Αδειάζουν το κέντρο της πόλης από τα λεωφορεία – Ποιο είναι το σχέδιο του Δήμου Χανίων

αδειάζουν-το-κέντρο-της-πόλης-από-τα-λε-924350

Σημαντικές αλλαγές στην κυκλοφοριακή ρουτίνα της πόλης αναμένεται να επιφέρει το σχέδιο της νέας διοίκησης του Δήμου Χανίων.

Ο Αντιδήμαρχος Καθαριότητας, Πρασίνου και Περιβάλλοντος, Μιχάλης Τσουπάκης, βρέθηκε στο στούντιο του SUPER FM 89.6 στην εκπομπή του Δημήτρη Παππά και εξήγησε τις παρεμβάσεις που βρίσκονται στα σκαριά και οι οποίες αναμένεται να εξομαλύνουν κατά πολύ την καθημερινότητα των Χανιωτών.

Όπως είχε αποκαλύψει από χθες ο Παναγιώτης Σημανδηράκης, το πάρκινγκ της Ρεγγίνα είναι αυτό που θα φιλοξενεί τα τουριστικά λεωφορεία που θα εισέρχονται στα Χανιά, αντί για τον χώρο μπροστά στη Δημοτική Αγορά, ο οποίος δεν ανταποκρινόταν ούτε πρακτικά, αλλά ούτε και αισθητικά.

Όπως ανέφερε ο κ. Τσουπάκης, τα λεωφορεία θα φιλοξενούνται στο πάρκινγκ που έχει είσοδο στην οδό Νικηφόρου Φωκά, πριν το ξενοδοχείο «Κρήτη», πηγαίνοντας προς την Ανατολική Τάφρο, ενώ θα πρέπει να γίνει σχετική διαρρύθμιση για το κράσπεδο για την ευκολότερη είσοδο και έξοδο.

Θα χωρέσουν περίπου 30 λεωφορεία. Ο χώρος πιστεύουμε οτι φτάνει, ενώ θα υπάρχει ακόμη κι ο υπόλοιπος χώρος στην Κύπρου, καθώς και στη Νέα Χώρα, στο κολυμβητήριο.

Θα διαμορφωθεί ώστε να υπάρχει νερό, τουαλέτες κλπ, ενώ θα υπάρχει και αντίτιμο, πρόταση που έγινε αποδεκτή. Είμαστε μια τουριστική περιοχή και είναι μεγάλο το πρόβλημα με τα λεωφορεία, τουριστικά και αστικά, γι’ αυτό πρέπει να ρυθμιστεί.

Παράλληλα, θα οριοθετηθούν θέσεις πάρκινγκ περιφερειακά για τους πολίτες, ώστε να αναπληρωθούν όσες χάνονται από τη Ρεγγίνα. Ήδη υπάρχουν χώροι και θα ανακοινωθούν σύντομα», επισήμανε ο κ. Τσουπάκης.Ωστόσο, δεν είναι μόνο ο χώρος της στάθμευσης πρόβλημα, αλλά και τα δρομολόγια των λεωφορείων, που κινούνται μέσα στην πόλη και δημιουργούν κυκλοφοριακό. Ο αντιδήμαρχος σχολίασε επί του θέματος:

«Ως προϊστάμενος στο ΚΤΕΛ Χανίων-Ρεθύμνης, είχα αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα και στο Ρέθυμνο, απλά με αναπροσαρμογή των δρομολογίων. Αυτό έγινε και η συγκοινωνία λειτουργεί πολύ καλύτερα.»

«Υπάρχει σχεδιασμός από την επιχείρηση του Υπεραστικού ΚΤΕΛ να φύγει η στάθμευση των λεωφορείων από την οδό Κυδωνίας», ενημέρωσε ο κ. Τσουπάκης, ενώ «θα γίνονται μόνο αφίξεις, αναχωρήσεις εκεί. Θα γίνει κυκλοφοριακός σχεδιασμός ώστε το λεωφορείο να μπαίνει όσο το λιγότερο γίνεται μέσα στην πόλη.

Υπάρχει ένας ιδιόκτητος χώρος που χωράει πολλά λεωφορεία στη Χρυσή Ακτή, τον οποίο διαχειρίζεται η εταιρεία ΚΤΕΛ Α.Ε. και τον οποίο θα διαμορφώσει κατάλληλα για να σταθμεύουν εκεί.

Αναμένονται αναπροσαρμογές και άλλος σχεδιασμός στα δρομολόγια του αστικού τις οποίες κάνει η επιχείρηση του ΚΤΕΛ, χωρίς να εμπλέκεται ο δήμος Χανίων. Όλα τα λεωφορεία θα φεύγουν από τη Ζυμβρακάκηδων, όχι από τη Σκαλίδη, ενώ θα συζητηθεί τα λεωφορεία που έρχονται από δυτικά να κατεβαίνουν από την Γογονή, ώστε να μην μπαίνουν στο κέντρο της πόλης.»

Ακόμη, ο κ. Τσουπάκης δήλωσε ότι οι κίτρινες γραμμές, στις οποίες απαγορεύεται η στάση και η στάθμευση, αναμένεται να ζωγραφιστούν σε αρκετά σημεία της πόλης:

«Ο χώρος στην Αγορά είχε παραχωρηθεί μόνο για στάση, ώστε τα πούλμαν να αφήνουν τον κόσμο και να φεύγουν, όμως με τον καιρό καταστρατηγήθηκε.

Θα μπουν κίτρινες γραμμές στην οδό Σκαλίδη, τη Χατζημιχάλη Γιάνναρη, στην Αγορά, την τράπεζα της Ελλάδος, εκεί που παρκάρουν οι χρηματαποστολές. Ήδη η αστυνομία έχει βεβαιώσει αρκετές παραβάσεις στο σημείο μπροστά στην τράπεζα.»

zarpanews.gr

11 thoughts on “Αδειάζουν το κέντρο της πόλης από τα λεωφορεία – Ποιο είναι το σχέδιο του Δήμου Χανίων

  1. Το κείμενο δεν έχει ειρμό οπότε μερικές απορίες:
    – «Υπάρχει σχεδιασμός από την επιχείρηση να φύγει η στάθμευση των λεωφορείων από την οδό Κυδωνίας» ποια επιχείρηση;
    – Υπάρχει ένας ιδιόκτητος χώρος στη Χρυσή Ακτή, ο οποίος θα διαμορφωθεί κατάλληλα για να σταθμεύουν τα λεωφορεία. Από ποιόν;
    – Έχει δημιουργηθεί μια εταιρεία, η ΚΤΕΛ Α.Ε. που διαχειρίζεται τον χώρο, ο οποίος χωράει πάρα πολλά οχήματα. Ποιόν χώρο;

    Και μερικές παρατηρήσεις:
    – «ενώ θα πρέπει να γίνει σχετική διαρρύθμιση για το κράσπεδο για την ευκολότερη είσοδο και έξοδο». Αυτό είχε δημιουργηθεί στα πλαίσια χρηματοδοτούμενο προγράμματος μαζί με το σύστημα ελέγχου εισόδου/εξόδου
    – Παράλληλα, θα οριοθετηθούν θέσεις πάρκινγκ περιφερειακά για τους πολίτες, ώστε να αναπληρωθούν όσες χάνονται από τη Ρεγγίνα. Ήδη υπάρχουν χώροι και θα ανακοινωθούν σύντομα» Πρώτα πρέπει να ανακοινωθούν και μετά να γίνουν όλα τα υπόλοιπα

  2. Χα, χα, χα! «Θα οριοθετηθούν, λέει, θέσεις πάρκινγκ περιφερειακά για τους πολίτες». Πρακτικές επί δημαρχίας Αβραμόπουλου στην Αθήνα, τώρα και στα Χανιά. Για να παρκάρεις μπροστά στο σπίτι σου θα πληρώνεις…

  3. Δεν πρέπει να γίνουν και νέοι χώροι στάθμευσης για τα αυτοκίνητα? Δηλαδή τι δημιουργεί μεγαλύτερο πρόβλημα, τα αυτοκίνητα ή τα λεωφορεία? Πάντως το πιο πιθανό ειναι να δημιουργηθεί νέο κυκλοφοριακό πρόβλημα στη Ρεγγίνα, διπλα σε ωδείο, ανοιχτό θέατρο, λαϊκή αγορά ειναι κάπως λαθος επιλογή εκτος αν γινει με μέτρο. Με εκτίμηση

      1. προσωπικά συμφωνώ ότι η στάθμευση των λεωφορείων θα πρέπει να μετακινηθεί από το σημείο που βρισκόταν. Παρ’ όλα αυτά ακόμα και στο αποκορύφωμα της σεζον δεν θυμάμαι ποτέ να είναι μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα στο σημείο των τουριστικών λεωφορείων. Το μποτιλιάρισμα ξεκινάει πάντα μετά τον Κάτολα.
        Από την άλλη οι κινήσεις του δημάρχουν φαίνεται να δημιουργούν πολύ μεγαλύτερα προβλήματα. Για να μην παρεξηγηθώ λέω «φαίνεται» γιατί δυστυχώς δεν βλέπω να υπάρχει ανακοίνωση ολοκληρωμένου σχεδίου. Αυτό πιστεύω είναι και το θέμα του φίλου/ης παραπάνω

  4. Ειναι στο σχέδιο πόλης να παει το κτελ σε χώρο δίπλα από το χαλκιαδ. στης Μουρνιές. Που είναι πιο σωστό και είναι 1.5 χιλιομετρο από το κέντρο.
    Αγίους αποστολους με τετεια κίνηση δεν ξέρω εάν είναι σωστό.

  5. καλό θα ήταν να διαβάζονται τα σχόλια από όλους, υπάρχουν άνθρωποι με ιδέες που της καταθέτουν. Ο ελαιώνας στον κλαδισό όπου ανήκει στην οικογένεια ΜΑΝΟΣ ξέρω ότι υπάρχει θέμα κληρονομιάς για πώληση ακινήτου, αλλά πως παραχωρήθηκε σε τρεις οικοδομές που φιλοξενούν αυτοκίνητα σιδεράδικο παπούτσια επι της κισσάμου. Ιδέα αν δεν μπορεί να πουληθεί δεν μπορεί να γίνει ανταλλάξιμο σε άλλη περιοχή. Ο δρόμος όπου συνδέει από κλαδισό έως αν. γογονη παραχωρήθηκε για κοινωφελή χρήση. Κανένας παππούς δεν χωρά στο δημοτικό συμβούλιο αυτή ξέρουν, θα πεθάνουν και δεν θα ξέρετε ποίος που και πως

  6. παρεμπιμπτόντος μια πινακίδα σήμανσης ξαπλωμένη μέσα στο πράσινο τρίγωνο στο πανελλήνιο τη κάνει και ποίος πρέπει να διωχτεί για την τύχη της

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook