Από 1η Απρίλη οι τέσσερις πτήσεις της Ryanair για Χανιά

ryan air aircraftΜε τέσσερις πτήσεις  από Αθήνα- Χανιά  ξεκινούν τα έξι νέα δρομολόγια της Ryanair από την Πρωτεύουσα τα οποία παρουσίασε σήμερα ο επικεφαλής της ιρλανδικής αεροπορικής Michael O΄leary, σε συνέντευξη Τύπου στην Αθήνα.

Ο επικεφαλής τόνισε μεταξύ άλλων ότι “η Ελλάδα διαθέτει σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης. Ήρθαμε να επενδύσουμε και να δημιουργήσουμε θέσεις εργασίας” σημείωσε.

Η εταιρεία ξεκινάει από 1η Απριλίου έξι νέα δρομολόγια από Αθήνα προς:

– Χανιά (4 ημερησίως)

– Λονδίνο (2 ημερησίως)

– Μιλάνο (2 ημερησίως)

– Πάφο (2ημερησίως)

– Ρόδο (2 ημερησίως)

– Θεσσαλονίκη (10 ημερησίως)

Η Ryanair προβλέπει ότι θα δημιουργήσει 1.200 άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας που θα προκύψουν από την εισερχόμενη κίνηση των 1,2 εκατ. επιβατών.

“Ο τουρισμός μπορεί να δημιουργήσει πολυάριθμες θέσεις εργασίας στην Ελλάδα. Ο στόχος μας είναι έως το 2018 ο αριθμός των επιβατών που θα φέρουμε στην Ελλάδα να φτάσει τα 10 εκατομμύρια, μέγεθος που αντιστοιχεί σε 6.000 θέσεις εργασίας. Ο τουρισμός αποτελεί πύλη εισόδου των νέων στην αγορά εργασίας. Η πρώτη μου δουλειά ήταν σερβιτόρος σε ιρλανδικό μπαρ”, ανέφερε ο ίδιος.

Επενδύσεις 300 εκατ. δολαρίων

Όπως ανέφερε ο O΄leary το επενδυτικό πρόγραμμα της Ryanair θα διαμορφωθεί στα 300 εκατ. δολάρια, με την εταιρεία να φέρνει στην Ελλάδα δύο νέα αεροσκάφη. Η Ryanair θα εκτελεί 154 νέες πτήσεις την εβδομάδα.

«Βρισκόμαστε σε συζητήσεις με το ΔΑΑ για την ενίσχυση των δρομολογίων μας κατά την χειμερινή περίοδο του 2014», ανέφερε.

Σύμφωνα με τον επικεφαλής της Ryanair, οι χαμηλοί ναύλοι της εταιρείας συγκρινόμενοι με τους αντίστοιχους άλλων ελληνικών αερομεταφορέων έχουν αποφέρει, έως σήμερα, ετήσια εξοικονόμηση στους επιβάτες ύψους 500 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα πάντα με τον ίδιο, από την επέκταση της δραστηριότητας της Raynair (από 1η Απριλίου), η ετήσια εξοικονόμηση κόστους για το επιβατικό κοινό θα ανέλθει στα 151 εκατ. ευρώ.

Επίσης, ο O΄leary αναφέρθηκε στις χρεώσεις του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, τις οποίες χαρακτήρισε υψηλές. Σημείωσε ότι τα εκπτωτικά πακέτα που προσφέρει ο ΔΑΑ είναι καλοδεχούμενα, αλλά ενδεχομένως να μην έχουν μεγάλη διάρκεια.

«Η Ιρλανδία είχε αντίστοιχα μεγάλη οικονομική κρίση με την Ελλάδα, αλλά η Ryanair συνέχισε να εμφανίζει υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης κάθε χρόνο. Λόγω της οικονομικής κρίσης οι τιμές των ειδών έχουν μειωθεί τα τελευταία 5 χρόνια. Ωστόσο δεν έχει πέσει το υψηλό κόστος των κομίστρων που αποτελεί προαπαιτούμενο για την αύξηση του τουρισμού.

«Το 2008 η κίνηση στο Ελ. Βενιζέλος διαμορφωνόταν στα 16,5 εκατ. επιβάτες. Το 2013 υποχώρησε στα 12,5 εκατ., πτώση που οφείλεται στις υψηλές χρεώσεις», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Διέψευσε ότι η Ryanair επιβάλλει χρεώσεις για την εκπαίδευση του προσωπικού. Τόνισε ότι στην λίστα αναμονής βρίσκονται 5.000 πιλότοι (στο πλαίσιο της παγκόσμιας δραστηριότητας), ενώ σήμερα η εταιρεία απασχολεί 40 Έλληνες πιλότους.

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ