Η δικτατορία της ομορφιάς

η-δικτατορία-της-ομορφιάς-181302

victoriasVictoria’s Secret. Δυο μαγικές λεξούλες που σε παρέπεμπαν μέχρι πρόσφατα, ανάλογα με το φύλο σου, στον παράδεισο. Αν ήσουν γυναίκα, η γη της επαγγελίας μεταφραζόταν σε υπέροχα αισθησιακές σέξι δαντέλες και σουτιέν με εκπληκτικές ικανότητες ανύψωσης. Πάνω κάτω το ίδιο και για έναν άνδρα. Με μια σημαντική διαφορά. Τα εσώρουχα τα φοράει η Αντριάνα Λίμα την ώρα που αλωνίζει την πασαρέλα, κουνώντας προκλητικά τα (ομολογουμένως χαριτωμένα) οπίσθιά της και ανεμίζοντας τα φτερά αγγέλου, για τα οποία φημίζονται οι επιδείξεις του οίκου.

Από σήμερα φαντασίωση στοπ κι ό,τι ξέρατε να το ξεχάσετε. Η τελευταία καμπάνια, όπως αναρτήθηκε στο επίσημο site της εταιρείας, έχει τον τίτλο «Το Τέλειο Σώμα». Το πρόβλημα εντοπίζεται στο ότι από τα δέκα μοντέλα που χρησιμοποιήθηκαν για τη φωτογράφηση τουλάχιστον τα τρία είναι τόσο αδύνατα, που κυριολεκτικά μπορείς να μετρήσεις τα πλευρά τους. Η μόνη κοπέλα η οποία μπορεί να θεωρηθεί ότι έχει ένα αποδεκτό βάρος έχει γυρισμένη την πλάτη της στην κάμερα. Αυτό το γεγονός άναψε φωτιές και ξεσήκωσε θύελλα διαμαρτυριών και οργισμένων σχολίων.

Οι καταγγελίες για τη δικτατορία της ομορφιάς πυκνώνουν κάθε ώρα που περνάει και υπάρχει μια συγκεκριμένη κίνηση συλλογής υπογραφών, προκειμένου να αποσύρει η Victoria’s Secret την καμπάνια της και να ζητήσει συγγνώμη για την προβολή λάθος προτύπων. Οι υπεύθυνοι της κινητοποίησης δεν περιορίζονται μόνο σε αυτό. Ζητούν από τους ανθρώπους που ξημεροβραδιάζονται στα social media να χρησιμοποιήσουν το hashtag #iamperfect, προκειμένου να εκφράσουν την αντίθεσή τους σε μια καμπάνια που προσβάλει το γυναικείο φύλο.

Η αντίδραση ήδη μετρά μερικές χιλιάδες υπογραφές και ξεκίνησε από μια φοιτήτρια τη Frances Black, η οποία είδε τη διαφημιστική αφίσα την ώρα που περπατούσε αμέριμνη στο Trinity Shopping Centre στο Leeds. Κι όλα αυτά τη στιγμή που 10.000.000 γυναίκες στη Μ. Βρετανία, βάση ερευνών, δηλώνουν πως νιώθουν κατάθλιψη εξαιτίας του σώματός τους. Στην ίδια χώρα, πρόσφατα, πραγματοποιήθηκαν εκστρατείες κατά της ντροπής, η οποία μπορεί να προκληθεί από τη ντροπή που νιώθει μια γυναίκα για το σώμα της. Αποκορύφωμα όλων αυτών των ενεργειών ήταν η καμπάνια Coppafeel υπεύθυνη, το τελευταίο εξάμηνο, για την τοποθέτηση αφισών στα Westfield Shopping Centres, με πραγματικά γυναικεία στήθη. Πάντως, επίσημη απάντηση από την Victoria’s Secret δεν έχει ακόμη δοθεί στη δημοσιότητα. Ο παράδεισος καμιά φορά μπορεί και περιμένει.

Της Γιώτας Παναγιώτου | protagon.gr

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook