Ξεκινούν παρεμβάσεις  στην Εθνική Οδό – «καρμανιόλα» της Κρήτης

boakΗ κοινοπραξία εταιρειών Αθωνική Τεχνική – Γ. Πετρής Ανώνυμη Τεχνική Εταιρεία αναλαμβάνει την αναβάθμιση και βελτίωση του οδικού τμήματος Πάνορμος-Εξάντης του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ) στο Ρέθυμνο, σύμφωνα με απόφαση του υπουργείου Υποδομών. Για το συγκεκριμένο έργο, προϋπολογισμού 62,5 εκατ. ευρώ, δόθηκε σκληρή μάχη μέσω προσφυγών από δύο άλλα ενδιαφερόμενα σχήματα που συμμετείχαν στο διαγωνισμό.

Ειδικότερα, η Intrakat υπέβαλε ένσταση κατά του πρακτικού της επιτροπής διαγωνισμού βάσει του οποίου έγιναν δεκτές οι προσφορές των κοινοπραξιών Γ. Πετρής Ανώνυμη Τεχνική Εταιρεία-Αθωνική Τεχνική και Δομική Κρήτης-Εκτερ-Ερέτβο (1η και 2η μειοδότρια, αντίστοιχα).

Ταυτόχρονα, η Δομική Κρήτης-Εκτερ-Ερέτβο ζητούσε τον αποκλεισμό της Πετρής-Αθωνική Τεχνική, θεωρώντας ότι έχει υπάρξει σειρά παρατυπιών.

Ωστόσο, η επιτροπή διαγωνισμού του υπουργείου Υποδομών απέρριψε τις δύο προσφυγές-εξηγεί γιατί στην πολυσέλιδη απόφασή της- και κατακύρωσε το έργο στις εταιρείες Πετρής και Αθωνική Τεχνική που προσέφεραν έκπτωση 35,55%.

Την ανακατασκευή του τμήματος Πάνορμος-Εξάντης του ΒΟΑΚ διεκδίκησαν- εκτός από τα σχήματα που αναφέρονται παραπάνω- οι κοινοπραξίες Τοξότης Α.Ε.-Ομάδα Κατασκευών Α.Ε., ΣΧΣ ΑΤΤΕ-ΕΡΓΩ ΑΤΕ, Τεχνική εταιρεία Χριστόφορος-Δ.Κωνσταντινίδης-Αρχικόν και οι εταιρείες Πόρτο Καρράς Α.Ε., Άκτωρ, ΤΕΡΝΑ και J&P Άβαξ.

Σημειώνεται ότι ο ΒΟΑΚ αποτελεί έναν από τους πιο επικίνδυνους άξονες της Κρήτης, καθώς κατά τα τελευταία χρόνια πάρα πολλοί άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους στο συγκεκριμένο οδικό δίκτυο.

 

 

Πηγή: capital.gr

ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
Προηγούμενο άρθροΤηλεφώνημα για βόμβα στο υπουργείο Οικονομικών
Επόμενο άρθροΔεν επανέρχεται ο 13ος μισθός στο Δημόσιο

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ