Χανιά | Παρουσιάστηκε από η διαδικτυακή πλατφόρμα για το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Πλατανιά

χανιά-παρουσιάστηκε-από-η-διαδικτυακ-495741

Παρουσιάστηκε σήμερα, Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου, το μεσημέρι, στο Δημαρχείο του Πλατανιά, στο πλαίσιο συνέντευξης τύπου που παραχώρησαν ο Δήμαρχος κ. Γιάννης Μαλανδράκης, ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Πλατανιά κ. Γαβριήλ Κουρής και ο Πρόεδρος της Επιτροπής Διαχείρισης του Κοινων. Παντοπωλείου κ. Αντώνης Φραγκονικολάκης, το νέο σύστημα ηλεκτρονικής υποβολής αιτήσεων για ένταξη στο πρόγραμμα δωρεάν παροχής ειδών πρώτης ανάγκης του Κοινωνικού Παντοπωλείου του Δήμου Πλατανιά και παρουσιάστηκε ο σχεδιασμός του Δήμου για την ενίσχυση της λειτουργίας αυτού. Παράλληλα ανακοινώθηκε ότι η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων θα ξεκινήσει, μέσω της ιστοσελίδας http://platanias.aitiseispoliton.gr, από τη Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου και θα διαρκέσει έως και την Παρασκευή 3 Μαρτίου.
platanias.aitiseispoliton.gr«Σε μια δύσκολη οικονομικά συγκυρία, όπως αυτή που πλήττει τα τελευταία χρόνια τη χώρα μας – και κατά συνέπεια και το Δήμο μας – ο Δήμος Πλατανιά προχωρά με συστηματικότητα, υπευθυνότητα και αλληλεγγύη, στην αναβάθμιση της λειτουργίας υφιστάμενων κοινωνικών δομών – όπως εν προκειμένω το Κοινωνικό Παντοπωλείο – για την ανακούφιση και στήριξη των ευπαθών – κοινωνικά και οικονομικά – ατόμων και οικογενειών του Δήμου μας, μέσω της δωρεάν παροχής ειδών πρώτης ανάγκης για τη σίτιση και ένδυση αυτών αλλά και στη δημιουργία νέων κοινωνικών δομών, όπως το Κέντρο Κοινότητας – για το οποίο βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη η διαδικασία πρόσληψης του αναγκαίου επιστημονικού προσωπικού – και το Κοινωνικό Φροντιστήριο» ανέφερε ο κ. Μαλανδράκης.

Από την πλευρά του ο Γενικός Γραμματέας του Δήμου Πλατανιά κ. Γαβριήλ Κουρής αναφέρθηκε στα οφέλη της νέας αυτής εφαρμογής μέσω της οποίας θα υπάρξει – όπως τόνισε – βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες, καλύτερη διαχείριση των διαθέσιμων πόρων – ανθρώπινων και οικονομικών – και μείωση των γραφειοκρατικών διαδικασιών που υπήρχαν κατά το παρελθόν, ενώ παράλληλα θα ενισχυθεί η εύρυθμη, αποτελεσματική και με διαφάνεια λειτουργία του Κοινωνικού Παντοπωλείου. Παράλληλα ο κ. Κουρής παρουσίασε την ηλεκτρονική διαδικασία υποβολής αιτήσεων, η οποία όπως ανέφερε «μπορεί να γίνει είτε από τον Η/Υ, είτε από το κινητό ή το τάμπλετ και είναι πάρα πολύ απλή και γρήγορα καθώς δεν διαρκεί πάνω από 5’». Τέλος, όπως σημείωσε οφείλω «αυτό το ηλεκτρονικό σύστημα αιτήσεων πρόκειται να επεκταθεί το επόμενο διάστημα και σε άλλες διαδικασίες και υπηρεσίες του Δήμου με σκοπό την καλύτερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση του Δημότη».

Τέλος, ο Πρόεδρος της Επιτροπής Διαχείρισης του Κοινωνικού Παντοπωλείου και δημ. σύμβουλος κ. Α. Φραγκονικολάκης αναφέρθηκε στις δράσεις αναβάθμισης της λειτουργίας του Παντοπωλείου σημειώνοντας πως αφενός με την πρόσφατη απόφαση τροποποίησης του κανονισμού λειτουργίας αυτού από το ΔΣ και αφετέρου με τη νέα ηλεκτρονική εφαρμογή, θωρακίζεται η διαδικασία επιλογής και μοριοδότησης για την ένταξη των ωφελουμένων στην ως άνω κοινωνική δομή, ενώ σημείωσε πως ο ελάχιστος αριθμός ωφελούμενων για το τρέχον έτος θα είναι 230 άτομα. Παράλληλα τόνισε ότι ο Δήμος έχει προχωρήσει σε διαγωνισμό για την προμήθεια των αναγκαίων ειδών πρώτης ανάγκης που παρέχει το Κοινωνικό Παντοπωλείο έτσι ώστε να μην εξαρτάται η υποστήριξη μόνο από δωρεές και χορηγίες.

Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ

Η χρήση της διαδικτυακής πλατφόρμας είναι απλή και σύντομη και περιλαμβάνει 2 βήματα:

ΒΗΜΑ 1: Εγγραφή

• Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει αρχικά να εγγραφούν στη δικτυακή πύλη http://platanias.aitiseispoliton.gr.

• Στην επιλογή «Εγγραφή» θα συμπληρώσουν τους (όνομα, επίθετο, ΑΦΜ, email κ.λπ) και αμέσως μετά θα επιλέξουν το όνομα χρήστη (username) που επιθυμούν και θα εισάγουν τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου.

• Μετά την συμπλήρωση της φόρμας εγγραφής, το όνομα χρήστη που έχουν ήδη επιλέξει ο ενδιαφερόμενος και ο κωδικός πρόσβασης (password), ο οποίος δημιουργείται αυτόματα, αποστέλλονται στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλωθεί.

ΒΗΜΑ 2: Συμπλήρωση της Αίτησης

• Στη συνέχεια με το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης, οι ενδιαφερόμενοι θα πραγματοποιήσουν την εισαγωγή τους στην πλατφόρμα.

• Μετά την εισαγωγή τους, θα επιλέξουν από το αριστερό μενού το κουμπί «Αίτηση» και μπορούν να ξεκινήσουν την συμπλήρωση της αίτησης.

• Τα στοιχεία που θα συμπληρώσουν πρέπει να είναι αληθινά.

• Μετά την συμπλήρωση της αίτησης και την υποβολή της, μπορεί να πραγματοποιηθεί εκτύπωση της αίτησης ή / και περαιτέρω επεξεργασία (αν χρειαστεί).

KAI ΥΠΗΡΕΣΙΑ HELP DESK ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟ ΠΛΑΤΑΝΙΑ

Τέλος, αξίζει να επισημανθεί ότι για τις περιπτώσεις όπου πολίτες δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο ή δεν διαθέτουν Η/Υ, ο Δήμος έχει προβλέψει την παροχή υπηρεσίας υποστήριξης αυτών, μέσω ενός γραφείου Helpdesk. Σε αυτή την περίπτωση, οι ενδιαφερόμενοι πολίτες θα πρέπει να προσέρχονται αυτοπροσώπως στο Δημαρχείο Πλατανιά – κρατώντας μαζί τους τα κατά περίπτωση αναγκαία δικαιολογητικά όπως αυτά απαιτούνται με βάση την υπ. αρ. 325/2016 Απόφαση ΔΣ Πλατανιά (διαθέσιμα στην ιστοσελίδα http://platanias.aitiseispoliton.gr) και να απευθύνονται στο αρμόδιο Γραφείο Κοινωνικής Πολιτικής (Πληροφορίες: Τηλ.: 2821340009 & Email: [email protected]), προκειμένου ο εξουσιοδοτημένος υπάλληλος να πραγματοποιήσει την εγγραφή και να υποβάλλει την αίτηση – για λογαριασμό του πολίτη – στο ηλεκτρονικό σύστημα.

zarpanews.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook