Αγανάκτηση Χανιώτη για την Aegean: Όχι μόνο δεν επιστρέφει τα χρήματα, αλλά χρεώνει κι επιπλέον

Μπορεί να… πολυδιαφήμιζε η Aegean τις δωρεάν αλλαγές και τις διευκολύνσεις που έκανε στους πελάτης της εν μέσω κορονοϊού για πτήσεις εσωτερικού και εξωτερικού που ακυρώνονταν, εν τέλει όμως απεδείχθη οτι ελάχιστοι ήταν αυτοί που όντως περιλαμβάνονταν σε αυτές.

Αντιθέτως, πολλοί επιβάτες που είχαν άμεση ανάγκη να μεταβούν σε άλλη πόλη της Ελλάδας και έβλεπαν τις πτήσεις τους να ακυρώνονται αναγκάστηκαν να βάλουν (κι άλλο) το χέρι στην τσέπη για να αλλάξουν ημερομηνίες στα εισιτήρια τους.

Έτσι την “πάτησε” κι ένας Χανιώτης, ο οποίος λόγω ακυρώσεων αναγκάστηκε να αλλάξει δρομολόγιο δύο φορές (=4 πτήσεις), με την εταιρεία να του παρέχει μεν δωρεάν αλλαγή ημερομηνίας (κοστολογούνταν από 30€ πριν την πανδημία), να τον υποχρεώνει δε παράλληλα να αναβαθμίσει την θέση του στο αεροσκάφος, με τον επιβάτη να καταλήγει να πληρώνει +60€ για το πρώτο δρομολόγιο και +80 για το δεύτερο.

Συνολικά 140€ επιβάρυνση, δηλαδή, χωρίς ο επιβάτης να φέρει καμία ευθύνη για τις ακυρώσεις των πτήσεων και χωρίς να παρέχεται καν η επιλογή επιστροφής χρημάτων, όπως κάνουν αντίστοιχες αεροπορικές εταιρείες του εξωτερικού.

Ο ίδιος, αγανακτισμένος, σχολίασε σε επικοινωνία του με το zarpanews.gr:

«Αυτό είναι σεβασμός στον πελάτη ή αισχρή εκμετάλλευση της συγκυρίας; Αντιλαμβάνομαι τις δυσκολίες της εταιρίας λόγω της κατάστασης αλλά τουλάχιστον να δήλωνε ότι τα νέα εισιτήρια θα τα πληρώναμε κανονικά και τα παλιά θα τα μετέφερε όταν αυτό θα ήταν εφικτό και να μην μας κοροϊδεύατε κατ’ αυτό τον τρόπο.»

zarpanews.gr

9 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Επειδη αλλαξα κι εγω εισιτηρια, προσωπικα πληρωσα μονο την διαφορα που υπηρχε στην τιμη των εισιτηριων. Επισης το voucher ουσιαστικα σου δινει τα λεφτα πισω αφου εχει διαρκεια 18 μηνων και μετα σου επιστρεφει το ποσο αν δεν το αξιοποιησεις. Το μονο τραγικο που εχω να αναφερω για την aegean ειναι οτι για να αλλαξεις εισιτηρια ή να τα ακυρωσεις πρεπει να επικοινωνησεις τηλεφωνικα κατι που θελει παρα πολλες ωρες αναμονης και ειναι ντροπη τους!

  2. Σύντεκνε, 3 βδομάδες προσπαθώ να επικοινωνήσω κι εγω με το τηλεφωνικό κέντρο για αλλαγή της πτήσεις και τίποτα. Μέχρι και στις 2 τα μεσάνυχτα που πήρα με είχαν σε αναμονή. Και σε λίγο θα παρακαλάνε να τους δώσουμε κάνα φράγκο

  3. Ακομα κ τωρα πουλανε εισιτηρια στο site τους για ημερομηνιες που ξερουν οτι δεν υπαρχουν πτησεις.
    Πχ η πτηση ρωμη-αθηνα ειναι διαθεσιμη απο 10 ιουνιου κ μετα,ενω η κυβερνηση ηδη ανακοινωσε οτι πριν τις 15 ιουνιου δεν ανοιγει τα συνορα της χωρας.
    Αυτο δεν ειναι εξαπατηση του πελατη κ κλοπη?!!!

  4. Όχι μόνο δεν μπορώ να πετάξω από Γερμανία και συγκεκριμένα από Duesseldorf είναι η γυναίκα μ έγκυος και μας έχουν αλλάξει 4ης φορες από της 2 Απριλίου και μας έχουν χρεώσει 220€ είναι απαραδεκτη

  5. Κακώς πληρώνεται και κακώς δε επιμένετε για τα χρήματα πίσω. Εγώ άλλαξα εισιτήριο για Ρώμη τηλεφωνικά για τον Οκτώβρη δωρεάν (σ’ ένα εισιτήριο) και επέμενα για το ποσό (στη 2ή) όπου και το πήρα. Η αναμονή στο τηλέφωνο τεράστια πάντα…

  6. Εμένα από μόνοι τους με ειδοποίησαν ότι η πτήση (ATH-ZRH) ακυρώνεται ώστε να κάνω τις σχετικές διαδικασίες. Έχω τώρα ένα νoucher το οποίο ισχύει για 18 μήνες!
    Με τη τηλεφωνική επικοινωνία δεν είχα ιδιαίτερο πρόβλημα.

  7. Είχαμε εισιτήρια για να πετάξουμε Μάιο για Θεσσαλονίκη με την οικογένειά μου. Μέσα Απριλίου η Aegean είχε ανακοίνωση στο σάιτ τους ότι όλες οι αλλαγές είναι δωρεάν χωρίς τη χρέωση αλλαγής και χωρίς να πληρώνεις διαφορά στο ναύλο αν ήταν ακριβότερος. Μόνο όμως ηλεκτρονικά κι αν γινόταν η αλλαγή σε κάποια προθεσμία, τον Απρίλιο. Κάναμε την αλλαγή χωρίς πρόβλημα, μάλιστα είχα πάρει στην εξυπηρέτηση να ρωτήσω κ η υπάλληλος μου έδωσε οδηγίες να κάνω την αλλαγή εγώ γιατί αλλιώς υπάρχει χρέωση 25 ευρώ. Μου κάνει εντύπωση που έχουν δημιουργηθεί τόσα θέματα. Έχει καλή εξυπηρέτηση πελατών η Aegean. Το μόνο λάθος που τους βρίσκω ότι δεν μου έστειλαν μέιλ να με ενημερώσουν για τις αλλαγές απλά το βρήκα μόνη μου

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ