«Μαθήματα δημοσιογραφίας» από την ΑΝΕΚ | Θα τους προτείναμε μαθήματα καλής συμπεριφοράς

μαθήματα-δημοσιογραφίας-από-την-αν-227888

anek_linesΑπάντηση έστειλε η ANEK LINES αναφορικά με την καταγγελία που δημοσίευσε πρώτο το zarpanews.gr σχετικά με την αντιμετώπιση σπουδαστή από προσωπικό της εταιρείας την προηγούμενη εβδομάδα.

Υπενθυμίζεται πως το δημοσίευμα ( δείτε εδώ ) αναφερόταν σε επώνυμη καταγγελία τόσο του ίδιου του σπουδαστή όσο και προσώπων του στενού οικογενειακού του περιβάλλοντος.

Η απάντηση της ΑΝΕΚ:

anek_apantisi

Απάντηση zarpanews.gr:

Επι της ουσίας η απάντηση της ΑΝΕΚ, η οποία και δημοσιεύεται ως άλλωστε έχουμε υποχρέωση, επιχειρεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα.

Δεν δίδεται καμία εξήγηση για την συμπεριφορά του προσωπικού της εταιρείας προς το πρόσωπο του σπουδαστή ούτε βέβαια τι προκάλεσε την κρίση πανικού στον νεαρό, γεγονός που δεν του επέτρεψε να ταξιδέψει στα Χανιά.

Αντί λοιπόν απαντήσεων η εταιρεία μας κάνει υποδείξεις και μας εγκαλεί γιατί πριν δημοσιοποιήσουμε την καταγγελία δεν την ενημερώσαμε.

Οφείλουμε λοιπόν να απαντήσουμε πως οι συντάκτες του zarpanews.gr και δημοσιογραφική εμπειρία διαθέτουν αλλά και την ικανότητα να αξιολογούν την κάθε καταγγελία πολίτη που τίθεται υπόψη τους.

Άλλωστε η ίδια η εταιρεία στην απάντηση της δεν διαψεύδει το περιστατικό ενώ δεν κάνει και καμία αναφορά στο αν δικαιούνταν ή όχι έκπτωση ο σπουδαστής της συγκεκριμένης σχολής.

Προφανώς συμβαίνει αυτό, γιατί και η ίδια η ΑΝΕΚ γνωρίζει πως οι σπουδαστές της συγκεκριμένης σχολής έχουν δικαίωμα έκπτωσης.

Για το λόγου το αληθές αλλά και για το ότι πολλά εγράφησαν και ακούστηκαν για το αν σπουδαστές ιδιωτικών σχολών έχουν δικαίωμα έκπτωσης σε ακτοπλοϊκά δρομολόγια οφείλουμε να πούμε πως κάτι τέτοιο προκύπτει από την συνεργασία των δύο εταιρειών όπως άλλωστε συμβαίνει και στην συγκεκριμένη περίπτωση.

Κάτι που άλλωστε φαίνεται :

med1

med_anek

Συστήνουμε λοιπόν στους διοικούντες την εταιρεία αντί υποδείξεων προς τα ΜΜΕ να φροντίσουν να ενημερώσουν το προσωπικό της ΑΝΕΚ όχι μόνο για τα δικαιώματα των επιβατών, αλλά και για το ότι η ευγένεια στις συναλλαγές με τους πελάτες είναι τουλάχιστον απαραίτητη.

Εκτός και αν η απουσία του ανταγωνισμού τα τελευταία χρόνια την εξαφάνισε κι αυτήν…

zarpanews.gr

2 thoughts on “«Μαθήματα δημοσιογραφίας» από την ΑΝΕΚ | Θα τους προτείναμε μαθήματα καλής συμπεριφοράς

  1. Έχει λεφτά να σπουδάσει στο Mediterranean College αλλά δεν έχει για να βγάλει ολόκληρο εισιτήριο; Θα μας τρελάνετε τελείως;

  2. Ναι αλλά δε απάντησαν στο ερώτημα τι προκάλεσε την κρίση πανικού σ΄ενα παιδί;Η συμπεριφορά κάποιων από το προσωπικό στην προσπάθεια να τον εξαναγκάσουν να κατέβει από το πλοίο για να βγάλει άλλο εισιτήριο;Ο φόβος του να μη χάσει το ταξίδι ή τις αποσκευές που κουβαλούσε;Γιατί δεν τον έστειλαν στο λογιστήριο του πλοίου να τακτοποιήσει τυχόν οικονομική διαφορά;Η εταιρεία είναι ιδιαίτερα συμπαθής για μένα, αλλά πολλές κάποιοι από το προσωπικό δε σέβονται τους επιβάτες και ιδιαίτερα άτομα που ανήκουν σ΄ευαίσθητες-ευπαθείς ομάδες και κυρίως παιδιά.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook