Η ΝΟΔΕ της ΝΔ για τα προβλήματα στα σχολεία των Χανίων

η-νοδε-της-νδ-για-τα-προβλήματα-στα-σχολ-757055

Αιφνιδιαστική και ολομέτωπη επίθεση, σε όλες τις βαθμίδες και σε όλα τα γνωστικά πεδία έχει εξαπολύσει το τελευταίο διάστημα το Υπουργείο Παιδείας, με σκοπό την ολοκληρωτική απαξίωση και την πλήρη αποδόμηση του Δημόσιου Σχολείου.

Με ενημερωτικό έγγραφο προς τις Περιφερειακές Διευθύνσεις και τα Γενικά Λύκεια της χώρας, ο κ. Γαβρόγλου φέρνει τα πάνω κάτω στον τρόπο αξιολόγησης των μαθητών στο Λύκειο. Για τις εν λόγω τροποποιήσεις στο σύνολο τους, η εκπαιδευτική κοινότητα θα ενημερωθεί σε άγνωστο χρόνο με νέο Προεδρικό Διάταγμα, το οποίο αναμένεται να εκδοθεί. Εν τω μεταξύ, το σχολικό έτος προχωρά και τόσο οι μαθητές όσο και οι εκπαιδευτικοί βιώνουν τον παραλογισμό στην πράξη, χωρίς να ξέρουν τις λεπτομέρειες των επερχόμενων αλλαγών, αλλά αυτό φαίνεται να μην απασχολεί τον κύριο Υπουργό.

Μαθηματικοί, Φυσικοί, Χημικοί, Γεωλόγοι και Βιοεπιστήμονες καταγγέλλουν ότι η απόφαση να μην συμπεριληφθούν τα μαθήματα αυτά στις προαγωγικές εξετάσεις της Α΄ και Β΄ Λυκείου οδηγεί σε «αλλοίωση του επιστημονικού περιεχομένου της μαθηματικής εκπαίδευσης και ισοδυναμεί με ουσιαστική ακύρωση του ενδιαφέροντος και της διδασκαλίας αυτών των μαθημάτων». Ξεχνά φαινεται ο κ. Γαβρόγλου το «Αγεωμέτρητος μηδείς εισίτω» της Ακαδημίας του Πλάτωνα.

Η επίθεση φυσικά δε σταματά στις Φυσικές Επιστήμες, αλλά συνεχίζεται με μανία και σε άλλα επιστημονικά πεδία. Σχεδόν ταυτόχρονα κατατέθηκε στον Υπουργό από τον Πρόεδρο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής η νέα πρόταση για το πρόγραμμα σπουδών του μαθήματος της Ιστορίας, η οποία περιλαμβάνει αλλαγές σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Στο ίδιο μήκος κύματος, αιφνίδια, συνοπτική και πρόχειρη η καταγραφή της πρότασης, καταδεικνύει ότι, με εξαίρεση την κοινωνιολογία, από την ιδεοληψία της κυβέρνησης , δεν γλίτωσε τελικά κανένα γνωστικό αντικείμενο, ούτε αυτό της Ιστορίας!

Φορώντας το προσωπείο μιας δήθεν κοινωνικής προοδευτικής παιδαγωγικής η Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, μεθοδικά και συστηματικά στερεί τους από μαθητές κάθε είδους εφόδιο για την ανάπτυξη της κριτικής τους σκέψης και επιχειρεί να μετατρέψει το δημόσιο σχολείο σε χώρο επώασης και προώθησης των ιδεοληπτικών της αντιλήψεων.

Εκτός όμως από τα Γενικά λύκεια, το δικό τους Γολγοθά περνάνε τα δημοτικά, γυμνάσια και επαγγελματικά λύκεια του νομού μας. Αν και φτάνουμε στο Νοέμβριο ακόμα υπάρχουν πολλά κενά καθηγητών όπως αναφέρουν επιστολές δημάρχων, σύλλογοι διδασκόντων και γονέων, από το 1ο και 2ο Γυμνάσιο Κισσάμου, Γενικό Λύκειο Κισσάμου, Επαγγελματικό Λύκειο Κισσάμου ενώ τα προβλήματα όχι μόνο παραμένουν αλλά και αυξάνονται σχετικά με την έγκριση ειδικοτήτων των ΕΠΑΛ, στα οποία προστέθηκε και το Εσπερινό Λύκειο Πλατανιά καθώς αναίτια δεν εγκρίθηκε η λειτουργία τμημάτων ειδικότητας.

Μεγάλο πρόβλημα παρατηρείται και στην κάλυψη των αναγκών στην Ειδική Αγωγή και σε εκπαιδευτικούς Παράλληλης Στήριξης, καθώς δεν έχουν ακόμα πραγματοποιηθεί οι προσλήψεις για το σύνολο των μαθητών, του νομού μας, που έχουν διαγνωστεί από το ΚΕΔΔΥ(ΚΕΣΥ), ενώ πλέον αυτό δε φαίνεται να είναι εφικτό ούτε έως τα μέσα Νοεμβρίου, με αποτέλεσμα γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικοί να βρίσκονται σε απόγνωση!

Στην προσπάθεια του κ. Γαβρόγλου για διάλυση του Δημόσιου Σχολείου θα είμαστε απέναντι.

Με τη χώρα να βρίσκεται σε συνεχιζόμενη οικονομική κρίση, η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας φαίνεται να αγνοεί το βασικό σκοπό που θέτει το Σύνταγμα της Ελλάδας για την εκπαίδευση: την ολόπλευρη ανάπτυξη της προσωπικότητας των μαθητών, γνωστικά και νοητικά, ώστε να αντιμετωπίσουν δημιουργικά και αποτελεσματικά τις προκλήσεις του μέλλοντος.

H Ελλάδα του 21ου αιώνα, χρειάζεται ένα εκπαιδευτικό σύστημα βασισμένο στα κριτήρια, που θέτουν τόσο η Ευρωπαϊκή ‘Ένωση όσο και η UNESCO και διασφαλίζουν ότι η πολυπόθητη ανάπτυξη θα επιτευχθεί μόνο με την επένδυση στη γνώση και την καινοτομία.

Αξίζουμε καλύτερα, μπορούμε καλύτερα.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook