Αυτό είναι το κόλπο για να φύγει ο πάγος από παρμπρίζ του αυτοκινήτου | Video

αυτό-είναι-το-κόλπο-για-να-φύγει-ο-πάγος-482345

Ένα από τα πιο ενοχλητικά προβλήματα που καλούμαστε όλοι να αντιμετωπίσουμε το πρωί (κυρίως) καθώς φεύγουμε για τη δουλειά, είναι ο πάγος που σχηματίζεται επάνω στο παρμπρίζ εξαιτίας της χαμηλής θερμοκρασίας και της υγρασίας ή του χιονιού.

Ο πάγος στο παρμπρίζ ελαχιστοποιεί την ορατότητα του οδηγού κι έτσι αναγκαζόμαστε να χάνουμε πολύ ώρα έως ότου ζεστάνουμε αρκετά το γυαλί εσωτερικά με το καλοριφέρ του αυτοκινήτου, για να λυθεί το πρόβλημα.

Αλλά ο μετεωρολόγος Ken Weathers που εργάζεται στον τοπικό τηλεοπτικό σταθμό WATE 6, ο οποίος ανήκει στον όμιλο του ABC, στο Τενεσί, έχει τη λύση!

Δείτε πόσο απλό κόλπο είναι…

Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να συνδυάσετε:

1 μέρος νερό

2 μέρη αλκοόλη (οινόπνευμα) για εντριβή

Αυτό είναι! Τα αναμιγνύετε, βάζετε το διάλυμα σε ένα δοχείο με ψεκασμό και έχετε έτοιμη την άμεση και εύκολη λύση για τον πάγο στο παρμπρίζ. Απλά ψεκάστε το διάλυμα πάνω στο παγωμένο παρμπρίζ και δείτε πόσο πιο εύκολο γίνεται να καθαρίσετε τον πάγο μέσα σε δευτερόλεπτα!

Το κόλπο αυτό λειτουργεί λόγω του απίστευτα χαμηλού σημείου πήξης της ισοπροπυλικής αλκοόλης (οινόπνευμα) που είναι στους -89°C.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Μην ρίχνετε ΠΟΤΕ ζεστό νερό σε ένα παγωμένο ή κρύο παράθυρο. Το γυαλί μπορεί να ραγίσει ή να σπάσει. Ρίχνετε πάντα μόνο κρύο νερό!

 

Κολλημένοι υαλοκαθαριστήρες

Τους ανασηκώνουμε από το βράδυ, για να μην τους δούμε κολλημένους την άλλη ημέρα το πρωί. Αν έχουν κολλήσει πάντως, δεν τους τραβάμε με δύναμη, γιατί καταστρέφονται εύκολα. Το καλύτερο είναι να τους ραντίσετε ελαφρά με αντιψυκτικό για το παρμπρίζ, να περιμένετε λίγο να δράσει και μετά να προσπαθήσετε να τους ανασηκώσετε απαλά.

Θολωμένο παρμπρίζ

Καθαρίστε καλά το παρμπρίζ και τα παράθυρα εσωτερικά, γιατί έτσι θολώνουν δυσκολότερα. Επίσης το νερό που απορροφούν οι μοκέτες και τα πατάκια από τα παπούτσια μας συμβάλλει στο θόλωμα των γυάλινων επιφανειών, οπότε να τα τινάζετε όσο γίνεται καλύτερα, πριν μπείτε στο αυτοκίνητο.

Δεν ανοίγει η πόρτα

Αν παγώσει η πόρτα και δεν ανοίγει, πιέστε την προσεκτικά προς το εσωτερικό του αυτοκινήτου. Με λίγη τύχη, σπάει έτσι ο πάγος και λύνεται το πρόβλημα. Σε καμία περίπτωση δεν τραβάμε με βία την πόρτα, γιατί κάνουμε ζημιά στις ευαίσθητες ελαστικές τσιμούχες της. Αν δεν βοηθήσει η πίεση, κοιτάξτε μήπως ανοίγει κάποια άλλη πόρτα του οχήματος και μετά περάστε στο κάθισμα του οδηγού και ανοίξτε τη θέρμανση, μόλις βάλετε μπροστά το μοτέρ. Όταν θα έχετε φτάσει στον προορισμό σας, θα ανοίγει η πόρτα του οδηγού. Βοήθεια μπορεί να δώσει και το ζεστό νερό. Μπορείτε να ρίξετε λίγο ζεστό νερό γύρω από το πλαίσιο της πόρτας, προσέχοντας όμως πολύ, ώστε να μην πέσει πάνω στο τζάμι.

Κρύος κινητήρας

Ελέξτε σε ένα συνεργείο ή βενζινάδικο μέχρι ποιες θερμοκρασίες σας καλύπτει το αντιψυκτικό του κινητήρα σας και συμπληρώστε οπωσδήποτε, αν διαπιστώσετε ότι δεν αρκεί για επίπεδα κάτω από το μηδέν. Απαράβατος κανόνας: Δεν ξεκινάμε ποτέ, αν έχει πιάσει πάγο ο κινητήρας.

Οδήγηση με κρύο κινητήρα

Ξεκινώντας με κρύο κινητήρα αποφεύγουμε οπωσδήποτε τις υψηλές στροφές, ενώ δεν ζορίζουμε τη μίζα αν δεν παίρνει αμέσως μπροστά το αυτοκίνητο. Σε τέτοιες περιπτώσεις γυρνάμε τη μίζα για περίπου πέντε δευτερόλεπτα και αν δεν πάρει εμπρός ο κινητήρας, επαναλαμβάνουμε την προσπάθεια μετά από τουλάχιστον μισό λεπτό. Ετσι αποφεύγουμε τη φθορά της μίζας, αλλά και το μπούκωμα του κινητήρα. Σημαντικό: Όταν βάζουμε μπροστά το αυτοκίνητό μας τον χειμώνα, κλείνουμε προηγουμένως οτιδήποτε καταναλώνει ενέργεια, όπως για παράδειγμα τον κλιματισμό, το θερμαινόμενο παρμπρίζ, τα φώτα, τους υαλοκαθαριστήρες, κλπ.

Βοήθεια με καλώδια

Ο πιο συνηθισμένος λόγος που μένει το αυτοκίνητό μας στον δρόμο τον χειμώνα, είναι η άδεια μπαταρία. Γιαυτό είναι απαραίτητο, να έχουμε μαζί μας καλώδια, ώστε να μπορούμε να τη συνδέσουμε με τη γεμάτη μπαταρία ενός άλλου οχήματος και να πάρει από αυτήν ενέργεια.

Μία άγνωστη ιδιαιτερότητα

Μην ανησυχήσετε, αν δείτε ότι δεν λειτουργεί το σύστημα start and stop με το οποίο απενεργοποιείται κανονικά σε κάθε στάση ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας για εξοικονόμηση καυσίμου. Τα συγκεκριμένα συστήματα είναι έτσι ρυθμισμένα, ώστε να τίθενται εκτός λειτουργίας, αν πέσει η θερμοκρασία κοντά ή κάτω από το μηδέν.

Το σετ «Πρώτων Βοηθειών»

Ακόμη και ο πιο ικανός και έμπειρος οδηγός σηκώνει τα χέραι ψηλά, αν βρεθεί τον χειμώνα σε δύσκολη θέση και δεν έχει μαζί του ορισμένα σύνεργα. Ο χειμερινός εξοπλισμός μας πρέπει να περιλαμβάνει λοιπόν οπωσδήποτε αλυσίδες, καλώδια μπαταρίας, ξύστη, γάντια (καλύτερα αδιάβροχα), φακό, κάλυμμα παρμπρίζ και αντιψυκτικό για το νερό του παρμπρίζ.

The Day After

Μόλις περάσει ο χιονιάς, πλένουμε το αυτοκίνητό μας, για να φύγουν οι λάσπες και τα αλάτια. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στο ξέπλυμα του αυτοκινήτου από κάτω, γιατί εκεί μπορεί να πιάσει σκουριά, χωρίς να το πάρετε είδηση.

Πηγή: iatropedia.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook