Χανιά | Απάντηση της ΔΕΥΑΒΑ στις καταγγελίες Ντουντουλάκη για τα προβλήματα ύδρευσης

χανιά-απάντηση-της-δευαβα-στις-καταγγ-659097

Απάντηση αναφορικά με την καταγγελία του επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης στο δήμο Πλατανιά, κ. Μανώλη Ντουντουλάκη, (δείτε εδώ), για τα προβλήματα ύδρευσης στη δημοτική κοινότητα δίνει ο πρόεδρος της ΔΕΥΑΒΑ κ. Γιάννης Σταματάκης.

Ειδικότερα:

«Αναφορικά με τα αναφερόμενα στην επιστολή του Επικεφαλής της Αξιωματικής αντιπολίτευσης στο Δήμο Πλατανιά και στη σωρεία αναληθειών (ψεμάτων) έχουμε να παραθέσουμε τα παρακάτω ,

Η υδρομάστευση της περιοχής έχει καθαριστεί πρόσφατα σε δύο διαφορετικές περιόδους. Τον Νοέμβριο του 2017 και τον Φεβρουάριο του 2018. Επίσης η δεξαμενή της Πάνω Κεφάλας καθαρίστηκε τον Οκτώβριο του 2017.

Σε ότι αφορά στη θραύση αγωγού, είναι ψευδές ότι η βλάβη υπήρχε επί μεγάλου χρονικού διαστήματος και ότι ήταν ενημερωμένη η υπηρεσία της ΔΕΥΑΒΑ. Άλλωστε υπάρχει σύστημα καταγραφής των βλαβών στην υπηρεσία μας, που ενημερώνεται σε καθημερινή βάση.

Η πραγματικότητα είναι ότι είχε επισκευαστεί η αρχική βλάβη στον αγωγό  και στη συνέχεια προκλήθηκε και δεύτερη θραύση, ωστόσο η υπηρεσία δεν ειδοποιήθηκε  για τη δεύτερη βλάβη. Κατόπιν πρόσφατης όχλησης προς την υπηρεσία μας η οποία έγινε στις 09/07/2018, η ΔΕΥΑΒΑ ανταποκρίθηκε άμεσα και έτσι στις 09/07/2018 και 10/7/2018 έκανε τις απαραίτητες επεμβάσεις με ειδικού τύπου αποστολή και με κατάλληλο όχημα, καθώς το έδαφος στο συγκεκριμένο σημείο είναι δυσπρόσιτο και αποκατέστησε τη βλάβη.

Να σας γνωρίσουμε επίσης ότι, η διακοπή της ροής του νερού προς τους κατοίκους της περιοχής, αστόχως αναφέρεται στην επιστολή ότι οφείλονταν στη θραύση του αγωγού. Η συγκεκριμένη βλάβη ήταν ζημιά μικρού εύρους με ελάχιστη διαρροή νερού από το σωλήνα ύδρευσης. Η διακοπή του νερού δημιουργήθηκε κατόπιν ‘εξωγενούς’ παρέμβασης, από άτομα άγνωστα προς τη ΔΕΥΑΒΑ, οι οποίοι παρανόμως είχαν παρέμβει στο δίκτυο ύδρευσης και είχαν χειριστεί βάνα ύδρευσης η οποία βρισκόταν προστατευμένη εντός φρεατίου, απομονώνοντας προσωρινά ένα τμήμα του δικτύου της περιοχής.

Κύριε διευθυντά,

τα τηλέφωνα της υπηρεσίας και των υπαλλήλων της ΔΕΥΑΒΑ είναι ευρέως γνωστά και άρα τα γνωρίζουν και οι κάτοικοι της περιοχής, πολύ περισσότερο ο εκλεγμένος Δημοτικός σύμβουλος της μειοψηφίας Κος Μπικακης Γιώργος , που τον επικαλείται ο επικεφαλής του, ο όποιος επέλεξε αντί να ενημερώσει τη ΔΕΥΑΒΑ, να μεγιστοποιήσει το γεγονός της βλάβης μέσω δημοσιευμάτων στον τοπικό έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο, με σκοπό τη δημιουργία εντυπώσεων.

Τα συνεργεία αποκατάστασης βλαβών της ΔΕΥΑΒΑ αποτελούνται από ολιγομελή, αλλά έμπειρα στελέχη, τα οποία καθημερινά υπερβαίνουν τον εαυτό τους προκειμένου να πραγματοποιούν το καθήκον τους. Ενδεικτικά σας αναφέρουμε ότι τους τελευταίους 2 μήνες έχουν αντιμετωπιστεί πάνω από 1000 βλάβες στα δίκτυα ύδρευσης και άρδευσης του Δήμου Πλατανιά. Η συγκεκριμένη υπηρεσία καταφέρνει και ανταποκρίνεται στις δυσκολίες της καθημερινότητας καθώς λειτουργεί ως ενιαία και αδιαίρετη ομάδα.

Τέλος είναι απαραίτητο να ενημερώσουμε τους καταναλωτές μας, ότι οι στάθμες των διαθέσιμων πόρων νερού είναι σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα, σε σχέση με τα τελευταία έτη και τους ζητάμε να είναι προσεκτικοί στη διαχείριση του.»

zarpanews.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook