Οι… εφοπλιστικές ερωτήσεις της Χρυσής Αυγής στη Βουλή

οι-εφοπλιστικές-ερωτήσεις-της-χρυσή-100499

xrisiaugi.perama

Ποιος άραγε χρηματοδοτεί τελικά τη ναζιστική οργάνωση; Τροφή για σκέψη σε όσους παρακολουθούν το θέμα, δίνει η διαπίστωση ότι η Χρυσή Αυγή μέσα σε 1,5 χρόνο έχει καταθέσει 140 ερωτήσεις σε σχέση με ναυτιλιακά ή εφοπλιστικά συμφέροντα, που αποτελεί και ρεκόρ κατάθεσης ερωτήσεων για συγκεκριμένο κλάδο!

Ο Παναγιώταρος είχε δηλώσει μάλιστα ότι θα ψήφιζαν ακόμα και την τροπολογία που απέσυρε άρον- άρον η κυβέρνηση και προέβλεπε ότι δεν θα συμπεριλαμβανόταν στο πόθεν έσχες η συμμετοχή σε ναυτιλιακές εταιρείες.

Στοιχεία, που όπως καταλαβαίνουμε είναι τουλάχιστον αντίθετα με το αντισυστημικό προφίλ που επιδιώκουν να παρουσιάζουν τα μέλη της οργάνωσης στη Βουλή.

Αυτό είναι το εκτενές ρεπορτάζ του tvxs για το θέμα:

Οι βουλευτές της Χρυσής Αυγής συνήθιζαν να επιδίδονται σε ναζιστικές «παραστάσεις» και εντός κοινοβουλίου, με φωνές, ύβρεις κ.α., με στόχο να τραβήξουν την προσοχή της κοινής γνώμης. Ωστόσο η κοινοβουλευτική τους δραστηριότητα ήταν από ελάχιστη έως ανύπαρκτη και ως βάση είχε κυρίως ρατσιστικές παρεμβάσεις. Υπήρχε όμως και ένας τομέας που οι βουλευτές της νεοναζιστικής οργάνωσης παρουσίαζαν αξιοσημείωτη κινητικότητα και δεν ήταν άλλος από τον τομέα της Ναυτιλίας και του εφοπλιστικού κεφαλαίου.

Σύμφωνα με το Αθηναϊκό Πρακτορείο οι βουλευτές της Χρυσής Αυγής κατέθεσαν πάνω από 140 ερωτήσεις προς το υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου για θέματα που αφορούν κυρίως του εφοπλιστές.

Υπενθυμίζεται πως μετά τη σύλληψη της ηγεσίας των νεοναζί έχει ξεκινήσει και η έρευνα για τη χρηματοδότησή της και σύμφωνα με τις πληροφορίες το ΣΔΟΕ έχει στα χέρια του στοιχεία για «χορηγούς» εφοπλιστές, επιχειρηματίες της νύχτας ακόμη και ιερωμένους. Υπενθυμίζεται πως και η εφημερίδα Guardian είχε δημοσιεύσει εκτενές ρεπορτάζ στο οποίο μεταξύ άλλων υπήρχαν αναφορές για χρηματοδότηση της Χρυσής Αυγής από μερίδα εφοπλιστών.

Ως ο πλέον «δραστήριος» χρυσαυγίτης εμφανίζεται ο Νίκος Κούζηλος, ο οποίος υπογράφει και τις περισσότερες από τις ερωτήσεις, που αφορούν σε θέματα της ελληνικής ακτοπλοΐας, του ναυτικού επαγγέλματος, των ναυτιλιακών εταιρειών και των ιδιωτικοποιήσεων των ελληνικών λιμένων.

Ενδεικτικό, όπως επισημαίνεται από το Αθηναϊκό Πρακτορείο, είναι πως η νεοναζιστική οργάνωση, με 18 βουλευτές, έχει καταθέσει περίπου ίδιο αριθμό ερωτήσεων με τις ερωτήσεις που έχουν κατατεθεί μέχρι σήμερα από τη ΝΔ αλλά και από τον ΣΥΡΙΖΑ, προς το συγκεκριμένο υπουργείο (σ.σ. περίπου 145 ερωτήσεις από το κάθε κόμμα). Οι ΑΝΕΛ έχουν καταθέσει περί τις 115 ερωτήσεις αρμοδιότητας του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, το ΚΚΕ έχει καταθέσει 52 ερωτήσεις, το ΠΑΣΟΚ 65, η ΔΗΜΑΡ 58.

Εξάλλου η Χρυσή Αυγή είχε ταχθεί και κατά της φορολογίας των πλοίων με ελληνική σημαία, ζητώντας μάλιστα να δοθεί επιδότηση στους εφοπλιστές για να προσλαμβάνουν Έλληνες. «Η πρότασή σας για επιδότηση των εφοπλιστών θα έπρεπε να σοκάρει τους ιδιοκτήτες των περιπτέρων», είχε απαντήσει στους βουλευτές της Χρυσής Αυγής ο Βαγγέλης Διαμαντόπουλος (ΣΥΡΙΖΑ) και συμπλήρωσε: «Ο ακτιβισμός σας φτάνει έως εκεί που σας επιτρέπουν τα αφεντικά σας».

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον, παρουσιάζει η ερώτηση της Χρυσής Αυγής για τη χρηματοδότηση των ναυτιλιακών εταιρειών. Ειδικότερα ο Νίκος Κούζηλος ανέφερε πως «τράπεζες όπως η Εμπορική, η Εθνική και η Marfin διαθέτουν ναυτιλιακά χαρτοφυλάκια αξίας 6 δισ. ευρώ που πρέπει να τα κατευθύνουν για την ενίσχυση των ναυτιλιακών εταιρειών». Μάλιστα ζητούσε «να δοθούν εγγυητικές επιστολές από το κράτος για να μπορέσουν να λύσουν το πρόβλημα ρευστότητας οι ναυτιλιακές εταιρείες», ενώ πολλές ήταν και οι ερωτήσεις του με τις οποίες ζητούσε «να αρθούν διάφορα γραφειοκρατικά εμπόδια για τον συγκεκριμένο κλάδο».

Η νεοναζιστική οργάνωση είχε πολλές ερωτήσεις και για τη μη ιδιωτικοποίηση των ελληνικών λιμένων, ενώ ήταν θετική και στην τροπολογία, που τελικά αποσύρθηκε λόγω πίεσης των υπολοίπων κομμάτων, και η οποία προέβλεπε πως δεν θα συμπεριλαμβανόταν στο πόθεν έσχες η συμμετοχή σε ναυτιλιακές εταιρείες. Ο Ηλίας Παναγιώταρος είχε αναφέρει στην ολομέλεια πως η τροπολογία κινείται στη σωστή κατεύθυνση και για αυτό το λόγο η Χρυσή Αυγή τη στηρίζει.

Μείωση της γραφειοκρατίας για την ίδρυση μιας ναυπηγοεπισκευαστικής επιχείρησης αλλά και μείωση της γραφειοκρατίας προκειμένου ένα σκάφος να μπορεί να μπαίνει σε διαδικασία επισκευής, μετασκευής κλπ. είχε ζητήσει με ερώτησή του στις 25 Ιανουαρίου του 2013 και ο Γιάννης Λαγός, ενώ περισσότερο ευέλικτη και λειτουργική διαδικασία νηολόγησης ζητούσε τον Φεβρουάριο του 2013 ο Νικόλαος Κούζηλος. Ο ίδιος βουλευτής της νεοναζιστικής οργάνωσης με άλλη ερώτηση ζητούσε να αναπτυχθούν οι διαθέσιμες εκτάσεις στον ΟΛΠ για τη χρήση του τομέα αυτοκινήτων (Car Terminal).

Μετά απ’ αυτά… πάει πουθενά ο νους σας;

 

Με πληροφορίες από tvxs.gr

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook