Κρίση καταραμένη… | Ποιοι κυκλοφορούν ακόμα με Ferrari

κρίση-καταραμένη-ποιοι-κυκλοφορούν-108879

ferrari1Κι όμως, στην Ελλάδα της κρίσης, των περικοπών και των φόρων υπάρχουν ακόμη εκείνοι που τολμούν να οδηγούν Ferrari. Μπορεί να λιγόστεψαν, μπορεί να τις κυκλοφορούν σπάνια πλέον οι πιστοί του αυτοκινητικού ονείρου που έχουν τη δυνατότητα να το αποκτήσουν και να το συντηρήσουν, ωστόσο αντέχουν ακόμη. Απλώς, αν δεν τους βλέπετε συχνά στους δρόμους, είναι επειδή πήραν τα βουνά.

Με τιμή αγοράς πάνω από 200.000 ευρώ, ασφάλεια κοντά στις 3.000 ευρώ το εξάμηνο, τέλη κυκλοφορίας 1.400 ευρώ και φόρο πολυτελείας που ξεπερνά τις 7.000 ευρώ, σίγουρα θέλει τόλμη και βαθύ πορτοφόλι για να οδηγείς Ferrari στις μέρες μας. Τα εναπομείναντα μέλη του Ferrari Club Hellas όμως δεν το βάζουν κάτω και συνεχίζουν τις εξορμήσεις τους σε ολόκληρη την Ελλάδα. Την περασμένη εβδομάδα βρέθηκαν στην Αράχοβα, δίνοντας το «παρών» σε event του Ferrari Club.

ferrari2Η πρώτη Ferrari California φτάνει στο καφέ «Paramount» της Αράχοβας λίγο μετά τις 2 το μεσημέρι. Επιβλητική και άγρια, ειδικά όπως την κοιτάς από το πίσω μέρος, με σκούρα μπεζ δέρματα και μεταλλικά πετάλια, ανήκει στον γνωστό επιχειρηματία Σάμι Φάις, μέλος εδώ και αρκετά χρόνια στο Ferrari Club. Λίγο αργότερα φτάνουν και άλλα μέλη με τις τετράτροχες καλλονές τους, ενώ αργά το απόγευμα καταφτάνουν και οι οδηγοί από τη Θεσσαλονίκη που δεν χάνουν event για event.

«Σίγουρα όσοι ανήκουμε στο κλαμπ είμαστε άνθρωποι με κάποια οικονομική ευχέρεια. Προερχόμαστε από διαφορετικά κοινωνικά στρώματα, έχουμε όμως ένα κοινό χαρακτηριστικό, το οποίο είναι η πίστη μας στον μύθο της Ferrari. Γιατί η Ferrari είναι ιδέα, δεν είναι μέσο μεταφοράς», λέει ο κ. Νίκος Τούρλας πρόεδρος του Ferrari Club Hellas.
ferrari3Η αλήθεια είναι ότι το μεσημέρι του περασμένου Σαββάτου κατά τη διάρκεια του καλωσορίσματος των μελών βρέθηκαν εκτός από τον πρόεδρο του κλαμπ, κ. Τούρλα, ο οποίος έχει τις εκδόσεις «Αναζήτηση», ο κ. Γιάννης Δασκαλόπουλος, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Autovision Safe, ο κ. Παναγιώτης Ηλιόπουλος, επιχειρηματίας που δραστηριοποιείται στα ΚΤΕΟ και στις νέες τεχνολογίες, ο κ. Θεόδωρος Τσουρεκάς, από τα πιο παλιά μέλη, επονομαζόμενος και «Σκρουτζ» για τη σφιχτή οικονομική πολιτική που ακολουθεί, αλλά και γνωστός για τη δικαστική διαμάχη του με τον επιχειρηματία Χρήστο Ψωμόπουλο.

ferrari4Επίσης, μεταξύ άλλων μελών του κλαμπ της Ferrari, στην Αράχοβα βρέθηκε και ο κ. Χάρης Μαυρουδής, ο οποίος παραλίγο να «κάψει» το πολυτελές όχημά του στα Ζαγοροχώρια. Τα μέλη του κλαμπ είναι γιατροί, δικηγόροι, αλλά και επιχειρηματίες, πολλοί από τους οποίους φροντίζουν να μένουν μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας. Ντυμένοι με τζιν και T-shirt ή ένα απλό πουκάμισο δεν δείχνουν να έχουν την «ερωτική» σχέση που έχουν πολλοί Ελληνες με τη λέξη «φιγούρα».

«Γνωρίζουμε πολύ καλά πως οι εποχές είναι δύσκολες. Για τον λόγο αυτό είμαστε πολύ διακριτικοί. Αλλωστε γι’ αυτό και τα μέλη του κλαμπ θέλουν να κρατούν όσο μπορούν την ανωνυμία τους και εμφανίζονται μονάχα στις εκδηλώσεις με τα αυτοκίνητά τους», τονίζει ο κ. Τούρλας.

Το Ferrari Club Hellas ιδρύθηκε τον Ιούλιο του 2005 με πρωτοβουλία της Ferrari, αλλά και της «Γένεσις», που είχε δώσει τότε το «παρών» με τον γενικό και τεχνικό διευθυντή της, που ήταν και ο κύριος αντιπρόσωπος των αυτοκινήτων στη χώρα μας. Πριν από λίγα χρόνια αριθμούσε τουλάχιστον 70 μέλη. Για να μπει κάποιος στην κλειστή παρέα του συγκεκριμένου κλαμπ θα πρέπει να είναι Ferrari owner. Ωστόσο, αν πουλήσει το αυτοκίνητό του, διαγράφεται. Οπως είπε ο κ. Τούρλας, υπάρχει μια μικρή ετήσια συνδρομή και κάποια χρήματα για τα λειτουργικά έξοδα του κλαμπ, ενώ ελέγχεται ακόμη και το ποινικό μητρώο των μελών του κλαμπ.

Πηγή: protothema

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ετικέτες
Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook