4 τροφές που πρέπει να βάλεις στη διατροφή σου το φθινόπωρο

Μπορεί το φθινόπωρο να μην είναι από τις αγαπημένες σου εποχές, να μην έχει θάλασσα, ήλιο και διακοπές σε νησί, έχει όμως και αυτή τα καλά της. Ζεστά ροφήματα, βόλτες στην πόλη και ταξίδια σε πιο χειμερινούς προορισμούς παίρνουν σειρά και σιγά σιγά υποδεχόμαστε και τον χειμώνα. Αλλάζει επίσης και το διατροφολόγιό μας, αφού αποχαιρετάμε τις πιο καλοκαιρινές τροφές και υποδεχόμαστε άλλες πιο φθινοπωρινές, που είναι εξίσου νόστιμες και υγιεινές.

Τώρα λοιπόν που έχουμε μπει στο Φθινόπωρο –περίπου δηλαδή, γιατί ο καιρός δεν είναι και εντελώς φθινοπωρινός- μπορείς να προσθέσεις στη διατροφή σου τέσσερις τροφές που θα σου κάνουν καλό και είναι πεντανόστιμες. Μπες στη gallery που ακολουθεί και κάνε swipe για να δεις ποιες είναι αυτές οι 4 τροφές.

#1. Παντζάρια

Η βητακυανίνη που βρίσκεται στα παντζάρια παρέχει ποικίλα οφέλη για την υγεία, όπως η αύξηση της διανοητικής απόδοσης, η ενίσχυση της ανοσίας, η αποτοξίνωση μέσω του ήπατος και η μείωση της φλεγμονής. Θυμήσου ένα πράγμα όμως, όσο περισσότερο χρόνο το μαγειρεύεις, τόσο περισσότερη βητακυανίνη χάνεται. Οπότε αν το κάνεις στον ατμό βράσε το για 15’ ή λιγότερο και αν πρόκειται να το ψήσεις κάνε το για λιγότερο από μία ώρα.

#2. Μήλα Τα μήλα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και οι φλούδες τους είναι πλούσιες σε φλαβονοειδή, τα οποία έχουν αποδειχθεί ότι βοηθούν στη μακροζωία.

#3. Σταυροειδή λαχανικά Τα σταυροειδή λαχανικά όπως το μπρόκολο ή το κουνουπίδι μπορούν να σε βοηθήσουν να μειώσεις τον κίνδυνο καρδιαγγειακής ή χρόνιας ασθένειας. Τα λαχανάκια Βρυξελλών έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες, ενώ το κουνουπίδι είναι ευπροσάρμοστο, καθώς μπορείς να το φας με πολλούς τρόπους. Έχουν επίσης ελάχιστες θερμίδες.

#4. Αχλάδια Τα μήλα είναι ένα πασίγνωστο φθινοπωρινό φρούτο, αλλά ας μην ξεχνάμε και τα αχλάδια. Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και μπορείς πολύ εύκολα να έχεις πάντα ένα στην τσάντα σου.

Πηγή: queen.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ