Γ. Σταθάκης: «Λιγότερη αποστήθιση – περισσότερη κρίση» στο λύκειο | Αυτόνομος κλάδος η έρευνα, στο Πανεπιστήμιο

γ-σταθάκης-λιγότερη-αποστήθιση-περ-34945

stathakis_giorgos«Λιγότερα μαθήματα και γνώσεις, περισσότερη ανάλυση, δεξιότητες και κριτική σκέψη», είναι για τον Βουλευτή Χανίων του ΣΥΡΙΖΑ κ. Γιώργο Σταθάκη, η κατεύθυνση που πρέπει να ακολουθήσει το νέο μοντέλο της πρωτοβάθμιας και κυρίως της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στη χώρα μας.

Από το βήμα του συνεδρίου «Αναπτυξιακές προοπτικές για την Δυτική Ελλάδα» ο κ. Σταθάκης από την Πάτρα, μίλησε για την Εκπαίδευση, την Έρευνα και την Τεχνολογία», επισημαίνοντας την έλλειψη στρατηγικού σχεδιασμού σε κεντρικό επίπεδο για την τριτοβάθμια εκπαίδευση:

«Τα ελληνικά πανεπιστήμια αναπτύσσονται διαχρονικά χωρίς ένα εθνικό σχέδιο αλλά σύμφωνα με μικροσυμφέροντα τις εκάστοτε αρχής του υπουργείου παιδείας με αποτέλεσμα την δημιουργία μιας πλειάδας τμημάτων που στερούνται στέρεου και διεθνώς αναγνωρισμένου επιστημονικού αντικειμένου», είπε χαρακτηριστικά.

Τέλος, υπέδειξε τον λάθος τρόπο με τον οποίο προσεγγίζεται η έρευνα ως άλλη μια «πληγή» της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, υποστηρίζοντας ότι πρέπει να στραφούμε στην τεχνολογική καινοτομία και την κοινωνική έρευνα και να αντιληφθούμε «την έρευνα με ένα διαφορετικό τρόπο».

«Τα ελληνικά πανεπιστήμια εξάγουν τα «προϊόντα» τους σήμερα πέρα από τα σύνορα της χώρας. Ως εκ τούτου, οφείλουμε σήμερα να αντιλαμβανόμαστε την έρευνα και την τεχνολογία ως ένα de facto διεθνοποιημένο, αυτόνομο και αυτοδύναμο κλάδο, οι προοπτικές και οι δυνατότητες του οποίου δεν αποτελούν αποκλειστικά και μόνο συνάρτηση της σχέσης του με την εγχώρια οικονομία«, τόνισε ο κ. Σταθάκης, κλείνοντας την ομιλία του

 

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook