Διεθνές ρεζίλι από την αυστραλιανή παραλία των 12 Αποστόλων στο φιλμ του ΕΟΤ

διεθνές-ρεζίλι-από-την-αυστραλιανή-πα-184766

australia_cover

Διεθνώς ρεζίλι γίνεται από σήμερα η χώρα μας, καθώς το πλάνο της παραλίας των 12 Αποστόλων της Αυστραλίας, που προβάλλεται στο επετειακό φιλμ του ΕΟΤ, αποτελεί αντικείμενο χλευαστικών σχολιασμών διεθνών μέσων ενημέρωσης.

Η αρχή έγινε από την ηλεκτρονική έκδοση της βρετανικής Daily Mail, σήμερα Σάββατο. που ξεκινά τον τίτλο με το ερώτημα «Εκλεψε η Ελλάδα τους 12 Αποστόλους», και στο ρεπορτάζ περιγράφεται η χρήση της αυστραλιανής παραλίας στο βίντεο του ΕΟΤ, τονίζοντας ότι ο παραγωγός υποστηρίζει ότι «η μυθολογία του ουρανού σε όλα τα πλάτη και μήκη της γης είναι ελληνική».

Όπως τονίζεται, ο δημιουργός του φιλμ Αντώνης Θεοχάρης Κιούκας είπε στον αστροφωτογράφο Alex Cherney, που δημιούργησε το time-lapse film, Ocean Sky, με την παραλία των 12 Αποστόλων, ότι ο ΕΟΤ έχει αγοράσει τα δικαιώματα για να χρησιμοποιήσει το υλικό του από οργανισμό που τον εκπροσωπεί και ως εκ τούτου θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί στο φιλμ το επίμαχο πλάνο.

Το νόμιμο, ωστόσο, δεν εκλαμβάνεται και ως ηθικό από τα ξένα μέσα ενημέρωσης, που «στολίζουν» δεόντως την Ελλάδα για το …stolen της αυστραλιανής παραλίας.

Ο Cherney δηλώνει ότι το βίντεό του έχει 2 εκατομμύρια θεάσεις από το 2011, που το δημιούργησε, έχει λάβει βραβεία και έχει παρουσιαστεί από τη NASA ως εικόνα αστρονομίας. Ο ίδιος πληροφορήθηκε για τη χρήση πλάνων του στο βίντεο του ΕΟΤ από διαδικτυακά μέσα ενημέρωσης, τα οποία, όπως λέει, φαίνεται ότι αναγνώρισαν ότι ήταν σκηνές από το δικό του βίντεο ακριβώς γιατί έχει γίνει πολύ γνωστό σε όλο τον κόσμο.

Πατώντας πάνω στους τίτλους, που ακολουθούν, θα βρείτε αναλυτικά τα δημοσιεύματα, που συνεχίζονται τώρα και σε αυστραλιανά μέσα ενημέρωσης (με ημερομηνία εκεί 16 Νοεμβρίου για να μην μπερδευτείτε που βρήκαμε… αυριανά δημοσιεύματα…).

  • 1. Daily Mail

  • 2. The Canberra Times- Αυστραλία (το ίδιο κείμενο φιλοξενείται και στην Sydney Morning Herald)

  • 3. TNT Magazine

 4. H ειρωνική σύνθεση στο Canberratimes- «Εσύ, που στο διάολο είσαι;»

<i>Illustration: Matt Golding</i>

Το σκίτσο φιλοξενείται στο δημοσίευμα του Canberratimes.com και στηρίζεται σε επιθετική καμπάνια του Αυστραλιανού Οργανισμού Τουρισμού το 2006. Η καμπάνια είχε ανατεθεί στη διαφημιστική εταιρία του Λονδίνου M & C Saatchi, με προϋπολογισμό 180 εκατ. δολαρίων και το concept στηρίζονταν στην προκλητική διαφήμιση για να προσελκυσθούν τουρίστες. Ξεκίναγε με μια υπαίθρια παμπ, στην οποία ο μπάρμπαν έλεγε «σας έχουμε χύσει μια μπίρα», μετά είχε ένα αγόρι στην παραλία που έλεγε «Έχουμε τους καρχαρίες έξω από την πισίνα,» και για όσους αγαπούν τα πάρτι, έβλεπαν πυροτεχνήματα στο λιμάνι του Σίδνεϊ με το σλόγκαν «έχουμε ενεργοποιήσει τα φώτα». Η κατάληξη της καμπάνιας ήταν ένα μοντέλο στην παραλία του Fingal Spit, που προκλητικά έλεγε σε όσους είδαν τα προηγούμενα: «Λοιπόν,εσύ πού στο διάολο είσαι;» (So where the bloody hell are you?)

H καμπάνια ξεσήκωσε σάλο, απαγορεύτηκαν εκφράσεις της στην Αγγλία και στον Καναδά και τελικά αποσύρθηκε. Τώρα, με το φιλμ του ΕΟΤ, η ιστοσελίδα συνέθεσε το βασικό σλόγκαν εκείνης της καμπάνιας με το πλάνο των 12 Αποστόλων στο φιλμ του ΕΟΤ…

Αν βάζαμε μια παραλία της Κρήτης και δη την παραλία των Αγίων Αποστόλων στα Χανιά, μάλλον το βίντεο του ΕΟΤ δεν θα έχανε τη γοητεία του και θα γλιτώναμε  και το ρεζιλίκι…

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook