Ο Σταύρος Λογαρίδης γράφει στο Υπουργείο (δήθεν) Πολιτισμού και στα Μ.Μ.Ε

ο-σταύρος-λογαρίδης-γράφει-στο-υπουργ-32172

LOGARIDIS2Μιλώντας για ρεμούλες, συνδιαλλαγές και βρώμικα παιχνίδια, τώρα ας πιάσουμε τους καλλιτέχνες. Ειδικά με τους υψηλά ιστάμενους “έντεχνους”, αυτούς που έχουν κολλητιλίκια με το υπουργείο πολιτισμού.

Το τι βρωμιά παίζεται εδώ και χρόνια με χορηγίες και με τις “μη Κερδοσκοπικές” εταιρίες, δεν μπορείτε ούτε καν να φανταστείτε, το τι λεφτά έχουν φαγωθεί μετά την αντιπολίτευση δεν το χωράει ο νους σας.

Αστρονομικά ποσά από Ε.Ε. που προορίζονταν για τον πολιτισμό μας, τα μοίραζε ο Λαμπράκης σε καμμιά δεκαριά “έντεχνους καλλιτέχνες” επί χρόόόόόόνια, και μιλάμε για εκατομμύρια . Τεράστια κονδύλια, που προοριζόντουσαν για τα μουσεία μας, για το Μέγαρο Μουσικής, για τον κινηματογράφο, το θέατρο.

Επιχορηγήσεις της Ε.Ε. που μοιράστηκαν μεταξύ κάθε υπουργού πολιτισμού και συγκεκριμένων καλλιτεχνών, απίθανα ποσά, στους “έντεχνους”. Οι λαϊκοί όπως και οι Pop καλλιτέχνες, τουλάχιστον σ´ αυτά, έμειναν απ´ έξω. Τους κράτησαν απ´ έξω δηλαδή, όχι ότι δεν θα το ήθελαν οι ίδιοι.

Καλά για την rock μουσική δεν το συζητάω, διότι εκεί πλέον παίχτηκαν άγρια παιχνίδια, για να ξεκάνουν το είδος. Κι όταν λέω rock μουσική, δεν εννοώ (τους κατά τα άλλα αξιόλογους καλλιτέχνες) Παπακωνσταντίνου , Τσακνή κ.α. Φυσικά όποιος έχει μακριά μαλλιά, σκουλαρίκι και παραμορφώνει την κιθάρα του δεν έπεται ότι παίζει και rock… έτσι δεν είναι;

“Υποχρέωσαν” τόσα χρόνια τον Πουλικάκο για να την βγάλει να παίζει σε διαφημιστικά για λουκουμάδες, αντί να παίζει μουσική. Να πηγαίνει να κάνει σήριαλ στις τηλεοράσεις, δίπλα σε καραγκιόζηδες, που αλλοιώς ούτε καλημέρα δεν θα ᾽πρεπε να τους λέει. Όχι να κάθεται και να κάνει καριέρα, δίπλα στην Βάσια Τριφύλλη, στην τηλεόραση.

Τον Παύλο τον κατέστρεψε η κακουχία και η απόρριψη και οι Socrates αναγκάστηκαν να παίζουν με διάφορους λαϊκούς για να επιζήσουν.

Ο Βλάσσης έγινε entertainer για να γελάει ο κάθε μαλάκας σπίτι του.

Καταστρέψανε την rock μουσική συνειδητά, για πολιτικούς λόγους, ξέρω, που, πότε κι από ποιους πάρθηκαν οι αποφάσεις να εξαφανίσουν και να κάμψουν το ηθικό των καλλιτεχνών της rock μουσικής στην Ελλάδα, που κατά τα άλλα, πίστεψέ με είναι από τις λίγες χώρες στην Ευρώπη που έχει ιστορία και παρελθόν στην rock μουσική.

Μέχρι το 1990 δεν υπήρχε rock σκηνή ούτε για δείγμα στην Ολλανδία, Γερμανία -εξαιρούνται Nina Hagen και Herman Brood– που από μόνοι τους δεν δικαιολογούνε ιστορική rock σκηνή. Χώρες όπως η Αυστρία, Φινλανδία, Δανία, Ισπανία, Πορτογαλία… τίποτααα.

Την δεκαετία του ᾽70 όταν εδώ γεμίζαμε στάδια με rock μουσική, αυτοί όλοι ακούγανε Demis Roussos, Vicky Leandros, Tom Jones, Peppino di Capri. Aκόμα και στην Γαλλία και Ιταλία το πρώτο όνομα στην μοντέρνα μουσική, ήταν οι Aphrodite’s Child. Σε όλη την Ευρώπη άκουγαν αμερικανοεγγλέζικη μουσική και οι τοπικοί rock καλλιτέχνες ήταν ανύπαρκτοι.

Στα ᾽70s ταξίδεψα σε όλ´ αυτά τα μέρη πολλές φορές κι όταν τους έλεγα ότι εδώ πουλάμε πενήντα κι εκατό χιλιάδες δίσκους – δεν το πιστεύανε. Οι καλοί μουσικοί τους, φεύγανε για Αμερική κι Αγγλία, διότι στις χώρες τους rock σκηνή δεν υπήρχε.

Τότε εμείς είχαμε επιβληθεί με τους Aphrodite’s, τους Axis, τον D. Tambossi, τον Vangeli, στην Ελλάδα κυκλοφορούσαν οι Peloma, Εξαδάχτυλος, Poll, Socrates, Akritas κ.α.π., όταν η υπόλοιπη Ευρώπη στέναζε κάτω από την μπότα των Εγγλέζων. Η Ευρώπη απέκτησε rock σκηνή μετά το ᾽90…

Στην Ελλάδα το υπουργείο πολιτισμού, παντα έκανε ότι μπορούσε για να εξαφανίσει το rock από το ραδιόφωνο τα ΜΜΕ και τα δισκάδικα…

Αλλά τι περιμένεις από ένα κράτος που στην είσοδο του δρόμου που σε βγάζει στην Ακρόπολη, αντί να έχει ένα άγαλμα του Σωκράτη ή του Πλάτωνα έχει το άγαλμα της Μελίνας;

Σταύρος Λογαρίδης

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ετικέτες
Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook