Αυτοί είναι οι 4 χειρότεροι τύποι εργαζομένων σε μία εταιρεία

αυτοί-είναι-οι-4-χειρότεροι-τύποι-εργαζ-673058

Σε μία νέα μελέτη που πραγματοποιήθηκε μέσω συνεργασίας των πανεπιστημίων της Γλασκόβης και του Κόβεντρι, οι ερευνητές κατάφεραν να προσδιορίσουν τέσσερις κατηγορίες εργαζομένων που θεωρούνται απειλή προς το εργασιακό περιβάλλον.

Οι κατηγορίες χωρίζονται σε παραλείποντες, υπερβολικά υπάκουους, εκδικητές και κατά συρροή παραβάτες, όλοι εκ των οποίων είναι υπεύθυνοι για αντιπαραγωγική συμπεριφορά στον χώρο εργασίας.

  1. Οι παραλείποντες χαρακτηρίζονται από μία αδυναμία να αυτορυθμίσουν ενεργά τις πράξεις τους. Σπάνε καταλάθος κανόνες και χρειάζονται βοήθεια από τους συναδέλφους τους με σκοπό να είναι παραγωγικοί και να μειώσουν την εσωτερική απειλή που παρουσιάζουν.
  2. Οι υπάκουοι περιγράφονται ως εργαζόμενοι που παρουσιάζουν συγκεκριμένες ενέργειες αντιπαραγωγικής εργασιακής συμπεριφοράς μία στο τόσο. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει το να παίρνουν μαζί τους εμπιστευτικά έγγραφα ενίοτε ή να είναι αγενείς προς τους άλλους.
  3. Οι εκδικητές έχουν ενδεχομένως το πιο ταιριαστό όνομα. Είναι εργαζόμενοι οι οποίοι πραγματοποιούν σκόπιμα μικρές πράξεις με σκοπό να βλάψουν την εταιρεία. Με την πάροδο του χρόνου, αν οι πράξεις τους δεν αντιμετωπιστούν, αυτό μπορεί πολύ εύκολα να δημιουργήσει προβλήματα στους συναδέλφους τους, να κοστίσει περισσότερα χρήματα στην εταιρεία και να δημιουργήσει εχθρικό εργασιακό περιβάλλον.
  4. Τέλος, οι κατά συρροή παραβάτες ορίζονται ως εργαζόμενοι που συμμετέχουν σε ένα μεγάλο ποσοστό αντιπαραγωγικής εργασιακής συμπεριφοράς, που μπορεί να υπονομεύσει την εξουσία της διαχείρισης. Αυτό όχι μόνο οδηγεί σε μη αποτελεσματικές εργασιακές συμπεριφορές, αλλά μπορεί να αυξήσει τους κινδύνους ασφαλείας αυτών με τους οποίους εργάζονται.

Η μελέτη αποκάλυψε επίσης πέντε τρόπους με τους οποίους οι managers μπορούν να αντιμετωπίσουν τις συμπεριφορές που θα μπορούσαν να απειλήσουν μία εταιρεία.

Αυτές περιλαμβάνουν να δωθεί έμφαση στη δικαιοσύνη και στη συνοχή κατά τη διάρκεια μίας περιόδου αλλαγών, καθιερώνοντας ένα σύστημα συμπεριφοράς που θεωρείται προστατευτικό μέτρο και όχι τιμωρία, διατηρώντας την επικοινωνία μεταξύ των τμημάτων και των ιεραρχιών διαφανή, συγκεντρώνοντας ατομικό feedback σχετικά με οργανωτικές αλλαγές και με τους managers να δίνουν το κατάλληλο παράδειγμα (θολώντας έτσι τις εγγενείς ιεραρχικές γραμμές).

Ουσιαστικά, όταν ένας εργαζόμενος προδίδει την εταιρεία, συνήθως υπάρχει ένας ανιχνεύσιμος λόγος. Κι αν παρατηρηθεί εγκαίρως, μπορεί να αντιμετωπιστεί.

Πηγή: jenny.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook