Αυτή είναι η μελέτη για τον νέο αυτοκινητόδρομο από Χανιά μέχρι Άγιο Νικόλαο | Τι περιλαμβάνει ο νέος ΒΟΑΚ | Photos

Στην παρουσίαση της αρχικής τεχνικής μελέτης για το τμήμα του Β.Ο.Α.Κ. Χανιά-Άγιος Νικόλαος προχώρησε ο Οργανισμός Ανάπτυξης Κρήτης στη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του στα Χανιά.

Όπως είχε ανακοινωθεί από την διεύθυνση Συγκοινωνιακών Έργων του ΟΑΚ και επικυρώνεται μέσα στην μελέτη, ο ΒΟΑΚ θα αναβαθμιστεί σε αυτοκινητόδρομο με την χρήση πάνω από 40 κύριων γεφυρών, τουλάχιστον 8 σήραγγες και 51 ανισόπεδους κόμβους, των οποίων το κόστος θα περιλαμβάνεται στο 50% της συνολικής κοστολόγησης, η οποία αγγίζει μαζί με τα συνοδά έξοδα το 1,8 δις ευρώ. Το zarpanews.gr σας παρουσιάζει ένα μέρος της μελέτης που παρουσιάστηκε στο συμβούλιο του ΟΑΚ και περιλαμβάνει τον σχεδιασμό για την υλοποίηση του νέου ΒΟΑΚ: Το τμήμα Χανιά-Άγιος Νικόλαος θα γίνει ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος με τέσσερις λωρίδες κυκλοφορίας, διαχωριστικό στηθαίο, ΛΕΑ, και παράπλευρο δίκτυο ανέφερε ο Παναγής Τονιόλος μελετητής και εκπρόσωπος της εταιρείας που ανέλαβε την τεχνική μελέτη, ενώ τόνισε ότι οι υπάρχουσες απαλλοτριωμένες εκτάσεις του ΒΟΑΚ που στην πλειοψηφία τους είναι ήδη 40 μέτρα στο δημόσιο (άσχετα αν ο υφιστάμενος δρόμος εκτείνεται στα 12 μέτρα -όπως είπε-) οδηγούν στην κοστολόγηση των επιπλέον απαλλοτριώσεων περί τα 100 εκατομμύρια:

Ο ΟΑΚ παίρνει την πρωτοβουλία να κάνει την πρώτη ολοκληρωμένη μελέτη για το κομμάτι αυτό του νέου ΒΟΑΚ και σε σύντομο διάστημα -μόλις ένα χρόνο- είναι έτοιμη και πρόκειται να αποσταλεί στο Υπουργείο Υποδομών για να “πατήσει” εκεί και να προωθήσει την κατασκευή του έργου, ανέφερε μεταξύ άλλων ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΚ Φώτης Καζάσης:

Το Υπουργείο όπως συμπλήρωσε ο κ. Καζάσης, μετέπειτα πρέπει να λάβει υπόψιν αυτό που του παραδίδει ο Οργανισμός και να προχωρήσει ταχέως για τη λύση-βάση για παραχώρηση του έργου σε ανάδοχο.

Στην παρουσίαση παρέστη και ο πρόεδρος του Οικονομικού Επιμελητηρίου Δυτικής Κρήτης κ. Σοφιανός ενώ και ο Αντιπεριφερειάρχης Χανίων ο οποίος έθεσε τον προβληματισμό των τοπικών φορέων για το τμήμα που συμπεριλαμβάνεται στην τεχνική μελέτη και την αποπομπή των κομματιών Κίσαμος-Χανιά, Άγιος Νικόλαος-Σητεία, καθώς όπως είπε σύσσωμοι οι τοπικοί φορείς των Χανίων εισηγήθηκαν ο νέος αυτοκινητόδρομος να εκτείνεται από Κίσαμο μέχρι και την Σητεία.

Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών τέλος, είναι αυτό που θα επιλέξει την χρηματοδοτική λύση για την κατασκευή του έργου και να αναζητήσει τρόπους υλοποίησής του με υπαρκτό το ενδεχόμενο να χρησιμοποιηθούν διόδια.

zarpanews.gr

3 ΣΧΟΛΙΑ

  1. Βλεπω σε πολλα κοματια του βοακ υπαρχει ετοιμη προς δημοπρατηση. Γιατι δεν τα βαζουν αυτα στο εσπα να γινουν αμεσα? , αλλα το αποφευγουν κατασκευαστες για να μας τα παιρνουν μεσο διοδια.
    (Η κατασκευες μαζι με το κρατος καταργησαν το τμημα που ειχε δημοπρατηθει στο τμημα πανορμος -εξαντης, με τη γελοια δικαιολογια οχι λεει το εργο σε κοματια αλλα ολα μαζι, εμ πως θα αρπαξουν ρα διοδια )

  2. Τα λεφτα του εσπα για το δρομο πανορμου εξαντης μεταφερθηκαν στο δρομο Πύργος-Πάτρα . Ετσι μας εχουν γραμενους εδω στη κρητη.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ