Κρήτη | Απίστευτο! Ξενοδόχος στα Μάταλα ζητά 2000 ευρώ για το Σ/Κ του Φεστιβάλ!

κρήτη-απίστευτο-ξενοδόχος-στα-μάταλα-257522

matala

Στην καθόλου δελεαστική τιμή των 1570 ευρώ (ω,ναι) δίνει ξενοδοχείο τριών αστέρων το τρίκλινο στα Μάταλα, για το Σαββατοκύριακο 19, 20 Ιούνιου που συμπίπτει (καθόλου τυχαία) με το φεστιβάλ στην περιοχή. Φυσικά, για το επόμενο Σαββατικύριακο, η τιμή επανέρχεται… στα 68 ευρώ, εκεί που λίγο-πολύ δηλαδή κυμαίνεται πάντα. Ενώ, όπως βλέπετε στην φωτογραφία, το τετράκλινο είναι στα… 1.990 ευρώ!

Την -τουλάχιστον ακραία- τιμολογιακή πολιτική του ξενοδοχείο, μας κατήγγειλε ενδιαφερόμενη από τα Χανιά που έμεινε άφωνη μόλις είδε τα αποτελέσματα στην κορυφαία ιστοσελίδα κρατήσεων booking.com. Όπως μας είπε, επειδή ήταν σίγουρη ότι είχε γίνει λάθος, πήρε στο ξενοδοχείο τηλέφωνο, για να κάνει την κράτηση. Εκεί, της επιβεβαίωσαν την τιμή. Χαρακτηριστικά η παθούσα έγραψε στο zarpanews.gr «Είναι απαράδεκτο! Γι αυτό η χώρα μας δεν πρόκειται να πάει ποτέ μπροστά! Έχω κάνει καταγγελία στην ΣΔΟΕ… Eλπίζω να μεριμνήσουν».

Φυσικά, δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε ένα πρόκειται για αισχροκέρδεια ή για μια προσπάθεια του ξενοδοχείου να εξαπατήσει την ιστοσελίδα κρατήσεων, εμφανίζοντας ότι έχει ελεύθερα δωμάτια (όπως δεσμεύεται) ενώ στην πραγματικότητα δεν έχει. Και ούτε μας ενδιαφέρει.

Αυτό που κρατάμε είναι η γελοία και άκρως δυσφημιστική εικόνα που βγαίνει προς τα έξω, όταν ένα μεμονωμένο περιστατικό, συμπαρασύρει στην υποβάθμιση μια ολόκληρη περιοχή.

zarpanews.gr

 

6 thoughts on “Κρήτη | Απίστευτο! Ξενοδόχος στα Μάταλα ζητά 2000 ευρώ για το Σ/Κ του Φεστιβάλ!

  1. Μη βιάζεστε να κρίνετε και να κατηγορήσετε, εάν ΔΕ γνωρίζετε.

    Όταν βλέπετε μια «απίθανα υψηλή» τιμή, είναι – πιθανότατα – διότι ο ιδιοκτήτης, θέλει να αποτρέψει κάποιον να κάνει κράτηση. Είμαι σίγουρος ότι θα αναρωτιέστε γιατί ΔΕ θέλει την κράτηση. Εξήγηση (πολύ απλή):

    Πολλές φορές, τα διαθέσιμα δωμάτια κλείνονται για κάποιον επισκέπτη, πιθανότατα δια τηλεφώνου. Επειδή όμως ο ιδιοκτήτης του καταλύματος είναι πλήρης κρατήσεων, αλλά ταυτόχρονα είναι υποχρεωμένος να παρέχει προς πώληση ένα ελάχιστο αριθμό δωματίων (μέσω της booking.com), δε γνωρίζει (πιαθνότατα λόγω του ότι είναι σχετικά νέος συνεργάτης της booking.com) τη σωστή διαδικασία ώστε να «αποσύρει» τη διαθεσιμότητά του από την πλατφόρμα της booking.

    Επομένως, προκειμένου να αποτρέψει κάποιον να κάνει κράτηση σε μη διαθέσιμο δωμάτιο (ever-booking), «αυξάνει παράλογα» την τιμή ως αντι-κίνητρο.

  2. «……μας κατήγγειλε ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΗ από τα Χανιά που έμεινε άφωνη μόλις είδε τα αποτελέσματα στην κορυφαία ιστοσελίδα κρατήσεων booking.com……»
    «….Χαρακτηριστικά η ΠΑΘΟΥΣΑ έγραψε στο zarpanews.gr….»

    Δεν είναι ΠΑΘΟΥΣΑ, μην κάνετε παραπληροφόρηση παρακαλώ…. είναι ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΕΝΗ όπως σωστά γράφτηκε πιο πριν…
    Δεν ΕΠΑΘΕ κάτι… να μην χαλάμε παρακαλώ την Ελληνική γλώσσα και να μην κατευθύνουμε απόψεις…

    “….Είναι απαράδεκτο! Γι αυτό η χώρα μας δεν πρόκειται να πάει ποτέ μπροστά!… »

    Να πάει αυτή η κυρία να δει τις τιμές για χώρο….αντίσκηνου! σε αντίστοιχα φεστιβάλ του εξωτερικού… και να κάνει και εκεί στο τοπικό ΣΔΟΕ καταγγελία αν δεν της αρέσουν…

  3. απόλυτα σωστός ο Γιώργος αυτό ακριβώς συμβαίνει …και δεν σας μιλάω σαν αναγνώστης σας απλός αλλά σαν ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ αυτού του «πανάκριβου» Ξενοδοχείου …παιδιά συνήθως οι Εταιρείες μας αναγκάζουν να έχουμε «κλειδωμένες διαθεσιμότητες» και επει΄δη τα δωμάτια δεν υπάρχουν για να αποφύγουμε την ταλαιπωρία και τις διπλοκρατήσεις με τους πελάτες ανβάζουμε τιν Τιμή σε «τρελό» νούμερο θεωρώντας ότι οι χρήστες θα το καταλάβουν ότι δεν είναι δυνατόν να υπάρχει τέτοια τιμή άρα δεν υπάρχει διαθεσιμότητα ….στην προκειμένη περίπτωση ο Θεός ξέρει σε τι χρήστη «πέσαμε» …καλό απόγευμα και σας ευχαριστώ για το «βήμα’ που μου δινεται να απαντήσω….

  4. Συγνωμη Δημητρη, αλλα εχεις το θρασος να λες «σε τι χρηστη πεσατε»? Και πολυ καλα εκανε.. Δεν σε υποχρεωνει κανεις να βαλεις τα δωματια σου στο booking..απο τη στιγμη που τα βαζεις..ξερεις τους κανονες και τις υποχρεωσεις σου. Αν δεν τις ξερεις γτ και καλα εισαι καινουργιος τοτε εισαι κακος επαγγελματιας και ουτε καν συγνωμη δεν ζητας…αλλα θελεις και να βρισκεις δωματια μεσω booking αλλα και να μη σεβεσαι τους κανονες του..
    Το οτι εκθετεις τη χωρα σου, το ξενοδοχειο και τη περιοχη σου ουτε καν σου περααε απο το μυαλο ε?

    1. αγαπητέ Δημήτρη που βγάζεις βιαστικά συμπεράσματα χωρίς πολύ πολύ σκέψη ένα έχω να σου πώ …»απού είναι απόξω από το χορό πολλά τραγούδια ξέρει» …να έχεις μια όμορφη και δημιουργική μέρα 🙂

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Ακολουθήστε το ZARPANEWS.gr
στο Google News και στο Facebook