Το «καψόνι» της Fraport σε διευθυντή της TUI στο Αεροδρόμιο Χανίων

το-καψόνι-της-fraport-σε-διευθυντή-της-tui-στο-689834

Για 1 ώρα και 10 λεπτά χρειάστηκε να περιμένει το καρότσι του μωρού του στην παραλαβή αποσκευών του αεροδρομίου «Δασκαλογιάννης» ο product manager της «Tui Nordic» Steffen Hansen, ο οποίος έφτασε την Κυριακή στα Χανιά με την σύζυγό του και την 2,5 μηνών κόρη του για την ετήσια εκδήλωση του ομίλου και τις βραβεύσεις των ξενοδοχείων που ξεχώρισαν το 2017.

«Αυτό δεν είναι ποιοτική φιλοξενία»

«Δυστυχώς έχουν προκύψει πολύ σημαντικά θέματα με το Αεροδρόμιο Χανίων, σε ό,τι αφορά τις αφίξεις. Μετά την ιδιωτικοποίηση, υπάρχουν δυσλειτουργίες σε κάποια θέματα και το διαπίστωσα και προσωπικά την Κυριακή. Έφτασα με την σύζυγό μου και με την 2,5 μηνών κόρη μου και έπρεπε να περιμένουμε 70 λεπτά μέχρι να πάρουμε το καρότσι του μωρού! Δεν θεωρώ ότι αυτό αποτελεί ποιοτική φιλοξενία. Οι διακοπές ξεκινούν και τελειώνουν στο αεροδρόμιο. Όταν είσαι ένας προορισμός υψηλών προδιαγραφών οι υπηρεσίες του αεροδρομίου πρέπει να είναι αποτελεσματικές. Και ένα αεροδρόμιο, πρέπει να επικεντρωθεί στις οικογένειες. Δεν μπορούν οι οικογένειες με τα παιδιά να περιμένουν ακόμη τον εξοπλισμό τους ενώ όλοι οι άλλοι έχουν παραλάβει τις αποσκευές τους» τόνισε ο κ. Hansen, σε δηλώσεις του στα ΜΜΕ, πριν την έναρξη της ετήσιας εκδήλωσης της TUI Nordic που φιλοξενήθηκε στο ξενοδοχείο «Minoa Palace», στον Πλατανιά.

Μάλιστα, όπως προσέθεσε, ήδη το θέμα διαχειρίζεται η αεροπορική εταιρεία που είναι σε επικοινωνία με τους διαχειριστές του αεροδρομίου, ώστε να επιλυθούν τα προβλήματα που έχουν προκύψει.

Χρονιά «ρεκόρ» για την  Κρήτη το 2018

«Η αυθεντική φιλοξενία των ντόπιων είναι κάτι που οι Σκανδιναβοί εκτιμούν ιδιαίτερα» ανέφερε ο κ. Hansen, εκφράζοντας την ικανοποίησή του για την πορεία του τουρισμού.

«Ετοιμαζόμαστε για μια «χρονιά ρεκόρ» με 155.000 αφίξεις στην Κρήτη και αύξηση 7% σε σχέση με πέρυσι» τόνισε, προσθέτοντας πως κυρία πύλη εισόδου είναι τα Χανιά. «Φαίνεται πως έχουμε λάβει κάποιες σωστές αποφάσεις και προχωράμε με αισιοδοξία στο καλοκαίρι του 2018» ανέφερε ενώ όπως εξήγησε έχει ήδη έχει αρχίσει και ο σχεδιασμός για το 2019, καθώς εφόσον οι πελάτες τους παραμένουν ικανοποιημένοι υπάρχουν οι προϋποθέσεις για περαιτέρω ανάπτυξη.

Ακόμη, ο κ. Hansen, επιβεβαίωσε την τάση των τουριστών για καλής ποιότητας self-catering apartment hotels, τα οποία επιλέγονται πλέον σε ποσοστό 70% έναντι 30%των ξενοδοχείων all-inclusive.

Στο πλαίσιο της εκδήλωσης βραβεύτηκαν 38 ξενοδοχεία που έλαβαν τις υψηλότερες βαθμολογίες από επισκέπτες το καλοκαίρι του 2017.

zarpanews.gr

 

3 thoughts on “Το «καψόνι» της Fraport σε διευθυντή της TUI στο Αεροδρόμιο Χανίων

  1. Παραπονα και από ενα manager της TUI……για την διαχείριση του αεροδρομίου Χανιων από την FRAPORT…..ενας αλλοδαπος manager εξεφρασε παραπονα για την εξυπηρέτηση και όχι η θεια μου η Μαριγω από το χωριο….τι έχουν να πουνε τωρα οι εγχωριοι παλαμακιδες της FRAPORT για το περιστατικο η ο κυριος CEO?

  2. Για όσους δεν το κατάλαβαν έχουμε 4ο (οικονομικό) Ράιχ. Ας «ρουφήξουμε» το αυγό μας τώρα και μιλιά

  3. Χαχαχα ωραιοι ομως είναι οι εγχωριοι χειροκροτητες Χανιωτες που νομιζουν επειδη εχουν ένα ξενοδοχειακι και παρευρισκονται στις συνεστιασεις της FRAPORT και αμα παιζουν παλαμακια θα γινουν συνδιαμορφωτες του τουριστικου τοπιου στη Κρήτη!!!!Χαχαχα

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook