Χανιά | Ταλαιπωρία πολιτών και ουρές για το «χαράτσι»

χανιά-ταλαιπωρία-πολιτών-και-ουρές-γι-79171

eforia xaniwnΤαλαιπωρία δίχως τέλος για τους πολίτες που απευθύνονται αυτό το διάστημα στην Εφορία στα Χανιά προκειμένου να πληρώσουν το ‘χαράτσι’ – η προθεσμία του οποίου μέσω λογαριασμού της Δ.Ε.Η. έχει λήξει – καθώς για να εξυπηρετηθούν είναι υποχρεωμένοι να περιμένουν σε ουρές, αφού ανεβοκατεβούν διαδοχικά τους τρεις ορόφους της Υπηρεσίας, ώστε να συμπληρώσουν τα απαραίτητα έγγραφα.

Μάλιστα οδηγίες… χρήσεως για την εξυπηρέτηση(!) των πολιτών αναφέρονται σε χειρόγραφα κείμενα που έχουν αναρτηθεί πρόχειρα σε διάφορα σημεία περιμετρικά των ταμείων της Εφορίας, σύμφωνα με τα οποία: Για να πάρουν αριθμό πρωτοκόλλου πρέπει να ανέβουν στον 3ο όροφο της Υπηρεσίας, στη συνέχεια κατεβαίνουν στον 2ο όροφο για να υλοποιηθεί η συμπληρωμένη αίτηση Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε., έπειτα ξανακατεβαίνουν στον 1ο όροφο για να πληρώσουν τη δόση και τέλος επιστρέφουν στον 2ο όροφο της Εφορίας για να ολοκληρωθεί η διαδικασία και όλα αυτά, όπως αναφέρεται: ‘ΧΩΡΙΣ ΣΕΙΡΑ’!

Από την πλευρά τους οι υπάλληλοι της Εφορίας επισημαίνουν πως έχουν περιέλθει σε αδιέξοδο λόγω των αυξημένων αρμοδιοτήτων με τις οποίες έχουν επιφορτιστεί, ενώ την ίδια ώρα το προσωπικό της Υπηρεσίας έχει μειωθεί σημαντικά. Όσο για την ταλαιπωρία που υπόκεινται οι πολίτες υποστηρίζουν πως αυτό αποτελεί ένα αναγκαίο κακό, αφού τα αρμόδια τμήματα είναι μοιρασμένα σε διαφορετικούς ορόφους της Εφορίας και δεν υπάρχει άλλος τρόπος προκειμένου ο κόσμος που προσέρχεται για να πληρώσει να εξυπηρετηθεί πιο αποτελεσματικά…

Όπως επεσήμανε ο πρόεδρος του Συλλόγου Εφοριακών Υπαλλήλων Δυτικής Κρήτης Μιχάλης Δασκαλάκης «επειδή έχει λήξει από τον περασμένο μήνα η προθεσμία για πληρωμή του Ε.Ε.Τ.Η.Δ.Ε., δηλαδή το λεγόμενο χαράτσι μέσω των λογαριασμών της Δ.Ε.Η., όσοι δεν ήταν συνεπείς και δεν πληρώσανε στην ώρα τους η διαδικασία έχει ως εξής: Έρχονται στην Εφορία με το χαρτί που τους δίνει η Δ.Ε.Η. και δημιουργούνται δύο ‘ουρές’ μία στο Τμήμα Εισοδήματος και μία στο Ταμείο… Για την προχειρότητα που παρατηρείται ανά όροφο (με τις ‘ουρές’) φταίνε όσοι οργανώνουν τις Υπηρεσίες και όχι οι υπάλληλοι της Εφορίας. Όσο για την ταλαιπωρία της αναμονής αυτή οφείλεται στο γεγονός ότι έχουμε απομείνει οι μισοί υπάλληλοι».

«Από την αρχή ως Σύλλογος έχουμε καταγγείλει τη διαδικασία για την πληρωμή του ‘χαρατσιού’. Θεωρούμε ότι πρόκειται για μια απαράδεκτη διαδικασία, γνωρίζαμε πως θα γίνουν λάθη και πράγματα έγιναν. Η Δ.Ε.Η. έχει πολλά λάθη στους λογαριασμούς του Α.Φ.Μ., ό,τι δεν πληρώνεται βεβαιώνεται σε λάθος Α.Φ.Μ. και εμείς καλούμαστε εδώ να αντιμετωπίσουμε τα δίκαια παράπονα του κόσμου με το μισό προσωπικό για να διορθώσουμε όλα αυτά τα λάθη», τόνισε ο κ. Δασκαλάκης.

Πηγή: Χανιώτικα Νέα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook