Τα social media σε ρουφιανεύουν στην κοπέλα σου κι εσύ κοιμάσαι!

social_cΚατάσκοποι υπάρχουν πολλοί σε αυτή τη ζωή. Και με την υπόθεση Σνόουντεν στο προσκήνιο, είναι και της μόδας η όλη συζήτηση για την αναζήτηση πληροφοριών, την κατασκοπεία και άλλα τέτοια ένοχα. Το θέμα όμως είναι ότι ακόμα και άθελά σου, το να κατασκοπεύεις τη ζωή της κοπέλας ή και των φίλων σου μέσα από τα social media, είναι πάρα πολύ εύκολο. Ακόμα ευκολότερο είναι να κατασκοπεύει εκείνη τη δική σου.

Γιατί το κάθε app, η κάθε υπηρεσία έχει τους δικούς της μικρούς τρόπους να ρουφιανεύει τη ζωή των άλλων. Μην βιαστείς να τα ρίξεις στην πυρρά γιατί στα social media εκτίθεσαι μόνο όσο θέλεις εσύ να εκτίθεσαι.

Οι πλατφόρμες της ρουφιανιάς είναι όμως εκεί. Γιατί το κάθε ένα από τα social media με τα οποία ασχολείσαι στη ζωή σου αυτόν τον καιρό, έχει τον τρόπο του να σε “καρφώσει” στην κοπέλα σου, τους φίλους σου, τον κοινωνικό και εργασιακό σου περίγυρο.

Πάμε να δούμε ένα – ένα τα κυριότερα social και τους τρόπους με τους οποίους σε βοηθούν στην κατασκοπεία σου.

Facebook

fbΟ μεγαλύτερος online τσάτσος με διαφορά. Κυρίως για τους πολλούς τρόπους με τους οποίους το facebook μπορεί να ρουφιανέψει τις κινήσεις σου, τις προτιμήσεις σου και τη διαθεσιμότητά σου.

Οι τρόποι της ρουφιανιάς: Το χειρότερο που είναι και σχετικά τελευταία προσθήκη στο Facebook είναι το γεγονός ότι στην mobile έκδοση εμφανίζει πότε ήσουν online τελευταία φορά. Άρα με το δίκιο της θα σου πει ότι σε είδε ξύπνιο στις 3 το βράδυ. Και πες ότι σε πίστεψε ότι απλά κοιμόσουν και άνοιξες το κινητό όταν ξύπνησες για κατούρημα. Κάνεις και like μέσα στον ύπνο σου; Γιατί στο sidebar δεξιά δεν ξεφεύγουν ούτε like ούτε τίποτα.

Twitter

TwitterΠιο νορμάλ τα πράγματα εδώ μιας και δεν έχεις και πολλά να φανερώσεις ή να κρύψεις από τους followers σου. Μπορείς ελεύθερα να ακολουθείς κόσμο και να σε ακολουθούν, χωρίς τύψεις για τον κοινωνικό σου περίγυρο. Όχι ότι μπορείς να κοιμάσαι και ήσυχος.

Ο τρόπος της ρουφιανιάς: Τα mention δεν μπορείς να τα ελέγξεις αγαπητέ φίλε. Είναι μικρού ρίσκου γιατί για να δει ο άλλος εκείνους που σε κάνουν mention πρέπει είτε να ψάξει είτε να τους ακολουθεί και εκείνος. Αλλά όπως και να ‘χει είναι αυτά που μπορεί να σε κάψουν και για το πού είσαι (αν είναι συνδεδεμένο το Foursquare) και για το πώς περνάς.

Foursquare

foursquare_logo11Το θέμα εδώ είναι πού και πότε θα επιλέξεις εσύ να κάνεις check-in. Άρα θεωρητικά δεν θα έπρεπε να ανησυχείς. Έλα όμως που στα μεγάλα event όπως οι συναυλίες ή τα πάρτι, μπορεί να κάνεις check-in μαζί με άτομα που ναι μεν έχεις φίλους στο Foursquare αλλά δεν κάθεσαι καν κοντά ή μαζί τους.

Ο τρόπος της ρουφιανιάς: Πρώτο αυτό που είπαμε πιο πάνω αλλά ακόμα σημαντικότερο το γεγονός ότι αν δεν προσέξεις το τι δημοσιεύεται στα άλλα social από το Foursquare, μπορεί όχι απλά να κάνεις check-in με μια πρώην σου (σίγουρη παντόφλα από την νυν) αλλά και να φανείς λίγο περίεργος στη δουλειά που πήρες το 852 weeks in bars badge.

Instagram

Αρχικά τα πράγματα ήταν πάρα πολύ απλά. Ανέβαζες φωτογραφία, σου έκαναν οι φίλοι σου like, χαιρόσουν με τα like που μάζευες και τελείωνε εκεί το πανηγύρι. Σίγουρα, υπήρχε περίπτωση να σου κάνουν like οι πρώην σου ή τίποτα ύποπτες (για την νυν) γκόμενες αλλά αυτό μπορούσε να ελεγχθεί. Ή τις μπλόκαρες ή πολύ απλά εξηγούσες στην νυν ότι είστε 30 χρονών άνθρωποι και ήμαρτον.

Ο τρόπος της ρουφιανιάς: Τώρα όμως άλλαξαν τα πράγματα. Και με το news feed να σου ρουφιανεύει όλες τις κινήσεις εκείνων που ακολουθείς, τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα. Το σκέφτεσαι πια το like σε εκείνη την κοπέλα που θες να παίξεις αλλά δεν πρέπει να φανεί ότι της έκανες like. Θα τα ακούσεις αν κάνεις comment σε μια άσχετη κοπέλα. Μπορείς και πάλι να κάνεις private τον λογαριασμό σου αλλά ας μην γελιόμαστε. Δεν θες να είσαι αυτός ο περίεργος που θα το κάνει αυτό.

Γιατί το κυριότερο είναι να δρας στα social χωρίς να σε νοιάζει τι θα πουν οι τριγύρω. Όχι επειδή εσύ αδιαφορείς αλλά γιατί θα είσαι τόσο ξεκάθαρος στις μεταξύ σου συναναστροφές που δεν θα τολμά κανείς να σε ρωτήσει γιατί έκανες το ένα και γιατί το άλλο.

Πηγή: oneman.gr

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ