Κρήτη | Λήγει η αναστολή των πλειστηριασμών | Συμβουλές από την Προστασία Καταναλωτών

akinita plistiriasmoiΣε επαγρύπνηση καλεί η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, τους δανειολήπτες, που τα στεγαστικά  δάνεια τους δεν εξυπηρετούνται (κόκκινα δάνεια) και πολλά  από αυτά  μάλιστα ,έχουν πωληθεί σε ξένα funds (κοράκια)  χωρίς  καμία ενημέρωση από την Τράπεζα  στον δανειολήπτη.
Στην ανακοίνωσή της  μεταξύ των άλλων  η ένωση ,αναφέρει τα εξής:
“Επειδή πολλές Ελληνικές Τράπεζες ,έχουν πουλήσει  τα δάνεια μας  (χρέος) , σε εταιρείες του εξωτερικού, ιδίως στεγαστικά, εξασφαλισμένα  με υποθήκη την κατοικίας  μας , ενημερώνουμε ότι ,μετά την λήξη της προθεσμίας αναστολής των πλειστηριασμών (31-12-2013), οι εταιρείες αυτές θα θελήσουν να εισπράξουν το ποσό  των απαιτήσεων τους και  τα κριτήρια που θα χρησιμοποιήσουν για την είσπραξη των χρεών,  θα είναι  σκέτα χρηματοοικονομικά και σε καμιά περίπτωση κοινωνικά.

Επομένως,  όσοι βρισκόμαστε σ’ αυτή την κατάσταση, θα πρέπει να πάρουμε την σχετική συμβουλευτική από ένα Πιστοποιημένο  από την νομοθεσία Φορέα μεταξύ αυτών είναι και η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης, για να μπορέσουμε πλέον οπλισμένοι με γνώση, να αντιμετωπίσουμε την νέα οικονομική πίεση  (καταιγίδα),καθώς θα κληθούμε  να αποπληρώσουμε  έστω και με σχετικό “κούρεμα” τις καθυστερούμενες οφειλές μας, διαφορετικά θα μας κατάσχουν  κάθε ακίνητο που έχουμε υποθηκεύσει και ίσως χάσουμε ακόμα και  το σπίτι μας.

Εμείς ως κοινωνικός Φορέας, δεν θα αφήσουμε τα δικαιώματα μας να “καταπατηθούν” από κανένα  fund χωρίς υποστήριξη και νομική διεκδίκηση, ενημερώνοντας κάθε δανειολήπτη, ότι ο αγώνας μας θα είναι συνεχής , επισημαίνοντας για μια ακόμα φορά ότι,δεν θα αφήσουμε κανένα δανειολήπτη   χωρίς ενημέρωση και  συμβουλευτική να χάσει το σπίτι του.

Σημαντικά σημεία που πρέπει να ξέρουν οι δανειολήπτες είναι:

•Η τράπεζα θα πρέπει να τους ενημερώσει ότι το δάνειο τους πουλήθηκε σε τρίτο.
•Οι συμβάσεις που έχουν υπογράψει με την τράπεζα από την οποία δανείστηκαν (δηλαδή επιτόκιο, διάρκεια αποπληρωμής κλπ) δεν αλλάζουν.
•Σε περίπτωση καθυστέρησης πληρωμής μιας δόσης, ακόμα και μία ημέρα, θα δέχονται τηλεφωνικές κλήσεις από εισπρακτικές εταιρείες.
•Αν η πληρωμή καθυστερήσει 3 μήνες (δηλαδή 90 μέρες) την 91η μέρα θα ενημερωθούν ότι είναι απαιτητό το σύνολο της οφειλής

Για πληρέστερη ενημέρωση και συμβουλευτική στην Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης και στα τηλέφωνα 2821092306,2821092666 και 2842020140 “

Η Πρόεδρος της  ΄Ενωσης Προστασίας Καταναλωτών Κρήτης

Ιωάννα Μελάκη

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ