Χανιά | Πού βρήκε η Fraport τα λεφτά για τα αεροδρόμια; Η “ακτινογραφία” της επένδυσης από την Πρωτοβουλία Πολιτών

H «Πρωτοβουλία Πολιτών Ενάντια στην Εκχώρηση του Αεροδρομίου Δασκαλογιάννης» σε δελτίο τύπου που εξέδωσε αναφέρει πως διαπίστωσε ότι αναφέρθηκαν αναληθή στοιχεία από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Fraport Greece σε δημόσιες τοποθετήσεις του σύμφωνα με τις οποίες «Από τη συνολική αυτή επένδυση τα 650 εκατ. ευρώ προήλθαν από ίδια κεφάλαια των μετόχων» και λίγο παρακάτω:
«Αυτό που είναι εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι οι μέτοχοι την συγκεκριμένη περίοδο επέλεξαν να επενδύσουν 650 εκατ. από ίδια κεφάλαια. Όπως γίνεται εύκολα κατανοητό έχουμε επενδύσει πολλά χρήματα και θα επενδύσουμε ακόμη περισσότερα στα αεροδρόμια”.

“Ας δούμε όμως ποια είναι αλήθεια” αναφέρει η πρωτοβουλία και προχωρά σε μια σειρά επισημάνσεων:

“Κατ΄ αρχάς θα πρέπει να γνωρίζουμε ότι η Fraport Greece αποτελείται από δύο εταιρείες παραχωρήσεων αεροδρομίων (που η κάθε μία έχει από επτά (7) αεροδρόμια) και μια εταιρεία διαχείρισης των αεροδρομίων αυτών . Πρόκειται για τις :
Α) Fraport Greece “A” AE
B) Fraport Greece “B” AE και
Γ) Fraport Ετ. Διαχ. Των Περιφ. Αεροδρομίων Ελλάδος ΑΕ

(Σημείωση: Υπάρχει και 4η εταιρεία η οποία εμφανίζεται στο ΓΕΜΗ αλλά είναι ανεργή και έλαβε απλώς αριθμό ΓΕΜΗ στην μητρική Fraport Ag)

Ας δούμε το μετοχικό κεφάλαιο της κάθε εταιρείας μέχρι σήμερα σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Γενικού Εμπορικού Μητρώου (ΓΕΜΗ) [1] :

[1] Μπορεί να ελέγξει οποιοσδήποτε  τα στοιχεία που παραθέτονται ακόμα και από το δικό μας Εμπορικό Επιμελητήριο (ΕΒΕ Χανίων)

Συνεπώς σύμφωνα με τον παραπάνω πίνακα έχουν καταβληθεί και πιστοποιηθεί από την αρμόδια Δημόσια υπηρεσία του ΓΕΜΗ σήμερα 20/4/2018 το ποσό των 197.031.579,00 και αυτό δεν έχει καμία σχέση με τα όσα αναφέρει ο CEO της Fraport Greece κ. Zinell περί 650 εκατομμυρίων ευρώ.

Το θέμα όμως γίνεται περισσότερο τραγικό αν ελέγξουμε μήπως έχει πληρωθεί από τους μετόχους (αφού τους περιγράφουν και ως «επενδυτές») η περίφημη προκαταβολή ύψους 1,234 εκατομ ευρώ με το οποίο η Fraport υπέγραψε την απαράδεκτη σύμβαση παραχώρησης των Αεροδρομίων της Χώρας μας.

Το τραγικό που προαναφέραμε εμφανίζεται  στην ίδια την Έκθεση του Διοικητικού Συμβουλίου των εταιρειών που απαρτίζουν την Fraport Greece !!

Ας τα δούμε αναλυτικά:

Α] Στην έκθεση διαχείρισης του Διοικητικού Συμβουλίου της Fraport Greece “Α» (εδώ είναι και το αεροδρόμιο «Δασκαλογιάννης») η οποία παραδόθηκε στους μετόχους κατά την από 30ης Σεπτεμβρίου 2017 Γενικής Συνέλευσης[1] των  εταίρων  και η οποία αναφέρει στην παρ. 7α τα εξής:

Εδώ δηλαδή διαπιστώνουμε ότι  609 εκατομ από τα 1,23 δις δεν καταβλήθηκαν από κεφάλαια των μετόχων αλλά από δάνεια και μάλιστα Ελληνικών Τραπεζών και Κρατικών Τραπεζικών Σχηματισμών στις οποίες συμμετέχει η Ελλάδα[2] !!!

Λείπουν όμως άλλα 625 εκατομ για να φτάσουμε στα 1,23 δις της περίφημης προκαταβολής. Για να δούμε μήπως τα βρούμε στην δεύτερη εταιρεία της Fraport δηλαδή στην Fraport Greece “B” AE !!

Β] Ας δούμε τι αναφέρει η ανάλογη έκθεση διαχείρισης του Διοικητικού Συμβουλίου της Fraport Greece “Β» η οποία παραδόθηκε στους μετόχους κατά την από 30ης Σεπτεμβρίου 2017 Γενικής Συνέλευσης των  εταίρων[3]  και η οποία αναφέρει στην παρ. 7α τα εξής:

Βρέθηκαν λοιπόν και τα 625 εκατομμύρια όπου μαζί με τα 609 εκατομμύρια της Fraport Greece “A” AE μας κάνουν τα 1,234 εκατομμύρια της προκαταβολής των κυρίων που χαμογελούν στις φωτογραφίες κρατώντας την σχετική επιταγή. Άρα δεν πληρώθηκε ούτε ένα ευρώ από τους μετόχους για την προκαταβολή αυτή. Αντίθετα τα χρήματα δόθηκαν από Ελληνικές Τράπεζες και από Κρατικές στις οποίες συμμετέχει το Ελληνικό Κράτος και εισφέρει κεφάλαια σε αυτές (Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της  Black Sea Trade ή αλλιώς «Παρευξείνια Τράπεζα» όπου ο σημερινός Χανιώτης υπουργός κ. Σταθάκης την παρουσίασε ως αναπτυξιακό εργαλείο του τόπου πριν από λίγα χρόνια σε ένα πολυτελές ξενοδοχείο του Κολυμβαρίου Κισσάμου Χανίων).

Μετά από όσα παρατέθηκαν είναι καταφανές ότι τα 650 εκατομμύρια που ανέφερε ο Δνων Σύμβουλος (CEO) της Fraport Greece κ. Alexander Zinell πως οι μέτοχοι  τα  τοποθέτησαν από ίδια κεφάλαια είναι ανακριβές.  Στο μετοχικό Κεφάλαιο έχουν εισφέρει συνολικά σε όλες της εταιρείες της Fraport Greece  197 εκατ ευρώ ενώ στην προκαταβολή του 1,234 εκατομμυρίων ευρώ μέσω της οποίας χάθηκαν τα αεροδρόμια της Χώρας δεν εισέφεραν ούτε καν μια υποδιαίρεση του ευρώ.

Τα προαναφερόμενα γεγονότα περιγράφουν γλαφυρά την  κατάσταση και πρέπει επιτέλους να ενδιαφερθούν ενεργά οι υπεύθυνοι σε τούτον τον Τόπο.  Καλούμε ευθέως το Εμπορικό Επιμελητήριο Χανίων (ΕΒΕΧ) στο οποίο έχουν πρόσβαση στις Υπηρεσίες του ΓΕΜΗ να διαπιστώσουν αν τα όσα αναφέρει η Πρωτοβουλίας μας είναι αληθή ή όχι” καταλήγει η ανακοίνωση.

zarpanews.gr

 

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. COBA ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΙΚΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ, ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΟΥ ΔΙΕΠΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ «ΚΑΤΟΧΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ» ΤΟΥ Δ’ ΡΑΙΧ.
    ΟΠΟΥ ΟΙ ΚΑΤΟΧΙΚΟΙ “ΘΕΣΜΟΙ” ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ (ΠΡΟΚΕΙΜΈΝΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΟΥΝ ΔΑΝΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΔΑΝΕΙΑ) ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ «ΔΙΑΡΘΡΩΤΙΚΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ» ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ (ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ, ΛΙΜΑΝΙΩΝ, ΜΟΝΑΔΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ, ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΥΔΡΕΥΣΗΣ Κ.Λ.Π.).
    ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΟΙ ΚΑΤΟΧΙΚΟΙ «ΘΕΣΜΟΙ» ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΣΤΙΣ ΦΑΛΙΡΙΣΜΕΝΕΣ (ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ) ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΝΑ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΓΟΡΑΣΤΕΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ «ΤΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ».
    ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ ΤΟΥ Δ΄ ΡΑΙΧ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΜΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ « ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΝΤΟΣ ΕΥΡΩΖΩΝΗΣ» ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΜΥΤΗ…
    ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΤΟ Γ’ ΡΑΙΧ ΝΑ ΥΠΟΔΟΥΛΩΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΤΑ ΠΕΡΙΒΟΗΤΑ «ΚΑΤΟΧΙΚΑ ΔΑΝΕΙΑ», ΕΙΧΕ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ ΤΟ ΕΠΟΣ ΤΗΣ ΑΛΒΑΝΙΑΣ ΚΑΙ Η ΜΑΧΗ ΤΩΝ ΟΧΥΡΩΝ. ..

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ