Τηλεφωνική γραμμή για το πρόγραμμα «Εξοικονόμηση κατ’ Οίκον ΙΙ» | Μέχρι πότε θα είναι ανοικτή η πλατφόρμα

τηλεφωνική-γραμμή-για-το-πρόγραμμα-ε-680597

Το υπουργείο Περιβάλλοντος δημιούργησε τηλεφωνική γραμμή για την υποστήριξη των ενδιαφερόμενων για το πρόγραμμα «Εξοικονόμηση κατ’ Οίκον».

Η ηλεκτρονική πλατφόρμα του προγράμματος θα παραμείνει ανοιχτή μέχρι και την Κυριακή 29 Απριλίου 2018, ώστε οι ενδιαφερόμενοι σε όλες τις περιφέρειες της χώρας να ολοκληρώσουν και υποβάλλουν οριστικά τις αιτήσεις τους.

«Ζητούμενο είναι η διαδικασία να ολοκληρωθεί εντός χρονοδιαγράμματος, προκειμένου αμέσως μετά να ενεργοποιηθεί το επόμενο στάδιο (δήλωση επιλογής ή όχι λήψης δανείου) για το σύνολο των υποβεβλημένων αιτήσεων (πλην των ειδικών περιπτώσεων, όπως κάτοικοι εξωτερικού, πρόσφατη απόκτηση ακινήτου κ.λπ., για τις οποίες προβλέπεται περαιτέρω έλεγχος από τον Δικαιούχο του Προγράμματος – Ε.Τ.Ε.ΑΝ. Α.Ε.)» τονίζει το ΥΠΕΝ.

Η γραμμή υποστήριξης που δημιουργήθηκε για διευκόλυνση των πολιτών, οι οποίοι έχουν εγγραφεί αλλά δεν έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία υποβολής αίτησης, απαντά στα τηλέφωνα 213 1513780 και 213 1513781 τις εργάσιμες ημέρες από τις 10:00 έως τις 16:00.

Τα ερωτήματα μπορούν να υποβάλλονται και μέσω e-mail, στο [email protected].

Ακόμη, επισημαίνεται ότι αιτήσεις που εμφανίζονται ως «κλειδωμένες» στο σύστημα θα πρέπει πρώτα να ανακληθούν, καθώς δεν είναι επιτρεπτή η ύπαρξη, ταυτόχρονα, περισσότερων της μίας αίτησης για το ίδιο ΑΦΜ, και να επανυποβληθούν.

Το ίχνος και το ιστορικό υποβολής αίτησης που ανακαλείται παραμένει στο σύστημα. Υπενθυμίζεται, ότι έχει ανακοινωθεί ο διπλασιασμός των πόρων του προγράμματος και πλέον αυτοί είναι επαρκείς για την κάλυψη των αιτήσεων που ακόμη δεν έχουν υποβληθεί οριστικά.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook