

ΙΔΙΩΤΕΣ / ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ

Για τις συνδρομές ιδιωτών ως μιας εβδομάδας δεν δίνεται δυνατότητα ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων.
Για τις μηνιαίες επαγγελματικές συνδρομές ισχύουν τα παρακάτω:
Για την ακύρωση της συνδρομής εντός τον πρώτων 7 ημερών επιστρέφονται τα χρήματα που αναλογούν στο δεύτερο 15νθήμερο της συνδρομής. Σε κάθε άλλη περίπτωση δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων.

ΕΚΠΤΩΣΕΙΣ/ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ

Εάν έχετε χρησιμοποιήσει ειδική προσφορά ή κωδικό έκπτωσης στη συνδρομή σας, σε αυτή την περίπτωση δεν γίνεται καμία επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση ακύρωσης.

ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΟΥ

Εάν λάβετε email που αναφέρεται σε ένα πρόβλημα πληρωμής σχετικά με τη συνδρομής σας, συνδεθείτε στο “Ο λογαριασμός μου” και ελέγξτε ή ενημερώστε τα στοιχεία πληρωμής που μας έχετε δώσει. Σε περίπτωση που χρειάζεστε βοήθεια σχετικά με αυτό, παρακαλούμε επικοινωνήστε με την ομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών που θα μπορέσει να επιλύσει τυχόν προβλήματα.